possupiikistä.
Hänelle annettiin adrenaliini piikki ja vietiin ambulanssilla sairaalaan.
Illalla hän pääsi kotiin.
Onko teidän ms - tautia sairastavat saaneet mitään piikistä?
Ms:ää sairastava lapseni sai allergisen reaktion
6
673
Vastaukset
- huoltajuus
lapsi lapsi vai aikuinen lapsi?
- Ms _ omainen
Vaikka minä olisin 90 vuotta ja hän 70 vuotta, niin hän olisi edelleen lapseni. :=D
- olimitenoli
Ms _ omainen kirjoitti:
Vaikka minä olisin 90 vuotta ja hän 70 vuotta, niin hän olisi edelleen lapseni. :=D
tiedettävä onko potilas aikuinen vai lapsi.
- Four weeks ago
Onko aikuinen? lapsesi mahdollisesti kananmunalle allerginen, sillä rokotteen kasvualustana käytetään kananmunan valkuaista? Itselleni ei tullut rokotteesta kuin rokotuskohtaa painettaessa hiukan arka kohta, tuntui parin päivän ajan.
- Ms - omainen
Emme tiedä mistä allerginen reaktio johtui.
- Omainen itsekin
Ms - omainen kirjoitti:
Emme tiedä mistä allerginen reaktio johtui.
Meilläkin poika sai siitä allergisen reaktion ja adrenaliinilla hoidettiin ja vietiin tarkkailuun. Ei sairasta mäsää, eikä ole allerginen millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639