Mulla on hermot alkanu pikku hiljaa kiristymään, kun naapuri kiljuu ja mölisee myös öisin. Ei kuuntele musiikkia onneksi, mutta yöaikaan etenkin kaikki äänet kuuluu niin selvästi tuon seinän läpi. Naapuri siis kiljuu, tömistelee lattiaa ja yöllä kun puhuu kovaäänisesti ja nauraa räkättää ja nehän kuuluu niin selvästi, ettei siinä pysty nukkumaan.
Viikollakin jouduin vielä 2 aikaan yöllä kuuntelemaan ja kun aamulla on herätys aikasin, niin ei se paljoa naurata lähtä silmät ristissä 3-4 tunnin yöunilla töihin. Pystyykö tämmösestä tekemään isännöitsiijälle valitusta? Itse ainakin ymmärrän, että hiljaisuus yöllä tarkoittaa sitä, ettei mitään tommosia saisi kuulua.
Mölyävä naapuri
19
2549
Vastaukset
- suolasieni
vaan elämässä tapahtuu.
Ota asia puheeksi naapurisi kanssa, ja jos ei tulosta valita hpj:lle tai isännöitsijälle.- Älä ota
puheeksi naapurin kanssa..et voi tietää mikä mielenterveysongelmainen siellä asustelee...soitto suoraan isännöitsijälle tai poliisille .
- Jonkun naapuri
Itse nauraa räkätän hervottomasti nettijutuille, tuolini narisee kun venyttelen ja olen isokokoinen joten lattia tömisee, kun kävelen. Meilläkin on seinät pahvia, kysyin naapurilta olenko ollut häiriöksi hänen mielestään. Hän sanoi, etten ole ollut häiriöksi. Kotonani on semmoinen kuulokejärjestelmä kaveriporukkaani varten, jos he tulevat yöllä kylään.
- kyllästynyt bassoon
YÖLLÄ KYLÄILLÄÄN? Yöt on kuule nukkumista varten ei silloin pitäisi kenenkään kyläilemän, vieraat ulos klo 22 mennessä siten säilyy sopu parhaiten taloissa ja pois ne bassot niistä jumputuskoneista kerrostaloissa. Muuttakaa bassonjumputtajat niihin ok-taloihin meluamaan jollette kestä elämää ilman bassoja.
- fcvbcfvb
Missään ei ole sanottu, että sen öisen häiriön pitää olla musiikkia. Keskustele isännöitsijän kanssa ja pyydä häiriöilmoitus lomake.
- alkup.
Kiitoksia vaan vastauksista. Itsekin ajattelin, että otan isännöitsijään yhteyttä, kun ei koskaan tiedä millaista porukkaa siinä asuu, eikä yöllä tee mieli mennä känniselle porukalle sanomaan, että ootteko hiljempaa. Ja tosiaanki uskon myös, että se isännöitsijän ilmotuksella on enemmän painoarvoa kuin minun.
Ja tottakai elämisen ääniä kuuluu, sen ymmärrän, mutta kyllä päivällä ja etenkin yöllä minusta kerrostalossa tulee ottaa huomioon muut asukkaat ja säätää sitä volyymitasoa. - Sonofab*
alkup. kirjoitti:
Kiitoksia vaan vastauksista. Itsekin ajattelin, että otan isännöitsijään yhteyttä, kun ei koskaan tiedä millaista porukkaa siinä asuu, eikä yöllä tee mieli mennä känniselle porukalle sanomaan, että ootteko hiljempaa. Ja tosiaanki uskon myös, että se isännöitsijän ilmotuksella on enemmän painoarvoa kuin minun.
Ja tottakai elämisen ääniä kuuluu, sen ymmärrän, mutta kyllä päivällä ja etenkin yöllä minusta kerrostalossa tulee ottaa huomioon muut asukkaat ja säätää sitä volyymitasoa.Yläkerrassa asuu hirveä hälisijä jonka jokainen aivastus, räkiminen ja muut äänet kuuluvat selvästi alakertaan. Joka päivä kellonajasta riippumatta kuuluu hirveä "HÖLÄHÄLÄMÖLÖMÄLÄHÖLÖMÖLÖ!" jos hän vähän avaa suutaan. Sanoista ei siis saa selvää, äänieristys toimii edes sen verran.
- naapurisi
..korvatulpat yöksi, jos olet noin herkkähipiäinen. Tai muuta pois kerrostalosta.
- olli43
kun minäkin.Katson joskus leffoja kun ei nukuta ja olen eläkkeellä ja kun kuulokkeet korvilla niin ei se mökä kuulu tietenkään,mutta aina ei huomaa jos nauraa paskasta naurua hyvälle komedialle.
- movirpgd
olli43 kirjoitti:
kun minäkin.Katson joskus leffoja kun ei nukuta ja olen eläkkeellä ja kun kuulokkeet korvilla niin ei se mökä kuulu tietenkään,mutta aina ei huomaa jos nauraa paskasta naurua hyvälle komedialle.
Huvittaa kommentit muuta omakotitaloon, jos ei kestä naapureiden meteliä. Mielestäni ne jotka eivät osaa asua kerrostalossa niin, että antaisivat naapureille rauhan, voisivat itse muuttaa maalle omakotitaloon!!!
- Yläkerras kaik' ok?
Vinkkinä vain, että edes korvatulpat eivät auta, jos teet sen virheen, että menet jututtamaan naapuriasi. Se on nyt testattu ihan elävässä elämässä.
Rohkaistuin (neiti 25-v) jututtamaan yläkerran 50-v mies naapuria. Ei suostunut myöntämään aiheuttaneensa minkäänlaista ääntä, mutta kun pääsin takaisin omaan asuntooni, mölinä alkoi taas potenssiin 5. Laitoin sähköpostia isännöitsijälle ja soitin vielä perään. Lupasi hoitaa ukon hiljaiseksi. 2 viikkoa hiljaisuutta ja taas, neljän jälkeen hirveää tömistelyä. Nukuin korvatulpat päässä ja heräsin sydän kurkussa. Ei kukaan, edes hän, kävele pahimmillaankaan niin kovaäänisesti. Se oli silkkaa kiusantekoa. Ja tänään jatkui älämölö taas. Eikun viestiä isännöitsijälle. Pahinta on kun epäilen, ettei itse vuokralainen aiheuta aina ääniä vaan hänellä on känniaääliö kavereita jotka majoittuu ko. asuntoon.
Phuuh, mutta en luovuta p*rleke!
- ranex1
Rupea "remontoimaan" öisin niin, että hakkaat tunninverran vasaralla patteria. Eiköhän naapuri tajua olla hiljaa.
- Anonyymi
Niin ja saat itse häädön.Olipa hyvä neuvo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassu olet kun kommentoit 2009 vuoden vanhassa tekstiä eiköhän tuokin henkilö ole joko kuollut unenpuutteeseen tai sitten muuttanut ajat sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremi hakata pattereita aamulla kun yökyöpeli haluaa nukkua. Kokeiltu ja tehosi. Joka aamu klo 7 sellanen möykkä että herää ja uusiksi tunnin välein. Sitä kun tekee jonkin aikaa niin ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassu olet kun kommentoit 2009 vuoden vanhassa tekstiä eiköhän tuokin henkilö ole joko kuollut unenpuutteeseen tai sitten muuttanut ajat sitten
Mitä se kelleen kuuluu mitä tänne kommentoi ja mihin aikaan. Turhaa vaivaa näöt. P..kaa täällä jauhetaan joten älä ota tosissas.
- Anonyymi
Vaikka aloitus ikivanha niin hänen pitäisi olla onnellinen 3-4 tunnin yöunista jotkut eivät pysty nukkumaan sitäkään
- Anonyymi
Jos tarvii 7 h yöunet ja on normi ihminen niin se on hänen oikeutensa ja taroeensa. Eri asia on taas unettomuus tai vähäunisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarvii 7 h yöunet ja on normi ihminen niin se on hänen oikeutensa ja taroeensa. Eri asia on taas unettomuus tai vähäunisuus.
Mutta kun aloitus on vuodelta 2009 joko hän on kuollut unenpuutteseen tai sitten muuttanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52178Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101128Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811123Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783