Mercury 80 efi Tehon lisäys ?

VOT

Mistä saa boksin millä 80hv stä saa 100 hv kun kone on sama

11

8952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100nen

Varmaan Mercury varaosatiskiltä

• MARINER four

Ehkä kannattaisi kysellä lastutuksia tekevistä firmoista, esim. googlaa lastutus niin kyllä sieltä joitakin tekijöitä löytyy.

• ferfferfr

Valmistaja kun ottaa 100 koneesta isomman hinnan kuin 80 koneesta on miettinyt sen niin ettei se olisi ainakaan ilman tietämystä halvempaa "virittää" itse. Moottorin ohjauselektroniikkayksikkö on melko varmasti kalliimpi kuin kyseisten koneiden hintaero. Nelisylinterisen koneen ohjelmoitava "yleisyksikkö" voisi teknisesti ottaen toimia mutta tämän hankaloittamiseksi vakioyksikkö todennäköisesti hoitaa muitakin toimintoja joita yleisboksi ei tee.

Jos sinulla on hyvä kasikymppinen ja lisätehontarve on pakottava ja olet varma että pelkällä boksinvaihdolla saa 100 kannattaa katsoa jenkkiläisiä verkkokauppoja.

• hoover

Poista aluksi se kuristin imusarjasta

• mercman
    • Vaaluska

Minä muutin Mercury 80 Hp 115 Hp seksi ja hyvin pelaa .
      Laitteen päivitti mikatek Porvoosta voin suositella .
      He siis lähettävät sen poksin ruotsiin

• Anonyymi

mikä vuosimalli?

• Anonyymi

Just tein saman jutun. ecu tuli ruotsista optimoituna muka ? Ei mitään eroa.Valitin Mikatekille.Puhui milloin mitäkin puutaheinää.Laitettiin takaisin takuuna. Sanoivat ruotsissa, että sama ohjelma laitettu uudelleen.Että ei mitään muutoksia. En hyväksynyt maksaa tyhjästä 770euroa. No ohjelmoivat sitten takaisin entiselleen 80hv.Postikuluja piti kuitenkin maksaa 110e. Saa nähdä millaisena se sieltä tulee.Onneksi on toinen ecu koneessa.

• 2euroakpl

Irto kipinöitä pyttyyn, niin lähtee ku hauki rannasta.

• Kdhd

Noita pilallemenneitä päivityksiä onkin ollut keskusteluissa runsaasti. Ei ole ihan aukotonta se osaaminen siellä Ruotsissa.

Itse en lähettäisi monen tuhannen euron boksia sinne tuhottavaksi.

• Anonyymi

Tuossa aiemmin kommentoinkin omasta ecusta.En suosittele Lundinia, enkä Mikatekkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe