Mielestäni yksi parhaimmista hahmoista on Ace Ventura, lähinnä elokuvassa Luonto Kutsuu. Lemmikkidekkari oli paljon huonompi elokuva.. Ja nyt siis kysytään komeadian puolelta, joten jättäkää Vin Dieselit *¤$&2"! kiitos ;)
Paras hahmo?
11
1087
Vastaukset
- apina
Ace ventura on paras hahmo ja luonto kutsuu on parempi kuin lemmikkidekkari. luonto kutsuu:ta haukutaan yleensä vain siksi, että se toistaa ykkösosan vitsit. Jos katsoo kakkos osan ensin, lemmikkidekkari ei tunnu enää läheskään niin hauskalta. Jokatapauksessa kummallekin elokuvalle jaksaa nauraa aina yhtäpaljon kuin ennekin, kun ne katsoo.
- Sam
is mr Bean Britannian lahja maailmalle. Hänen kuminaamalleen ja laihoille kintuilleen ei ole vertaista. Olin ajaa puhelintolppaan, kun hänen filminsä mainos oli kadun varrella. Vaikutus on hykerryttävä.
- otto
hahmo on Kevin Klinen esittämä Otto elokuvassa Kala Nimeltä Wanda.
- Baxter
Kolme parasta, jaettu sija:
Eddie Murphy, Prinssille Morsian
Steve Martin, Roxanne
Bill Murray, Entäs Bob?
Sitä paitsi Entäs Bobissa on toinenkin loistava hahmo, Richard Dreyfuss toisessa miespääosassa.- Ace Ventura
Mielestäni Maculay Culkin teki loisto roolin Yksin Kotona 1:ssä ja MYÖS jatko-osassa Keviniä esittäen *) Minusta se sopii kuin nakutettu hörökorvineen siihen :) Ja leffat oli kyllä hauskoja. Vieläkin tulee oma lapsuusaika mieleen, jolloin joulussa oli oikeasti jotain taikaa. Ja nuo leffat herättää uudelleen sen saman tunteen.. Että sellaista.
*) Yksin Kotona 3 oli kyllä täys pask-! - apina
Ace Ventura kirjoitti:
Mielestäni Maculay Culkin teki loisto roolin Yksin Kotona 1:ssä ja MYÖS jatko-osassa Keviniä esittäen *) Minusta se sopii kuin nakutettu hörökorvineen siihen :) Ja leffat oli kyllä hauskoja. Vieläkin tulee oma lapsuusaika mieleen, jolloin joulussa oli oikeasti jotain taikaa. Ja nuo leffat herättää uudelleen sen saman tunteen.. Että sellaista.
*) Yksin Kotona 3 oli kyllä täys pask-!...muuten, mutta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään, kun kumpikin elokuva näkyy jotain 3 kertaa vuosessa. Bill Murray on tosiaan hyvä. Mikä mahtaa olla paras elokuva, missä se on näyttellyt? Ois ansainnut oscarin.
- kato tämä!!!
no mun mielestä paras hahmo on se homoilija eetu se kertoo mun naapurista hintti miikasta joka syö paskansa joka ilta ja aamusin nuolee äitinsä taka päätä=) ja päivällä hän imee isänsä pallii se kertoo mulle joka päivä et miten ihanaa se oli!!!! yöllä hän vetää käteen niin että velikin herää ja ammulla palli on ruvella =) heh
mut se sanoo aina näin:haistakaa paska senkin homostelijat oon ihan normaali ihminen tän maailman =) heh siinä se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok?
musta tää oli liian lyhyt tarina siitä kerronko lisää? haluutteko?- Dima
Mistä elokuvasta kyseisen sankarin voi bongata?
kuulostaa aika hulvattomalta sälliltä...
- smile
Itsekkin pidän Ace Ventura leffasta, ja Jim Carrey on siis todella hyvä näyttelijä. Varsinkin elokuvassa Bruce taivaanlahja elokuvassa, nauroin katketakseni!
- hmmm
kun on nähnyt yhden Jim Carreyn 'komedian' niin on nähnyt kaikki sen roolisuoritukset. Samaa tylsää naamanvääntelyä Ace Ventura-leffoissa, The Maskissa, Valehtelija Valehtelijassa, Batmanissa, Brucessa... *haukotus* Samaa sarjaa kuin Eddie Murphy, maneeriensa orja.
- Dabbe
hmmm kirjoitti:
kun on nähnyt yhden Jim Carreyn 'komedian' niin on nähnyt kaikki sen roolisuoritukset. Samaa tylsää naamanvääntelyä Ace Ventura-leffoissa, The Maskissa, Valehtelija Valehtelijassa, Batmanissa, Brucessa... *haukotus* Samaa sarjaa kuin Eddie Murphy, maneeriensa orja.
ovat mun lempinäyttelijöitä jotka tulevat minulle aina heti mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306070Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183222Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1561136Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 1281006
- 38885
- 142811