possupiikistä.
Hänelle annettiin adrenaliini piikki ja vietiin ambulanssilla sairaalaan.
Illalla hän pääsi kotiin.
Onko teidän ms - tautia sairastavat saaneet mitään piikistä?
Ms:ää sairastava lapseni sai allergisen reaktion
6
719
Vastaukset 6
- huoltajuus
lapsi lapsi vai aikuinen lapsi?
- Ms _ omainen
Vaikka minä olisin 90 vuotta ja hän 70 vuotta, niin hän olisi edelleen lapseni. :=D
- olimitenoli
Ms _ omainen kirjoitti:
Vaikka minä olisin 90 vuotta ja hän 70 vuotta, niin hän olisi edelleen lapseni. :=D
tiedettävä onko potilas aikuinen vai lapsi.
- Four weeks ago
Onko aikuinen? lapsesi mahdollisesti kananmunalle allerginen, sillä rokotteen kasvualustana käytetään kananmunan valkuaista? Itselleni ei tullut rokotteesta kuin rokotuskohtaa painettaessa hiukan arka kohta, tuntui parin päivän ajan.
- Ms - omainen
Emme tiedä mistä allerginen reaktio johtui.
- Omainen itsekin
Ms - omainen kirjoitti:
Emme tiedä mistä allerginen reaktio johtui.
Meilläkin poika sai siitä allergisen reaktion ja adrenaliinilla hoidettiin ja vietiin tarkkailuun. Ei sairasta mäsää, eikä ole allerginen millekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562