onnea,onnea

ireem74inno

Siis Markku Korpiselle ONNEA.Mitä seuraa jatkossa?
Kuulemmeko Sinua Lieksassa?Ihanaa kun olet olemassa.

57

781

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitin alkukarsinnan seniorilegendakisassa kuun alkupuolella siitä lienee kysymys Kiitos onnittelusta.
      Olen täälläpäin laulanut viime pyhänä kylläkin Lieksalaisille Nurmeksessa KV pikkujoulussa ja kansanlaulut kajahti sitten maaanantaina Karpalossa jossa esiinnyin ihan puukkojen ja kansallispuvun kera isävainaan puku mutei hänelle käynyt siten kuin Jaakko Tepon isoisälle joka oli myös panostaja kuin isäni. kotiin oli tuotu viestiä että nyt se ukkos lähti tuon puolelle niin mummo siihen pääsiköhän se taivaaseen niin siihen kaveri oli sanonut lohduttaen mummoa,sinne suuntaan ainakin lähti.
      Niin sitten laulan nyt yhden veteraanin hautajaisissa kappelissa ja sitten itsenäisyyspäivänä sotaveteraanien kuorossa mukana kirkossa ja sitten heidän joulujuhlassa laulan yksin myös.
      Toivottu on myöskin joihinkin hoitokotiin minulla olisi myös diasarja pyhiltä paikoilta israelista sekä myös egyptistä omat ottamat kuvat jossakin olen näyttänyt sekä myös Lieksaa 1990 luvulla sekä olen lukenut nauhalle 12 kasettia Mannerheimin ristin ritareista heidän elämänvaiheet kirjasta joka on minulla. Joten tällaisia terveisiä.
      Nyt lähden tänään kimmeliin eläkeläisten mukana mutta joululaulut kajahtaa karpalossa sitten joulukuussa seuraa tapahtumia laulamme yhdessä. Terveisin Markku Korpinen

• 19078542

voe, voe tokkiisa tuas kunlähti,kun lämpisi.

• irmeli valtimolta

nimmarin häveliässeen paikkaan
        kerrään laulajien nimmareita,on monta
        pusi,pusi etukätteen

• irmeli valtimolta kirjoitti:

nimmarin häveliässeen paikkaan
        kerrään laulajien nimmareita,on monta
        pusi,pusi etukätteen

Ompa taas pyyntö ja ei ole ensimmäinen pyyntö jopa isäksi jalostamaan rotua joten tuo nimmari ei kaikille naisille oikei tahdo riittävän kun villiintyvät. Monellekko sinä annat osoitteesi Valtimolla oleva tyttönen minä kun en oikein iholle nyt käy vaikka muuten sikailen ja röhkin, mutta mulla on oma karsina ja siinä portti ,joskus pääsen toiseen karsinaan kyhnyttämään ja sekin vaan kun luukku avataan ja yleensä pitää olla siististi ja nyt varsinkin ettei tuohon kyhnytettävään tartuta maailman tauteja.
        Mutta kivaa sinulle onko iholla vielä tilaa nimmareille. MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Ompa taas pyyntö ja ei ole ensimmäinen pyyntö jopa isäksi jalostamaan rotua joten tuo nimmari ei kaikille naisille oikei tahdo riittävän kun villiintyvät. Monellekko sinä annat osoitteesi Valtimolla oleva tyttönen minä kun en oikein iholle nyt käy vaikka muuten sikailen ja röhkin, mutta mulla on oma karsina ja siinä portti ,joskus pääsen toiseen karsinaan kyhnyttämään ja sekin vaan kun luukku avataan ja yleensä pitää olla siististi ja nyt varsinkin ettei tuohon kyhnytettävään tartuta maailman tauteja.

Pyhänä pikku p ssä ei kun joulujuhlassa meinäsi jäädä rooli päälle edellisestä vastauksesta.
        Oon sitä ollu joskus vaikka millaisessa roolissa joissakin illanvietoissa ja näytelmissä Papista jätkään mutta yhdessä näytelmässä minun piti esittää pelokasta miestä jonka syliin tuo vanhapiika tupsahtaa penkille mutta tilanne oli aito pennkistä meni viiden sentin tikku takapuoleen ja tuo ikäneito näyttelijä varsin heilutti sylissä takapuoltaan ei siinä oikein mieleen tullut huohottaa niskaan mk

• irmeli valtimolta
        markkukorpinen kirjoitti:

että sie minun ihoon,on vain niin häveliästä pyytää kuuluisalta mieheltä nimmari.
        Sie taijatti olle enempi vilipertti kun tuo ihtesä kehuja kuotta.

• irmeli valtimolta kirjoitti:

että sie minun ihoon,on vain niin häveliästä pyytää kuuluisalta mieheltä nimmari.
        Sie taijatti olle enempi vilipertti kun tuo ihtesä kehuja kuotta.

Kiipeen puuhun siis luonnossa ja Lieksan kadulta poistivat Käkikellon kun minun kukkuminen kuului rakennusvirastoon vielä kaikuna, sitten meni onnelan seinästä matkailun hankima kallis valotaulu pimiäksi jossa oli myös kello ja minun vaalimainos mutta se oudolla tavalla sammu ja Lieksassa ei ollut ketään joka olisi pystynyt siellä laittamaan tekstiä siihen tauluun nyt voimme katsoa sitä entistä tähteä joka muistuttaa aivan minua se syttyi ja sammui kunnes se romautetaan alas.
        Jos olisin kuuluisa taitaisin ajaa limusiinillä muuten yhtenä yönä näin unta että istuin komeasti kyytissä mitähän se tarkoitti unen selvittäjät joka tapuksessa seuraavana päivänä sain rahaa huomattavan summan ja en ole pökerryksissä vaan noudatin äiteen neuvoa mitä se aikanaan sano ,kattokaa sitten hänen jälkeen,ettei haaremin naiset vie perintöä piruili sillä lailla isälle kun sekin oli hieman vilpertti. Joten annoin jäläkelääsille hieman myös MK

• Konnes HAlehmainen

Kiipeen puuhun siis luonnossa ja Lieksan kadulta poistivat Käkikellon kun minun kukkuminen kuului rakennusvirastoon vielä kaikuna, sitten meni onnelan seinästä matkailun hankima kallis valotaulu pimiäksi jossa oli myös kello ja minun vaalimainos mutta se oudolla tavalla sammu ja Lieksassa ei ollut ketään joka olisi pystynyt siellä laittamaan tekstiä siihen tauluun nyt voimme katsoa sitä entistä tähteä joka muistuttaa aivan minua se syttyi ja sammui kunnes se romautetaan alas.
        Jos olisin kuuluisa taitaisin ajaa limusiinillä muuten yhtenä yönä näin unta että istuin komeasti kyytissä mitähän se tarkoitti unen selvittäjät joka tapuksessa seuraavana päivänä sain rahaa huomattavan summan ja en ole pökerryksissä vaan noudatin äiteen neuvoa mitä se aikanaan sano ,kattokaa sitten hänen jälkeen,ettei haaremin naiset vie perintöä piruili sillä lailla isälle kun sekin oli hieman vilpertti. Joten annoin jäläkelääsille hieman myös MK

Mitäs hyvää se Israel on tehnyt? Tappanut ja saartanut satoja tuhansia ihmisiä. Jos ne on joskus kaksi tuhatta vuotta sitten olleet hyviksiä niin nythän ne ovat ihan vaan Yhdysvaltojen liittolainen ja perkeleen kätyri.

• Konnes HAlehmainen kirjoitti:

Mitäs hyvää se Israel on tehnyt? Tappanut ja saartanut satoja tuhansia ihmisiä. Jos ne on joskus kaksi tuhatta vuotta sitten olleet hyviksiä niin nythän ne ovat ihan vaan Yhdysvaltojen liittolainen ja perkeleen kätyri.

On tietysti historia olemassa ja toisaalla voimme niistä asioista keskutella jopa luomiskertomuksesta siitähän oli keskustelua jo kuotan kanssa toisaalla,
        Mutta kuitenkin olen käynyt Israelissa ennen noiden muurien rakentamista ostimme kyproksella olessamme laivamatkan sieltä israeliin ja egyptiin veljeni oli ollut aikanaan näissä maissa rauhanturvatehtävissä muuten laivalla ei ollut muita Suomalaisia kuin me neljä ,mutta täällä olen takaisin enkä tullut konsulin kyytillä ja kuvat on tallessa, mutta yhdellä turistilla ei koska kamelimies silpasi kamerasta filmin pois kun turisti ei antanut mania kuvauksesta ,sitä asiaa sitten selvittivät porukalla kaikki kamelimiehet ja poliisi kun tuo turisti sanoi yhden oleen heistä niin toiset kamelimiehet löivät sitä hieman paimensauvalla olin itse siellä siipiänimyäre. MK

• öllöri

On tietysti historia olemassa ja toisaalla voimme niistä asioista keskutella jopa luomiskertomuksesta siitähän oli keskustelua jo kuotan kanssa toisaalla,
        Mutta kuitenkin olen käynyt Israelissa ennen noiden muurien rakentamista ostimme kyproksella olessamme laivamatkan sieltä israeliin ja egyptiin veljeni oli ollut aikanaan näissä maissa rauhanturvatehtävissä muuten laivalla ei ollut muita Suomalaisia kuin me neljä ,mutta täällä olen takaisin enkä tullut konsulin kyytillä ja kuvat on tallessa, mutta yhdellä turistilla ei koska kamelimies silpasi kamerasta filmin pois kun turisti ei antanut mania kuvauksesta ,sitä asiaa sitten selvittivät porukalla kaikki kamelimiehet ja poliisi kun tuo turisti sanoi yhden oleen heistä niin toiset kamelimiehet löivät sitä hieman paimensauvalla olin itse siellä siipiänimyäre. MK

taisivat kalauttaa korpistakin paimensauvalla hieman liian lujaa..

• on pipi
        öllöri kirjoitti:

Näyttää siltä, että öllöri itse on tippunut jo synnytyksessä päälleen tai kärsinyt happivajauksesta. Niin kovin on pehmoista teksti. Mutta toisaalta saattaa olla ihan vain luonnevikainen, joka nauttii nimimerkin suojasta ihmisten kimppuun käymisestä.

• iimankuu
        Konnes HAlehmainen kirjoitti:

Ihan pimeetä,miten liittyy M.Korpisen onnittelu ja lauluasiat Israeliin ja päinvastoin???
        Mutta kaikesta huolimatta olet Markku mainio mies,jatka kilpailujasi ja laulantaa.
        Muutenkin olet kantaaottava,ja mikä mukavaa,olet huumorimiehiä ja älykäskin.
        Jatkot Sinulle.ja Joulurauhaa.

• öllöri kirjoitti:

Minulla on elämässäni ollut tilaisuus olla paimenessa ja myöskin minua on ohjattu hyvän paimenen luo joka jätti laumansa ja lähti etsimään kadonnutta lammasta.
        Toivottavasti sinä henkilö, jotka totesi että pää on arka paikka opit sen asian myös tietämään ja tuntemaan jottei elämän kolhut käy raskaaksi Hyvä paimen rakastaa pienen pientä karitsaa jo lauloimme pyhäkoulussa oletko laulanut? juuri tulin tilaisuudesta jossa kutsu oli käynyt pitkän elämän jälkeen,lauloimme kertokaa lapsen lapsille lauluin himmetä muistot ei koskaan saa.MK

• iimankuu kirjoitti:

Ihan pimeetä,miten liittyy M.Korpisen onnittelu ja lauluasiat Israeliin ja päinvastoin???
        Mutta kaikesta huolimatta olet Markku mainio mies,jatka kilpailujasi ja laulantaa.
        Muutenkin olet kantaaottava,ja mikä mukavaa,olet huumorimiehiä ja älykäskin.
        Jatkot Sinulle.ja Joulurauhaa.

Minulla on elämässäni ollut muutakin kuin naukua kollikissana jonka mielestä lauluni on sävyltään mutta kuitenkin on asiantuntijoiden arvosteluraadin mukaan samenttinen ääni ja osaan tulkita laulua ja ilmeisesti jotain olen elämän myötä oppinut laulua ja laulua esiintymistä harjoittelua musiikin opiskelua laulua jopa eri musiikkiopilaitoksissa ja esiintymiskoulutuskursseilla jotta sillee.Olen hieman jopa opastanut toisiakin ja kannustanut heitä laulamaan.
        Olen myöskin matkaillut ja siten tutustunut eri kulttuureihin ja ihmisiin ja olen myöskin ulkomailla laulanut esin voitaen canarian satakieli kisan MK

• eemi56774

Minulla on elämässäni ollut muutakin kuin naukua kollikissana jonka mielestä lauluni on sävyltään mutta kuitenkin on asiantuntijoiden arvosteluraadin mukaan samenttinen ääni ja osaan tulkita laulua ja ilmeisesti jotain olen elämän myötä oppinut laulua ja laulua esiintymistä harjoittelua musiikin opiskelua laulua jopa eri musiikkiopilaitoksissa ja esiintymiskoulutuskursseilla jotta sillee.Olen hieman jopa opastanut toisiakin ja kannustanut heitä laulamaan.
        Olen myöskin matkaillut ja siten tutustunut eri kulttuureihin ja ihmisiin ja olen myöskin ulkomailla laulanut esin voitaen canarian satakieli kisan MK

No,en minäkään ihan sisäistänyt tuota Israelia,mutta välikö hällä.
        Vallan mukavaa lukea positiivisia ja iloisia asioita,sinä se Markku osaat.
        Canarian satakieli,aivan ihku juttu.
        Osaathan Sylvian joululaulun?Toivottavasti kuulemme sen laulamanasi vaikkapa JOULUN
        avauksessa,jossain marketin aulassa taikka muualla.
        Terkkuja Sinulle ja muillekin lieksalaisille ja valoisaa joulun odotusta.

• eemi56774 kirjoitti:

No,en minäkään ihan sisäistänyt tuota Israelia,mutta välikö hällä.
        Vallan mukavaa lukea positiivisia ja iloisia asioita,sinä se Markku osaat.
        Canarian satakieli,aivan ihku juttu.
        Osaathan Sylvian joululaulun?Toivottavasti kuulemme sen laulamanasi vaikkapa JOULUN
        avauksessa,jossain marketin aulassa taikka muualla.
        Terkkuja Sinulle ja muillekin lieksalaisille ja valoisaa joulun odotusta.

Ainakin kotona tuon sylvian joululaulun mutta lähden juuri kylien joulujuhlaan ja siellä sitten on paikat lunta tulvillaan ja onkos tullut kesä.MK

• Kuotta

Ainakin kotona tuon sylvian joululaulun mutta lähden juuri kylien joulujuhlaan ja siellä sitten on paikat lunta tulvillaan ja onkos tullut kesä.MK

Heij!

Tuon Korpisen kanssa olisi kivaa laulaa vappuna työväenlauluja ja mitenkäs olisi jos jo käytäs vetäsemässä kappale' Riistäjän lait'?

http://www.youtube.com/watch?v=ldmU2HopAa8&feature=related

• rupatuurilaulelija

• Kuotta

• rupa tuurilaulelija

• Kuotta

• Punkkari21

• rupa tuuri
        Kuotta kirjoitti:

Markkua todella tarvitaan, jos meinataan päätöslauluksi vetäistä se kunnon vetävä ja mukaansatempaava ' yhteisrintama'!

http://www.youtube.com/watch?v=xW9VBLH-0_s&feature=related

Katotaan miten Make osallistuu. Jos näin käy niin se on kuoroharjoitukset otettava torinreunalla vappuaattona.
        Punkkarin esittämä Vanhaslaulu ei mielestäni sovi vapunhenkeen. Voi mennä korjaussarjat vika pieleen.

• rupa tuuri kirjoitti:

Katotaan miten Make osallistuu. Jos näin käy niin se on kuoroharjoitukset otettava torinreunalla vappuaattona.
        Punkkarin esittämä Vanhaslaulu ei mielestäni sovi vapunhenkeen. Voi mennä korjaussarjat vika pieleen.

Kellot soi kellot soi kellot moskovan soi. nätti melodia

Mutta vappuna voisin laulaa valppain mielin muista sä aina vaaroja liikenteen.
        Sekä Maailma on niin lavea pikku pikku Lauri

Mutta katsotaam mitä Vihreä vappu saa aikaan
        Joko lauletaan rötösherrat kiikkiin liikaa on jo juotu kansan piikkiin.MK

• Kuotta kirjoitti:

Heij!

Tuon Korpisen kanssa olisi kivaa laulaa vappuna työväenlauluja ja mitenkäs olisi jos jo käytäs vetäsemässä kappale' Riistäjän lait'?

http://www.youtube.com/watch?v=ldmU2HopAa8&feature=related

Kuuntelin tuon laulun mutta kokemuksesta tiedän,että noin reipas rytmi ei ihan onnistu isolta joukolta mutta varmaan noilta rahvaanomasilta joten laukakaa pois. MK

• rupatuurilaulelija kirjoitti:

Mie tuun mukaan kaveriksi, jos toisena lauluna vetästään seuraava
        http://www.youtube.com/watch?v=shJm-l3c54s&feature=related

Olemme kaikki köyhälistöä täällä ja monella on ollut työntäyteisiä päiviä ja se on ollut yhteistyötä varsinkin sotaikana ja sen jälkeen kun on raivattu ja yritetty toiset pellolla toiset tehtaassa ja kuka mitenkin se kansanosa on luonut nyvinvoinnin ja arvot jota valitettavasti rahan mahti on romuttamassa.MK

• Kuotta kirjoitti:

Tuohan oli mainio ehdotus, kyl se käy ,mutta voitaisinko harkita että kolmas kappale olisi tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=hr_pq1bUddY&feature=related

Tuossa yhteislaulussa olisi Korpisen ääni tarpeen !

On minullekkin hyvin ajankohtainen ketä parjataan ja ketä sorretaan saoit kärsiä puolesta aatteen tämä sopisi kaikkille sorretuille muttei sorretun voimaa ottaneille vaikka vappuna. katsos kun silloin varsinkin miehillä tuo itku on herkässä "haudalle saattaa sun sain" hyvin melodia kulku oli hieman uskonnollinen laulun sävel hyvä kuoro osuus joskus kylläkin vilahti melodiassa rosvo roope sai palkkansa.MK

• rupa tuurilaulelija kirjoitti:

Voi toki käy. Jos saadaan Make mukaan, niin yhtenä lauluna on kyllä oltava Kolme pikku miestä eli tämä
        http://www.youtube.com/watch?v=-mWtwoWB3XI&feature=related

On historiaamme ja siten ei juuri kuulu tähän sarjaan minä tiedän sen ajan ja äitini ja isäni syntymävuodet ja nyt olen toisaalla aiheeta aikaisemmin kirjoittanut kuka on kenenkin jälkeläinen ja ajat ovat muuttuneet toivottavasti ei lietsota vihaa.MK

• Punkkari21 kirjoitti:

Unohdatte että make on keskustan kannattaja ja siksi ehdotankin että otatte esitykseenne mukaan Vanhaslaulun!

http://www.youtube.com/watch?v=yuevP2LateQ&feature=related

Mutta siinähän oli oikein vappumeininkiä silloinhan ollaan hieman tuhmia ja mielessä on mutta aika hyvin aina joku sitten rahastaa,ettei ole pääministerillä yksityisyyttä,Mulle tulee mieleen nuo pulut jotka ovat ilmaantuneet kartanolle jopa katolle mutta niillä on sentään siivet, ettei käy kun lentäjälle tullessaan upseerikerholta ja putosi portaat alas porraspäässä alkoi laulu kaikumaan siivetönnä en voi lentää vanki olen maan. MK

• ruba tuuri

Kuuntelin tuon laulun mutta kokemuksesta tiedän,että noin reipas rytmi ei ihan onnistu isolta joukolta mutta varmaan noilta rahvaanomasilta joten laukakaa pois. MK

Se vaan mk haastaa kun isot poijat kuunaan. Ei taija tulla torille laulamaan vappuna

• ruba tuuri kirjoitti:

Se vaan mk haastaa kun isot poijat kuunaan. Ei taija tulla torille laulamaan vappuna

Olenko siihen mennessä suuremmassa kaupungissa, isot on asiat joskus elämässä ihmisella kullakin on lahja ja siksi on joskus väärin käyttää lahjaansa, siellä missä pilkkaajat ovat, se on kuin heittäisi helmiä sijoille sanoo Raamattu. MK

• öllöri kirjoitti:

Otappa yhteyttä henkilökohtaisesti joka kirjoitit nimimerkillä öllöri

Juuri yksi ketju poistu joka sisälsi kohtaani sopimatonta. vai selvitetäänkö asia muualla.MK

• Kuotta

Olenko siihen mennessä suuremmassa kaupungissa, isot on asiat joskus elämässä ihmisella kullakin on lahja ja siksi on joskus väärin käyttää lahjaansa, siellä missä pilkkaajat ovat, se on kuin heittäisi helmiä sijoille sanoo Raamattu. MK

Moe!

Mitä? Eikö yhteislaulu sessio kiinnosta?
        Lupaan ettemme ole ihan sikoja vappunakaan, vaan ravatti kaulassa ja puku päällä herkistelemme viskibassoääntä oikean oktaaviin.

Voitashan sitä käyvä harjottelemasa tuolla irtas.. vaiko oliko se ristas karaokessa joka on matkahuollon tiloissa.
        Kävin jo siellä kerran vetämässä isojen poikien lauluista kappaleet levanterin laulu ja Pappilan piika.

Tv:Kuotta,se aitoon kirkastusjuhlissa kirkastuksesta nauttinut

• Kuotta kirjoitti:

Moe!

Lupaan ettemme ole ihan sikoja vappunakaan, vaan ravatti kaulassa ja puku päällä herkistelemme viskibassoääntä oikean oktaaviin.

Voitashan sitä käyvä harjottelemasa tuolla irtas.. vaiko oliko se ristas karaokessa joka on matkahuollon tiloissa.
        Kävin jo siellä kerran vetämässä isojen poikien lauluista kappaleet levanterin laulu ja Pappilan piika.

On näet niin,että jopa joissakin juhlissa ohjelman aikana joutuu noiden joidenkin ihmisten kanssa kilpailemaan äänen kovuudessa heti kun laulu alkaa on kylän kertomiset tehtävä jopa jonkun puheenkin aikana.

On kuitekin niin, että hyvin harvalla on ravatti kaulassa noissa soittoruokaloissa ja olen sellaisenkin tapauksen nänhyt kun joku haki sakset ja pätkäisi tuon ravatin.
        Minä en kyllä osaa tilaateen sopivalla tavala pukeutua joko se menee yli tai ali joskus.kun ohjeissa on riemuliiterivarustus niin olin ainut jolla oli puku päällä lapissa riemuliiterissä. Mutta kun aikanaan lähdimme korpilammelle hotelliin niin minulle emäntä oli tehnyt jekun uunopaita oli kauniisti viikattu kaappiin ja laitoin sen laukkuun ja sitten kun olimme ay kursseilta menossa tuonne soittoruokalaan niin vaihdoin vaatteita ja vedin paitaa päälle ,siinä oli jäljellä vain tuo paidan alaosa ja raksilat puuttu, jotta hieman oli kuin tukiliivi.
        Mutta olen se minäkin jekkuja tehnyt, kerrankin keräsimme kaverin laukkuun tyhjiä pulloja mies kun meni sitten kotiin ja hieman haiskahti kokoukselle ja rämäytti laukun lattiaan emäntä katsoi laukkua ja totesi on ainakin jano ollut. MK

• Blue brothers
        Kuotta kirjoitti:

Moe!

http://www.youtube.com/watch?v=dhUJ0vL7bRU&feature=related

Make sanoo seuraavasti.
        On kuitekin niin, että hyvin harvalla on ravatti kaulassa noissa soittoruokaloissa ja olen sellaisenkin tapauksen nänhyt kun joku haki sakset ja pätkäisi tuon ravatin.

Joo kun mitä ilmeisimmin Make ei tuu vapuksi torille, niin mites olisi edellä mainittu yhtye. Eli Suomiversio. Voitas Kuotan kanssa kiskoa kolmen tähen jallua ja kuunneella tasokasta työväenlaulua.

• truba tuuri origenel
        Blue brothers kirjoitti:

Make sanoo seuraavasti.

Joo kun mitä ilmeisimmin Make ei tuu vapuksi torille, niin mites olisi edellä mainittu yhtye. Eli Suomiversio. Voitas Kuotan kanssa kiskoa kolmen tähen jallua ja kuunneella tasokasta työväenlaulua.

Mutt kuulkaahan kyllä on osattava esittää koko vapunkuva seuraavasti. Mie tuon riittävästi jallua ja kolaa. Kuhan torilla kuultas tämä.

http://www.youtube.com/watch?v=tjGfnsjdJec

• truba tuuri origenel kirjoitti:

Mutt kuulkaahan kyllä on osattava esittää koko vapunkuva seuraavasti. Mie tuon riittävästi jallua ja kolaa. Kuhan torilla kuultas tämä.

Koska siinä teille tehtävä etsiä. missä laulan joskus sub tv mutta missä vielä kysykää Jyväskylästä päin dokumenttia ja minulta lupa MK

• Blue brothers kirjoitti:

Make sanoo seuraavasti.

Toivoisin kuitenkin,että tuo vanha perinne jopa pukupakko tulisi noihin ravintoloihin siinä oli joskus asennetta, mutta oli myöskin sulkien pöyhijöitä. hieman kalkkunoita jotka olivat ollakseen ja ei kaikki tanssittajat kelvanneet vaan naapurin pojalle rukkaset,siitähän seurasi kosto poika haki josta tyttö oli hieman kiinostunut kun ajatteli pääsevän talon emännäksi niin tuo poika haki tyttöä tanssimaan ja jätti keskelle lattiaa ja pojat ympäröivät ja veivät heiniä jotta voit märehtiä aika raaka homma. silloin ei kännissä heiluttu. Ennen oli myöskin meilläpäin pojat nimittäneet tanssilavalla tytöt lehtien mukaan aikuiset naiset nurkassa oli valitut palat sitten seura , apu. viikonloppu, ja maaseudun tulevaisuus juuri ripiltä päässeet niissä mekoissaan. jotka miltei tulivat poikien syliin rynnätessään esiin. MK

• lautakasa

Koska siinä teille tehtävä etsiä. missä laulan joskus sub tv mutta missä vielä kysykää Jyväskylästä päin dokumenttia ja minulta lupa MK

Niinku mites tuo liitty aiheeseen häh. Tarkennaha vähän ett aukee tavan kansallekin.

• puo lue tu ki

Toivoisin kuitenkin,että tuo vanha perinne jopa pukupakko tulisi noihin ravintoloihin siinä oli joskus asennetta, mutta oli myöskin sulkien pöyhijöitä. hieman kalkkunoita jotka olivat ollakseen ja ei kaikki tanssittajat kelvanneet vaan naapurin pojalle rukkaset,siitähän seurasi kosto poika haki josta tyttö oli hieman kiinostunut kun ajatteli pääsevän talon emännäksi niin tuo poika haki tyttöä tanssimaan ja jätti keskelle lattiaa ja pojat ympäröivät ja veivät heiniä jotta voit märehtiä aika raaka homma. silloin ei kännissä heiluttu. Ennen oli myöskin meilläpäin pojat nimittäneet tanssilavalla tytöt lehtien mukaan aikuiset naiset nurkassa oli valitut palat sitten seura , apu. viikonloppu, ja maaseudun tulevaisuus juuri ripiltä päässeet niissä mekoissaan. jotka miltei tulivat poikien syliin rynnätessään esiin. MK

Niinku mites tuo liitty aiheeseen häh. Tarkennaha vähän ett aukee tavan kansallekin. Uuvemman kerran miten aiheeseen

• B B fani fin

Toivoisin kuitenkin,että tuo vanha perinne jopa pukupakko tulisi

Jos ei mainittu B b osaa pukeutua niin kepu ei osaa kansalta viimestä veroeuroa kupa. On varma nääs.....

• truba tuuri origenel kirjoitti:

Tu esitys on elokuvaa mutta lieksasta ei löydy maksajaa noille tuhoille jossa särjetään kaikki joten tuota melskettä en tule katsomaan jos työväestö on turhautunutta ja nuoriso imee noita vaikutteita.
        Minusta jokainen saa aatteen puolesta laulaa joka kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin,mutta tuo oli suoraan sanottuna niin P. kun jotkut sanoo jota toivottavasti ei tällä korkeusasteella tapahdu ,onhan meillä miltei muurattu muuri Lieksan ympärille niin tuo saakin jäädä ulkopuolelle ei hyvä ei hyvä hieman katsoin mutta tuollainen tökkii ja pahasti. huumorinymmärrän mutta mekastusta ja rikkomista en jotta sillee. MK

• lautakasa kirjoitti:

Niinku mites tuo liitty aiheeseen häh. Tarkennaha vähän ett aukee tavan kansallekin.

Puusepaa aina tarvitaan jos tuo liittyy aiheeseen kun rouvat eivät lasta saa.

Lainailette noita ei ohjelmaversioita ja miten ne liittyvät sitten minun harrastukseeni.Olen aina sanonut en ole Olavi Virta enkä papukaija joka matkii toisia laulajia vaan tällainen tavan kansalainen,renttuheleperi,paskatoukeri, aikanaan riukubatman, Mutta kuitenkin Suomalainen mies eikä mikään pyykkipoika. MK

• truba tuuri
        B B fani fin kirjoitti:

Jos ei mainittu B b osaa pukeutua niin kepu ei osaa kansalta viimestä veroeuroa kupa. On varma nääs.....

http://www.youtube.com/watch?v=CFZo_9bEbIs&feature=related

Opetellaanko pääministerin loppulaulu esitettäväksi vappuna torilla. Ei pukupakkoa ja lupa laulaa jallukännissä. Sopiiko.

• B B fani fin kirjoitti:

Monta kertaa olen vaatteita sieltä ostanut.esim etsi lakerikenkiä ja niitä kun ei löytynyt uusiakaan niin löyty kirpparilta ja niin jakssa sitten vanhakin tanssia lakerikengissä laulaa Reijo Taipale ja raajat sakaksaa ihan kuin nuorena,
        Vaikka olen humppakaraoken Suomen mestari jopa, niin aikanaan olen voittanut myös Lieksan humppamestaruuden ja nytkin sijoitumme Kiteellä tanssikisoissa melko hyvin neljänneksi tuosta noin vain hidas valssi hieman jo alko väsyttää, mutta aikanaan vesaisilla oli tanssikurssi jonka kävin ja niin siellä oli muutkin nuoret kommarit ja kokoomukselaiset opettelemassa tanssin saloja silloin ei ollut kanki kaikkosta syntynyt.MK

• truba tuuri

• Bb fani fin

Monta kertaa olen vaatteita sieltä ostanut.esim etsi lakerikenkiä ja niitä kun ei löytynyt uusiakaan niin löyty kirpparilta ja niin jakssa sitten vanhakin tanssia lakerikengissä laulaa Reijo Taipale ja raajat sakaksaa ihan kuin nuorena,
        Vaikka olen humppakaraoken Suomen mestari jopa, niin aikanaan olen voittanut myös Lieksan humppamestaruuden ja nytkin sijoitumme Kiteellä tanssikisoissa melko hyvin neljänneksi tuosta noin vain hidas valssi hieman jo alko väsyttää, mutta aikanaan vesaisilla oli tanssikurssi jonka kävin ja niin siellä oli muutkin nuoret kommarit ja kokoomukselaiset opettelemassa tanssin saloja silloin ei ollut kanki kaikkosta syntynyt.MK

Mie ostin sieltä mennä viikolla norsun peräpukamat pakattuna. Oli olleet ensipalkintona heinänheitto kisoissa 2009 Alavuudella. Luovuttu poies allerkian takia.Pitää antaa vappupalinnoksi torille paraalle jallun juojalle.

• truba tuuri
        Bb fani fin kirjoitti:

Mie ostin sieltä mennä viikolla norsun peräpukamat pakattuna. Oli olleet ensipalkintona heinänheitto kisoissa 2009 Alavuudella. Luovuttu poies allerkian takia.Pitää antaa vappupalinnoksi torille paraalle jallun juojalle.

Tul kalenteri täyteen on aika mennä aa ja hyvää yötä makelle

http://www.youtube.com/watch?v=NmmELsWBscM&feature=channel

• Bb fani fin kirjoitti:

MIstä hitossa sinä ne sait kun enää ei norsuja saa kuljettaa tivolissakaan Kuotta voi niitä vappu pallinon oksia tarjota kunhan pysyy sitten omalla tontilla.
        Mitenkähän lienee sitten tuo tautinen aika ohi jos istuvat siellä penkeillä ja olan yli oksentaavat ja sitten poliisin tullessa paikalle toteavat onpa tautista aikaa se on kova tautiaika tuo vappu,onneksi nyt on tuosta talvisodan alkamisesta jo 70 vuotta ja tuntematon sotilas mielessä kun pojilla hieman hiuko anna nyt edes yksi silakka ruinasivat keittöpossulta minäkin olin armeijassa jopa pehmiän leivän vartija kookissä olin useasti jopa herrojen eeva kun niitä nimityksiä oli, passasin herroja ja makupaloja oli itellekkin mutta kynnet ei passannut olla mullassa ja muutenkin piti olla siisti siinä hommassa.MK

• sherppari

MIstä hitossa sinä ne sait kun enää ei norsuja saa kuljettaa tivolissakaan Kuotta voi niitä vappu pallinon oksia tarjota kunhan pysyy sitten omalla tontilla.
        Mitenkähän lienee sitten tuo tautinen aika ohi jos istuvat siellä penkeillä ja olan yli oksentaavat ja sitten poliisin tullessa paikalle toteavat onpa tautista aikaa se on kova tautiaika tuo vappu,onneksi nyt on tuosta talvisodan alkamisesta jo 70 vuotta ja tuntematon sotilas mielessä kun pojilla hieman hiuko anna nyt edes yksi silakka ruinasivat keittöpossulta minäkin olin armeijassa jopa pehmiän leivän vartija kookissä olin useasti jopa herrojen eeva kun niitä nimityksiä oli, passasin herroja ja makupaloja oli itellekkin mutta kynnet ei passannut olla mullassa ja muutenkin piti olla siisti siinä hommassa.MK

ihan asiakseni piti ruveta selamaan lieksan sivustoa pitkästä aikaa, kun olen kuullut että nykyään ei kuulema siellä ole keskustelijoita kuin muutama nimimerkki,asia tosiaan pitää paikkansa,onko lieksasta niin väki vähentynyt ettei muita keskustelijoita riitä,harmi

• Kuotta
        truba tuuri kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=CFZo_9bEbIs&feature=related

Opetellaanko pääministerin loppulaulu esitettäväksi vappuna torilla. Ei pukupakkoa ja lupa laulaa jallukännissä. Sopiiko.

Hai sie!

Vaen jo soppii, soppii ku nyrkki silimmääni.
        Vaekka turkishualarit niskkaan ja torille vappuna ja sitten laalettaankkii niin saatanan lujjoo!

Korpinenkkii suahhaan katteelliseksi, kun vetästtään Jätkä humppa...se humppamestarina ei voi malttaa olla tulemasta mukkaan ja jostakin nurkantakkoo livahttaa kummiski sekaan laalammaan.

http://www.youtube.com/watch?v=M3ZJEQQkVZE

• sherppari kirjoitti:

ihan asiakseni piti ruveta selamaan lieksan sivustoa pitkästä aikaa, kun olen kuullut että nykyään ei kuulema siellä ole keskustelijoita kuin muutama nimimerkki,asia tosiaan pitää paikkansa,onko lieksasta niin väki vähentynyt ettei muita keskustelijoita riitä,harmi

Eli tarkistusta tapahtui ylläpitäjän toimesta ja siten siivoamista,asiattoman sääntöjen vastaisen kirjoittamisen vuoksi.
        Eli nimimerkintakaa voidaan huitaista asiattomaksi mutta tälläiset kirjoitukset voidaan jäljittää ja kirjoittaja saattaa edesvastuuseen ja niitäkin on täällä tapahtunut.
        Omalta osalta olen ollut hyvin pitkämielinen ja asiasta maininnut useasti.MK

• Kuotta

Eli tarkistusta tapahtui ylläpitäjän toimesta ja siten siivoamista,asiattoman sääntöjen vastaisen kirjoittamisen vuoksi.
        Eli nimimerkintakaa voidaan huitaista asiattomaksi mutta tälläiset kirjoitukset voidaan jäljittää ja kirjoittaja saattaa edesvastuuseen ja niitäkin on täällä tapahtunut.
        Omalta osalta olen ollut hyvin pitkämielinen ja asiasta maininnut useasti.MK

Hai!

Mikäs se Korpista noin korpeaa?

Oletko aloittanut internetissä pyörimisen vastoittain, koska tunnut olevan hyvin herkkä loukaantumaan??

Sanon näin 13 vuoden kokemuksella että sotimaan ei kannata ryhtyä toisia kirjoittajia vastaan, kenekään.
        Ei edes sen joka tehtailee asiaton ilmoitus viestejä sillä pian joku kyllästyy siihenkin ja ilmoittaa ilmoittelijan toimivan liian omavaltaissti.

Tuolla on toisilla saiteilla napsahdellut käyttökieltoja usealle asiaton ilmoituksia tehtailleelle, koska kukaan ei voi ruveta privatisoimaan jotain palstaa mielensä mukaan!

Tuosta herkkähipiäisyydestä sen verran että tehkääpäs tuosta ylhäällä olevassa hakukentässä haku, sanalla Kuotta.

Sieltä voi korpinenkin käydä toteamassa, miten paljon minä olen saanut osakseni asiattomia kommentteja. Kuittaan kylläkin kaikki huumorilla, kuten olen tehnytkin sillä hullukaan ota tosissaan, tämänkään palstan kaikkia kirjoituksia .

Tv:Kuotta, Lieksan raittiusklubin perustajajäsen.

• Kuotta kirjoitti:

Hai!

Mikäs se Korpista noin korpeaa?

Oletko aloittanut internetissä pyörimisen vastoittain, koska tunnut olevan hyvin herkkä loukaantumaan??

Sanon näin 13 vuoden kokemuksella että sotimaan ei kannata ryhtyä toisia kirjoittajia vastaan, kenekään.
        Ei edes sen joka tehtailee asiaton ilmoitus viestejä sillä pian joku kyllästyy siihenkin ja ilmoittaa ilmoittelijan toimivan liian omavaltaissti.

Tuolla on toisilla saiteilla napsahdellut käyttökieltoja usealle asiaton ilmoituksia tehtailleelle, koska kukaan ei voi ruveta privatisoimaan jotain palstaa mielensä mukaan!

Tuosta herkkähipiäisyydestä sen verran että tehkääpäs tuosta ylhäällä olevassa hakukentässä haku, sanalla Kuotta.

Sieltä voi korpinenkin käydä toteamassa, miten paljon minä olen saanut osakseni asiattomia kommentteja. Kuittaan kylläkin kaikki huumorilla, kuten olen tehnytkin sillä hullukaan ota tosissaan, tämänkään palstan kaikkia kirjoituksia .

Tv:Kuotta, Lieksan raittiusklubin perustajajäsen.

Totesin myöskin saman asian kuin sinä joten en ole ihan herkkähipiäisin viemään asiaa oikeuteen mutta niitäkin on ollut sen tiedän. vaikkei edes suoranaisesti henkilön nimeä ole mainittu mutta minun nimi kylläkin kokonaisuudessaan ja myöskin nimelläni kirjoituksia ja vääristelyä jonka voi aivan hyvin yhdistää varsinkin kun vastataan kirjoitukseeni MK

• jabadabaduuhuu
        Konnes HAlehmainen kirjoitti:

jabadabaduuhuu

• Tietty asia
        jabadabaduuhuu kirjoitti:

jabadabaduuhuu

Tule puusta alas sano aikanaan Jeesus ,eli kuka otti nimeni käyttöön? MK

• Tietty asia kirjoitti:

Tule puusta alas sano aikanaan Jeesus ,eli kuka otti nimeni käyttöön? MK

Osasin asian tuoda julki nimi tuli takasin.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      31
      1247
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      68
      866
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      803
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      149
      667
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      279
      635
    6. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      91
      619
    7. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      45
      602
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      36
      551
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      536
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      520
    Aihe