kuinka nopsaan Nordeasta

tsirptsiro

saa joustoluotto lainapäätöksen,tai siis olette saaneet? sivuillaan lupaa jopa samana päivänätai sen 3 pankkipäivää vaan eipä ole kuulunut mitään. vai olisikohan niin että ruuhkaa ? netin kautta hakemus laitettu?

7

4296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

Jos sinulla on kaikki vakuus ja työasiat kunnossa niin se voi tulla parissa tunnissa. Teet hakemuksen ja kun luottopäällikkö tsekkaa sen ni luultavasti saat soiton konttorista miten homman kanssa kävi.

• taas..

Nordealta, jos ei ole munaa tehdä kielteistäkin päätöstä mainostetussa ajassa. Mutta sitähän se markkinointi on, harhautusta, jossa luvataan kaiken tapahtuvan, niinkuin se voisi ehkä tapahtua kaikkein suotuisimmassa tapauksessa.

• Ropoja tilillä

Viivästyminen tarkoittaa, että hakemuksen käsittely ei ole läpihuutojuttu. Todennäköisesti sinulla on talous sen verran huonossa jamassa, että pankkia mietityttää. Mutta ethän tarvitsisikaan joustoluottoa, jos asiat olisivat kunnossa.

• ap

tulihan sieltä joku viisas taas vierailemaan suomi24 verkkosivuilla ja vastaamaan kysymykseen ja sen viereen.Todennäköisesti sinulla ei mene kovin hyvin.

• aattelepa ite

Mulla taisi mennä muistaakseni n. 5pv siis arkipäivää. Ja tosiaan vaikka otin joustoluoton ei talouteni ole kuralla. Ostin rahoilla itselle auton kun autokoulu oli loppusuoralla. Ei kiinnostanut 1,5-3vuotta odottaa omaa autoa säästämällä. Ja tosiaan olin tuossa vaihessa ollut työelämässä noin vuoden joten ja asunut omilla 1,5vuotta, eli säästäminen ei oikeastaan ollut siihen mennessä realistinen vaihtoehto justiinsa sain säästettyä autokoulun verran. Ei kannata tuomita jos ei tiedä. Toisille voi enemmän sopia säästäminen, mutta minä mielummin maksan hieman enemmän (eli korot kulut), että saan tarvitsemani tuotteen heti tarvittaessa. Lasken tietysti, että rahani siihen riittävät ja silti hieman menee pahanpäivän säästöön.

• Nopeasti tuli

Hain netin kautta vakkudetonta joustoluottoa viime kesänä juuri netin kautta ja myönteinen lainapäätös tuli seuraavana päivänä. Summa oli silloin 3000€.

Noin kuukausi sitten hain ja sain vakuudellista joustoluottoa autoa varten 20.000€ ja myönteinen päätös tuli alta tunnin. Tuon lainan hain pankin konttorista.

Joten jos asiasi ovat kunnossa, niin kyllä mielestäni päätös olisi jo pitänyt tulla.

• ap

juuri että Nordean sivuilla lukee .joustoluotto hakemuksissa viivettä ja menee ainakin 5 arkipäivää.Ja asiani ovat kunnossa .laskuthan on maksettava eikös juu. Tosin saattaahan olla että kun minulla on stokkan ja tuohen master niin ja niissä summa 7000 yhteensä että katsovat minun olevan riskibisnes=)jotka eivät tosin ole kokonaan käytetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2275
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      27
      2023
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1539
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1397
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      96
      1091
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1017
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      810
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      765
    Aihe