Muutin yhtä käyttäjätiliä järjestelmän valvojasta tavalliseksi käyttäjäksi ja nyt ko tilillä ei pääse sisään ollenkaan; kun kirjoittaa salasanan, meneekin sisäänpääsyn sijasta "kirjaudutaan ulos"-tilaan.
Olen sulkenut koneen ja käynnistänyt uudelleen jne, mutta ei auta.
Osaisiko joku neuvoa?
kirjautumisongelmaa
Marme
2
188
Vastaukset
- citysen-kane
mikä käyttäjä "kirjaudutaan ulos"? Jos ulos kirjautuukin _edellinen_ käyttäjä jotta uusi pääsee sisään.
Tämä on ihan vain arvaus, olethan voinut sössiä muutenkin. Yrittääkö ko. tili siis kuitenkin ensin jonkin aikaa kirjautua sisään, ennen kuin se menee "kirjaudutaan ulos" tilaan?? Koska eihän tuossa muuten ole järkeä, koska eihän tili voi HETI mennä kirjaudutaan ulos -tilaan ellei se ensin ole vähintäänkin YRITTÄNYT kirjautua sisään...
-S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043