Huivipäiset naiset varastavat kaupoista.

minävaan123

Mitä mieltä olette siitä kun muslimi nainen joka käyttää huivia varastaa kaupasta vaatteita, ruokaa, myös hänen miehensä tekee niin ja kyllä kieltää naista, mutta nainen jatkaa salaa ym? Hän on itse sanonut minulle.
Saako niin tehdä? Täällä on myös huivipäisiä muslimi naisia jotka ostavat varastettua tavaraa, koska ovat itse pyytäneet että heille tuodaan.

Myös yksi mies kertoi minulle että tietää naisia jotka käyttävät huivia ja silti huorailevat.

Tiedän tapauksen myös, kun muslimi naisen mies kuoli hän hyppäsi sänkyyn muiden miesten kanssa. Heillä oli lapsi.
Mitä mieltä muslimit olette näistä asioista?

25

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ayaad

      vääräuskoisilta saa varastaa, koska Profeettakin (SAAS) teki niin. Oikeastaan se ei edes ole varastamista, koska vain toiselta muslimilta voi varastaa.

      • minävaan123

        Mun huivipäinen kaveri tyttö varasti muslimi miehen ruokakaupasta ruokaa. joten he myös varastavat muslimeilta.


      • minävaan123

        Mun mies on muslimi ja sanoo että kristityt ja juutalaiset pääsee taivaaseen ja edes vääräuskoiselta ei saa varastaa.


      • minävaan123
        minävaan123 kirjoitti:

        Mun huivipäinen kaveri tyttö varasti muslimi miehen ruokakaupasta ruokaa. joten he myös varastavat muslimeilta.

        olin paikan päällä ja ihmeissäni että miksi? Se sano mulle että ei sitä kiinnosta onko muslimi vai ei.


      • ayaad
        minävaan123 kirjoitti:

        Mun huivipäinen kaveri tyttö varasti muslimi miehen ruokakaupasta ruokaa. joten he myös varastavat muslimeilta.

        siinä tapauksessa tyttö teki rikoksen, kun varastaa toiselta muslimilta. Kyseessä on hudud-rikos ja sharian mukaan tyttöltä on leikattava käsi poikki, ettei varasta enempää.


      • ayaad
        minävaan123 kirjoitti:

        Mun mies on muslimi ja sanoo että kristityt ja juutalaiset pääsee taivaaseen ja edes vääräuskoiselta ei saa varastaa.

        vääräuskoisilta saa varastaa, koska Pofeettakin (SAAS) teki niin. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse varastamisesta, koska ei-muslimit ovat epäjumalanpalvojia, eikä heillä ole oikeutta omaisuuteensa, koska ovat Jumalan hylänneet. Muslimi voi siis varastaa vain toiselta muslimilta. Ei-muslimilta "varastaminen" ei ole Islamin näkökulmasta varkautta.


      • minävaan123

        Myös hyvä ihminen on parempi kuin muslimi joka käyttäytyy huonosti. Mun miehelle hänen isänsä opetti.
        Mun miehen muslimi isää käytti toinen muslimi mies hyväkseen huijaamalla rahaa sen verran että he eivät ole enää puheväleissä. anna rahat, saat hyvää tavaraa ja tavara olikin huonoa. siinä meni luottamus ja rahat joita ei enää saa takaisin.


      • minävaan123
        ayaad kirjoitti:

        vääräuskoisilta saa varastaa, koska Pofeettakin (SAAS) teki niin. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse varastamisesta, koska ei-muslimit ovat epäjumalanpalvojia, eikä heillä ole oikeutta omaisuuteensa, koska ovat Jumalan hylänneet. Muslimi voi siis varastaa vain toiselta muslimilta. Ei-muslimilta "varastaminen" ei ole Islamin näkökulmasta varkautta.

        Kristityt ei saa varastaa keneltäkään, joten he ovat sitten tässä asiassa parempia.


      • minävaan123

        Mun mies on muhamedin jälkeläinen eli said(en osaa kirjoittaa). Ja hänellä ei ole oikeus varastaa keneltäkään.


      • minävaan123

        sä annat väärää kuvaa muslimeista ja teet heille huonon maineen. Lue koko koraani ja tule sitten vasta puhumaan. Jonkin ajan kuluttua Muhammad ilmoitti saaneensa uuden ilmestyksen, jonka mukaan Saatana oli päässyt sekaantumaan jumalallisiin ilmestyksiin ja saanut Muhammadin lisäämään jakeet alkuperäiseen ilmestykseensä. Jakeet muutettiin seuraaviksi:[17]

        »Oletteko te nähneet Allatin, Al-Uzzan ja Manatin, kolmannen. Teilläkö olisi poikia, ja Hänellä vain tyttäriä? Sepä olisi väärä jako!»
        (Koraani 53:19–22, suomennos Hämeen-Anttila, 1995)

        Tosin vanhoissa suurissa "saatanalliset säkeet" olivat voimassa ja korjattu muoto tuli hyväksyttäväksi vasta Muhammadin kuoleman jälkeen.[17] Koraani koottiin kirjaksi 600-luvun puolivälissä aluksi konsonanttitekstinä. Arabian vokaalimerkit ja muut tarkkeet vakiintuivat seuraavalla vuosisadalla. Oppi Koraanin muuttumattomuudesta syntyi vielä myöhemmin.[18]

        Tarina "saatanallisista säkeistä" oli pitkään tutkijoiden hyväksymä, sillä perimätieto asetti Muhammadin näin epäsuotuisaan valoon. Viime aikoina on kiinnitetty huomiota historiallisiin ongelmiin. Yhtenä kysymyksenä on Etiopian siirtolaisten meno ja paluu, joka edellyttäisi riittävän pitkää aikaa. Yhden teorian mukaan Muhammad salli hiljaisesti muut jumalat pitkäksikin aikaa.[19]


      • ALIBABA
        ayaad kirjoitti:

        vääräuskoisilta saa varastaa, koska Pofeettakin (SAAS) teki niin. Oikeastaan tässä ei ole edes kyse varastamisesta, koska ei-muslimit ovat epäjumalanpalvojia, eikä heillä ole oikeutta omaisuuteensa, koska ovat Jumalan hylänneet. Muslimi voi siis varastaa vain toiselta muslimilta. Ei-muslimilta "varastaminen" ei ole Islamin näkökulmasta varkautta.

        MINAAA OLA AHMED ALIBABAAA MINA SAA VARASTAA KRSITSISTYILTÄ NII PALJO KU HALAAUAN KUN HE EIVÄT EDES USKO OIEKAAN JUMAALAAAN MIINÄ TAPAN HEITÄÄ LEIKKAAMALLA PÄÄN IRTI KOSKA HE OVAT VÄÄRÄSUKSOIAISA VIATTOMIA IHMIS ROSKAA HE EIVÄT ANSAITSE ELÄÄ KUN JUMAAALA ON HEIDÄT HYLYYJÄNNY EHEHEHEEE MENENPÄS PALVOMAAN ALLAHIAA JA MUHAMMEDIA JA NUSSIN 14V VAIMOANI KIIHKEÄSTI ANAALIIN TEKEE HYVÄÄ OLEN PERUSMUSLIMI EEHEH


      • minävaan123
        ALIBABA kirjoitti:

        MINAAA OLA AHMED ALIBABAAA MINA SAA VARASTAA KRSITSISTYILTÄ NII PALJO KU HALAAUAN KUN HE EIVÄT EDES USKO OIEKAAN JUMAALAAAN MIINÄ TAPAN HEITÄÄ LEIKKAAMALLA PÄÄN IRTI KOSKA HE OVAT VÄÄRÄSUKSOIAISA VIATTOMIA IHMIS ROSKAA HE EIVÄT ANSAITSE ELÄÄ KUN JUMAAALA ON HEIDÄT HYLYYJÄNNY EHEHEHEEE MENENPÄS PALVOMAAN ALLAHIAA JA MUHAMMEDIA JA NUSSIN 14V VAIMOANI KIIHKEÄSTI ANAALIIN TEKEE HYVÄÄ OLEN PERUSMUSLIMI EEHEH

        Mä oon kristitty enkä pidä Jeesusta Jumalana vaan että tekemällä niin kuin hän niin pääse parhaiten taivaaseen. 10 käskyä on mulle tärkeä, joista yksi on # "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta. "Sinulla ei saa olla muita jumalia. "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

        Sodassa asiat saa tehdä vähän eri tavalla kun taas ilman sotaa ei siitten sallitakkaan samaa. Joten lue kooraani, koska et näytä tietävän mitä siellä lukee.
        Mun muslimi kaveri varstaa muslimilta, etkö sinäkään käsitä. Muslimit varastavat jopa islamin keskuksesta toisiltaan jos vain saavat tilaisuuden. Joten sinä olet varmaan yksi heistä.


      • muslimi
        minävaan123 kirjoitti:

        Mä oon kristitty enkä pidä Jeesusta Jumalana vaan että tekemällä niin kuin hän niin pääse parhaiten taivaaseen. 10 käskyä on mulle tärkeä, joista yksi on # "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta. "Sinulla ei saa olla muita jumalia. "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.

        Sodassa asiat saa tehdä vähän eri tavalla kun taas ilman sotaa ei siitten sallitakkaan samaa. Joten lue kooraani, koska et näytä tietävän mitä siellä lukee.
        Mun muslimi kaveri varstaa muslimilta, etkö sinäkään käsitä. Muslimit varastavat jopa islamin keskuksesta toisiltaan jos vain saavat tilaisuuden. Joten sinä olet varmaan yksi heistä.

        Täällä on kristettyjä jotka "lleikkivät" muslimia. todellisuudessa muslimi EI SAA VARASTAA KELTÄÄN. oli ei muslim tai muslimi


      • Anonyymi

        Näin kerran kun rättipäät tunki lasten vaunuihin tavaraa sanoi ohi mennen sillä lailla voi jee minkälaisen huudon nostivat kävi koville kun huomattiin. Hauska oli seurata kun huuto oli niin koomisen näköistä. Koraani auttaa kun on kyse hulluista muslimeista. Ilmankos pitävät rättejä


      • Anonyymi
        minävaan123 kirjoitti:

        Mun mies on muslimi ja sanoo että kristityt ja juutalaiset pääsee taivaaseen ja edes vääräuskoiselta ei saa varastaa.

        Vai että hudud rikos kun muslimi varastaa niinkö allah määrää. Hehhhhhh


    • Zoppa

      Varastaminen on varastamista vain kun se kohdistuu toisen muslimin omaisuuteen.

      • minävaan123

        Mun muslimi kaveri varstaa muslimilta, etkö sinäkään käsitä. Muslimit varastavat jopa islamin keskuksesta toisiltaan jos vain saavat tilaisuuden. Joten sinä olet varmaan yksi heistä.


    • ...

      olisi tilanne mikä tahansa varastaminen on islamin uskossa kiellettyä. Ja te muslimit, jotka uskotte että saa varastaa ei muslimeilta menkää ottamaan asioista selvää ennen kuin syötääte ne muille. Olen itse mulimi enkä ikinä ole varastanut enkä aijokaan, sillä tiedän että se on väärin ja niin on minua opetettukin.

      • Muslimi myös

        Asiaa, tämä on totta :)
        hassua, että kesti melkeen 5 vuotta, että tuli järkevä vastaus.. XD


      • 19+20
        Muslimi myös kirjoitti:

        Asiaa, tämä on totta :)
        hassua, että kesti melkeen 5 vuotta, että tuli järkevä vastaus.. XD

        Jotta vastaus olisi järkevä, olisi siinä oltava edes yksi perustelu.
        Nyt ei ollut.


    • ewr5y5 aety qetry

      http://aijaa.com/udR90G
      http://aijaa.com/GvQrOp

      Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

      http://aijaa.com/9TYkHn

      KENRAALI PATTON:

      Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.
      http://aijaa.com/xiFpq6
      http://aijaa.com/WJqk6V

      Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

      Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

      Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.
      http://aijaa.com/R5lKlV

      Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

    • Outoa

      Tuo kaikki mitä olet kirjottainyt on iso sybti muslimeille... joten uskon että kyseessä olevat muslimit eivät ole hyvin uskovaisia

    • SIRKKA VESIHIISI

      " Nooalla oli kolme poikaa: Seem, Haam ja Jafet "
      ”....19 NÄMÄ KOLME OLIVAT NOOAN POJAT, JA HEIDÄN JÄLKELÄISIÄÄN OVAT KAIKKI MAAILMAN IHMISET”

      www.toora.fi
      www.raamattu.fi
      www.islamopas.com/koraani/054.htm

      ETSIVÄ LÖYTÄÄ

      Marian/Mary:n ja Herodes Antipater:in poika oli Jeesus
      Jeesuksen kasvatti-isä oli Joosef, Marian II mies
      Jeesuksen iso-isä oli Herodes I Suuri – iso-äiti Doris
      Jeesuksen iso-iso-isä oli Herodes Antipater – iso-iso-äiti Kypros
      Jeesuksen iso-äiti oli Anna – iso-isä Joakin (Marian puolelta).

      Magdalan Marian ja Tiberiuksen poika oli Yeshu'an=Jeesus (toinen kaksosista Juudas)
      Jeesuksen kasvatti-isä oli Jeesus, Magda”leenan” mies, Mary/Marian poika
      Tämän Jeesuksen Iso-isä oli Tiberius Claudius Nero ja iso-äiti Livia Drusilla

      Miksi eräs uskontokunta ei hyväksi tätä Jeesusta / näitä Jeesuksia?
      Siksi, että molemmat Jeesukset ovat puoliksi Roomalaisia_seemiläisiä.
      Ja eipä heitä hyväksynyt Roomalaisetkaan (koska eivät muistaneet olevan alkuperaltään MEITÄ juutalaisia).

      MUTTA KUTEN ISLAMIN KORAANISSA KERROTAAN,
      NIIN KAIKKEIN PYHIN SOTA ON OMAN PÄÄNSÄ SISÄLLÄ OLEVA SOTA
      IKIOMAN SIELUNVIHOLLISENSA KANSSA.
      Koraanihan kieltää tappamisen?! Eikä siellä varastamiseenkaan yllytetä!?

      SIRKKA VESIHIISI
      .

    • Anonyymi

      Musliminainen syö karjalanpiirakkaa S-marketissa. Vääräuskoisilta saa varastaa. Koraani niin opettaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe