Lisäravinteet edullisesti

netistä

Lisäravinteiden hinnat on ulkomailla aivan eri luokkaa kuin Suomessa.

Tilasin perheellemme possunuhaa torjumaan edullista D-vitamiinia, Omega3:sta, sinkkiä ja C-vitamiinia iHerbistä (http://www.iherb.com). Hintaa taisi alennusten jälkeen jäädä noin 1/3 Suomen hintatasoon verrattuna.

Lisäksi Free-osastolta löytyi ilmaiseksi monenlaista testituotetta mm. maitohappobakteereja, luomupatukkaa ja hammastahnaa. Paketin maksimipaino (n. 1,5kg) vain hieman rajoitti. Postikulut olivat alle 3 euroa ja alle 45 euron ostoksethan tullevat tulli- ja alv-vapaasti.

Ensitilaajana sain 5$:n alennuksen ( käyttämällä koodia IMO842 ) ja lisäksi 10%:n lisäalennuksen, koska tilaukseni loppusumma oli sopivasti hieman yli $60 eli reilut 40€.

4

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa
    • 5

      ei kyllä meikäläisellä ole niin suuri tarve että suuhunsa jotain ostaisi jostain netistä,
      on se henki ja terveys sen verran arvokasta,
      siitähän voi olla vasikka mitä, josta seuraa 10-20-30 v kuluttua tuskia

      ja "kaikkein halvimmista hinnoista" voi seurata myös monenlaisia hankaluuksia, varsin suuriakin, verrattuna siihen hyötyyn,

    • vartsaaa

      Suosittelen iHerbiä kaikille! Olen työskennellyt luontaistuotekaupassa ja perehtynyt tuotteisiin ja hintoihin. Iherbin tuotteet on yli puolet halvempia kuin suomalaiset vastineet. Rahtikulut oli vain 2.95e! eli noin 4 dollaria.

      Itse tilaan säännöllisesti kalöljyt ja D-vitskut sieltä.
      Syöttämällä koodin PEK241 saa 5 dollarin alennuksen.
      Kun tilaat sivuilta www.Iherb.com niin kysyy koodia, syötä koodi ja laskee alennuksen välittömästi.
      Tilauksen voi maksaa VisaElectronillakin!

      KOODI: PEK241

      HUOMIO!

      Tilaa alle 45eurolla niin sinun ei tarvitse maksaa tulli/alv maksuja....

    • 222

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe