Olen suunnittelemasaa häitä kesälle 2011 etelä-pohjanmaalle.
Paikkaa ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta Esim. Lusan halli Kurikassa tai Sanssinkartano ilmajoella ovat olleet mielessä.
Lusan hallissa olen ollut yksissä häissä ja mielestäni silloin ruoka ei ollut kovin erikoista.
Onko siis kellään antaa vinkkejä juhal/pitopalveluista etelä-pohjanmaalta.
Ruokana en halua tarjota mitään liian tavallista mitä nuo sielläpäin olevat pitopalvelut tuppaavaat tarjoamaan. Haluan panostaa ruokaan sekä palveluun. Antakaa vinkkejä nuorekkaasta ja trendikkäästä pitopalvelusta.
Juhlapalvelu Etelä-pohjanmaalta?Vinkkejä
1
3678
Vastaukset
- ... eepeeltä
Eikös tuo Sanssinkartano ole Kauhajoella eikä Ilmajoella?
No kumminkin..
Tässä joitakin juhlapaikkoja:
Seinäjoki:
Uppalan kartano (suht hinnakas, hienot puitteet, hyvä ruoka)
Kampustalo (moderni, tilava)
Marttilantalli (pienemmälle porukalle mahtava, ruoka hyvää)
Seinäjoen seurala (hieman nuorisoseuramainen ja tylsä paikka, oma pitopalvelu täytyy hommata)
Ilmajoki:
Herraskartano Herkooli (ehdoton suosikki, jos pitää pienehköt alle 100hlön häät, ruoka mahtavaa!)
Koskenkorvan Trahteeri (kallis, maalaistunnelmaa)
Ilmajoen Kestikartano (kiva paikka, ok ruoka)
Etelä-Pohjanmaan Opisto (maukasta ruokaa, hyvät tilat, saa viedä omat juomat!)
Tuomilehdon tila (pienemmälle porukalle)
Vanha loukasmäki (maalaistunnelmaa, pienemmälle porukalle)
Munakan Nuorisoseura (oma pitopalvelu)
Pojanluoman seurala (oma pitopalvelu)
Huissin nuorisoseurantalo (oma pitopalvelu)
Kurikassa:
Wanha Asema
Kurikan monitoimitalo
Hotelli-ravintola Pitkä-Jussi
Tuiskulan kyläseura
Luovan nuorisoseura
Mietaan nuorisoseura
Muita:
Haalin lava Nurmossa
Alapään nuorisoseura Nurmossa
Sydänmaan nuorisoseura Alavudella
Koivurannan kartano Alavudella
Välimaan maatilamatkailu Peräseinäjoella
Tapaninlinna Ylistarossa
Jalasranta Jalasjärvellä
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=12842&pid=317278&mode=threaded&start=
(tuolla on lisäkeskustelua eri paikoista Seinäjoen seudulla)
http://www.webinfoseinajoki.fi/ravintolatruokajuoma/pitopalvelu
(pitopalveluita)
En osaa pitopalveluista oikein sanoa mitään, paitsi että yksiin juhliin, joissa olin vieraana, oli ruoka ja kakut ym. tilattu Seinäjoen ammattikoulun ravintolapuolelta (Törnävältä) ja oli kyllä erittäin maukasta ja hyvää ruokaa, samoin kakut ym. suussasulavia. Ja kuulemma erittäin edullisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839