Minkälaisia oireita on ollut aikaisessa keskenmenossa?
oireet?
4
443
Vastaukset
- suru...
keskenmenossa vuotoa. Toinen keskenmeno olikin sitten sellainen, että kun menin viikoilla 12 ultraan niin sikiö todettiin menehtyneeksi, oli menehtynyt paria viikkoa aiemmin:((
- mustikkamansikka
Minulla raskaus meni kesken viikolla 5 ja oireena oli rusehtava tuhru,eikä mitään kipuja. viikko tuhrun alkamisesta alkoi verisempi niukka vuoto jolloin tein uuden raskaustestin joka olikin jo negatiivinen. Mitään kovia kipuja minulla ei siis missään vaiheessa ollut.
- särkynyt sydän
Mun ensimmäinen keskenmeno meni 7vk ja niin että ensiksi alko kova vasen puolinen kipu vatsassa ja kyljessä. Pari päivää siitä alko kova verinen vuoto joka kesti noin viikon. Toinen keskenmeno meni 7-8vk nyt vaan ensiksi alko vuoto ja sit kuukautismainen kipu ala vatsassa ja ala selässä.
12 ja 6 km, molemmat oireena kirkas vuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891869Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771713Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041514Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781395Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em84992- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤55932- 67924
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40911