Vesimiehen luonne ?

tcp-ip

Ajattelin kysyä teiltä muilta veskareilta että onko teidän sielunelämä samanlaista..?

Olen siis reilu 30v vesimies ja miespuolinen, pidän siitä että saan olla omissa oloissani ja kartan mahdollisimman paljon sitä ettei muut ihmiset vaikuttaisi elämänrytmiini. Nautin siis yksinolosta mutta en ole sulkeutunut vaan hyvinkin sosiaalinen ja seurallinen ja tulen hyvin esim. tuntemattomien kanssa juttuun tahi erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Olen työtä arvostava ja pidän työn teosta, oli se sitten mitä tahansa, niin aina löydän jotain posiitivista. Mietin paljon asioita eri tiimoilta ja välillä saankin kuulla että onpas taas korkealentoista ajatusta, mielestäni olen auttavainen ihminen koska pyrin miltei aina kuuntelemaan ja auttamaan ihmistä jolla on huolia.

Tuossahan tuota nyt oli tällä kertaa taas ja kysyinkin että onko veskareilla täällä samankaltaisia ?

4

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus hukassakin

      Tuo on ihan tyypillistä vesimiestä, luulisin, auttaa muita ja itsestä viis välittää. Joskus on pakko ottaa itseensä niskasta kiinni ja ajatella, että kuinka mä nyt olen päässyt niin rähjäkuntoon. En tarkoita muuta kuin sitä, että omat asiat tahtoo jäädä tekemättä kun huolehtii muista niin kovasti, että niillä olis elämä kunnossa. Vesimies on kamalan uhrautuvainen ja ajattelevainen. Pinna on kamalan pitkä mutta sitten kun se alkaa tulla yli äyräiden, pikkuhiljaa on tosi kysymyksessä. Vesimies muuttuu erittäin itsekkääksi ja silloin ei kannata häntä ärsyttää, koska rajansa kaikella. Mistään ei saa kiitosta, ootellaan vain että kyllä se vesimies auttaa ja ratkaisee. Sanonpa sullekin että hoida ittees välillä huolimatta muiden murheista. Elä ja nauti olostasi, siellä kodissa jossa sulla on kaikenlaista kivaa kamaa ja voit tehdä vaikka mitä, sillä olemmehan taiteellisia ja erittäin älykkäitä keksimään vaikka tikusta asiaa ja mennään harmajan kivenkin läpi niin et humisee. Onnea ja menestystä, joskus on raskasta olla vesimies, mutta taas joskus ehdottomasti kivointa kuin kellään, koska huumori on kuvissa melkein aina. Itselläkin voi nauraa ja yksinkin saa nauraa jos muistuu hassuja juttuja mieleen ja niitähän tulee koko ajan lisää oikein romaani kaupalla, Aletaanko kirjoittamaan kirjaa.

    • Danzigi

      minä. Samanlainen maailmankatsomus tällä osa-alueella. Itsekkin pidän töistä ja nautin ihmisistä. Tuntemattomien kanssa tulen toimeen vallan mainiosti. Viihdyn myös itsekseni. Sosiaalisuus ja seurallisuus on myös itselläni piirteitä jotka varmasti kuka tahansa minusta huomaa. Ainoa joka tässä nyt hieman huvittaa että olen Kalat(m) 33v :D

      Eipä muuta. Kyllä oon henkilökohtaisesti sitä mieltä et Vesimiehet on ihan helvetin mukavia kavereina/ystävinä, miksei kumppaneinakin..(kuten itselläni on)

      • Onnellinen41

        Minä olen yli nelikymppinen nainen ja vesimies. Kun luin ensimmäisen viestin niin ajattelin että olenko minä kirjoittanut tuon. Minä rakastan myös omissa oloissa olemista enkä kaipaa kokoajan ketään ympärilleni
        ja ketään päättämään oman elämän rytmistä. Välillä oikein ärsyttää kun joku sukulainen on sanomassa että mennään sinne ja tehdään sitä yhdessä. Mieheni kanssa kyllä suunnittelen ja tehdään asioita yhdessä mutta se onkin eri asia ja niistä neuvotellaan yhdessä ja jos en halua jotain niin sen kyllä sanon ja mies ymmärtää. Sosiaalista elämää kyllä saa olla mutta silloin kun itsestä siltä tuntuu. Hyvät ystävät ovat ihania.
        Turhanpäiväinen höpöttämäinen jota jotkut tekee en siedä ollenkaan ja ne tyypit tippuu kyllä minun kyydistä, eivät kiinnosta minua. Yksinään olo ja siitä nauttiminen on ihanaa. Minä en halua olla kenellekkään tilivelvollinen ja siitä pidän kiinni. Minä vesimies olen herkkä vaikka moni ei varmaan sitä edes tiedä mutta olen kova pohtimaan ja miettimään asoita. Vesimies oman tiensä kulkija eikä välitä kyllä mitä
        toiset ajattelee. Mitä sitten mitä muut ajattelee.....


    • mehän ollaan samanlaisia. minä olen myös vesimies mies. ikää 35-vuotta, olen yrittäjä joten päivät on pitkiä, mutta pidän työstäni. tässä saa mennä omien aikataulujen mukaan, aina erilaisia päiviä. paljon ihmisiä joiden kanssa tehdään töitä ja suunnitellaan uusia asioita. ikää vaan tulee ehkä vähän toivoisi perhettä ja jatkuvuutta tälle elämäntavalle. mutta siinä sitten joutuisi vähän tinkimään itsenäisyydestä ja se pelottaa. itse myös tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa koska on pakko tulla jos meinaa tulosta tehdä. kumppanin pitää olla myös hyvä ystävä ja siinä on haastetta. vesimiehenä on ihan kivaa olla vaikka yksinkin keksin kyllä tekemistä, liikunta on tärkeää koska muuten ei jaksa eikä pysy kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe