kotisivun muokkaus

kysymysmerkki??

mikä asetuksista estää kotisivujen muokkaamisen ?
Lisäksi lähdekoodi näyttää väärälät Firefox -selaimella. IE selaimella OK.

4

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksa1

      minkä asetukset? Auton kaasarin vai kännykän?

      Pitäis näyttää kyllä ihan samalta, jos et käytä jotain skriptauskieltä kuten PHP ja tulostat erilaisen lähdekoodin jos selain on eri.

      Voisko nyt olla mahdollista, että toinen selain hakee aina sivun palvelimelta ja toinen hakee sen välimuistista?

      Koita painella control pohjaan ja F5 tai control pohjassa painat Refresh painiketta hiirulla. Noin kun tekee niin firefox ohittaa välimuistin

      • kysymysmerkki??

        mitähän luulisit mistä asetuksista kysyn. sen toki tiedän että auton kaasareilla tai kännyköillä ei ole mitään tekemistä kotisivujen tai tietotekniikan kanssa.
        sinä et taida tietää joten turhaan vastasit.


      • ZYXrD
        kysymysmerkki?? kirjoitti:

        mitähän luulisit mistä asetuksista kysyn. sen toki tiedän että auton kaasareilla tai kännyköillä ei ole mitään tekemistä kotisivujen tai tietotekniikan kanssa.
        sinä et taida tietää joten turhaan vastasit.

        "mikä asetuksista estää kotisivujen muokkaamisen ?" ????? siis MITÄ ???? Tuollaiseen kysymykseen ei KUKAAN voi vastata koska kukaan sinun lisäksesi EI VOI tietää mitä asetusta ja missä tarkoitat !

        Esitä kysymys uudestaan niin että siitä selviää mitä tarkoitat niin voit saada vastauksenkin.

        "mitähän luulisit mistä asetuksista kysyn." Sitä ei kukaan muu voi tietää sinun lisäksesi koska kysymys on niin epäselvä, voisit vaivautua kertomaan että mistä asetuksesta on kyse (jonkun ohjelman asetuksista kenties ?).

        "sinä et taida tietää joten turhaan vastasit. " Juu ei varmaan tiennyt koska kysymyksesi on niin epämääräinen että sinun lisäksesi kukaan muu ei sen perusteella tiedä mistä vi**sta on kyse.


      • ZYXrD kirjoitti:

        "mikä asetuksista estää kotisivujen muokkaamisen ?" ????? siis MITÄ ???? Tuollaiseen kysymykseen ei KUKAAN voi vastata koska kukaan sinun lisäksesi EI VOI tietää mitä asetusta ja missä tarkoitat !

        Esitä kysymys uudestaan niin että siitä selviää mitä tarkoitat niin voit saada vastauksenkin.

        "mitähän luulisit mistä asetuksista kysyn." Sitä ei kukaan muu voi tietää sinun lisäksesi koska kysymys on niin epäselvä, voisit vaivautua kertomaan että mistä asetuksesta on kyse (jonkun ohjelman asetuksista kenties ?).

        "sinä et taida tietää joten turhaan vastasit. " Juu ei varmaan tiennyt koska kysymyksesi on niin epämääräinen että sinun lisäksesi kukaan muu ei sen perusteella tiedä mistä vi**sta on kyse.

        Juu meni vähän yli mutta...

        Jotain arvailuja. Yrität laittaa muokattua sivua/tiedostoa koneeltasi kotisivuille, eikä se kopioi sitä.
        Tarkista: että yhteys muodostuu ja salasanat ovat oikein. Yhteys ei välttämättä muodostu jos palomuuri asetukset ovat väärät. Yritätkö siirtää sitä dreamweaver tms. Vai ihan ftp ohjelmalla?

        "Lisäksi lähdekoodi näyttää väärälät Firefox -selaimella. IE selaimella OK."
        Tarkoitatko tuolla että sivut näyttävät erilaisilta ulkoasullisesti. Varsinainen lähdekoodi eli se html,css... teksti on kyllä varmasti sama.
        Sivut näyttävät väärin firefoxissa mutta ei ie. Mahdollisia syitä:
        Ie korjaa mahdollisia lähdekoodissa olevia virheitä erilaisesti kuin firefox. Esimerkiksi jos joku hakasulku tai muu vastaava virhe. Aika harvoin vaikka lähdekoodi olisi täydellistä saadaan täysin identtisen näköisiä sivuja.

        Helpottaisi jos kertoisit esimerkiksi sivun osoitteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe