Osaako kukaan kertoa, mitä tarkoittaa, kun elämä kulkee kymmenvuotisjaksoissa?
10-vuotisjaksot elämässä,
7
363
Vastaukset
- out of the box
Tällä ei mielestäni ole yhteyttä astrologiaan, ainakaan perinteiseen sellaiseen.
Kaiketi idean ydin on siinä että elämässä voisi tapahtua merkittäviä muutoksia noin 10 vuoden välein.
Luulen kuitenkin että tuo on vain taas eräs lukujärjestelmästä johtuva harha. Ihmiset luulevat että 10-järjestelmä muka on jollakin tavalla "luonnollinen". Kuitenkin 10 on täysin mielivaltainen lukujärjestelmän kantaluku. Esimerkiksi 24 olisi vähintään yhtä hyvä tai ehkä parempikin lukujärjestelmän kantaluku.- No meaning?
sivuillaan Diabetes-lehdessä olleen artikkelin pohjalta erään miehen elämän olleen 7-vuotisjaksoissa. Tuon kirjoituksen vuoksi ajattelin myös 10-vuotisjaksojen tarkoittavan jotain.
- vs. komeetta
No meaning? kirjoitti:
sivuillaan Diabetes-lehdessä olleen artikkelin pohjalta erään miehen elämän olleen 7-vuotisjaksoissa. Tuon kirjoituksen vuoksi ajattelin myös 10-vuotisjaksojen tarkoittavan jotain.
Minun elämäni on 1-vuotisjaksoissa sillä minulla on syntymäpäivä joka vuosi. Joulukin on harvemmin, vain kerran vuodessa. Juhannus on kuitenkin useammin koska se on kerran kesässä!
- So it goes, life.
vs. komeetta kirjoitti:
Minun elämäni on 1-vuotisjaksoissa sillä minulla on syntymäpäivä joka vuosi. Joulukin on harvemmin, vain kerran vuodessa. Juhannus on kuitenkin useammin koska se on kerran kesässä!
Just rigth.
- )
eräs naispuolinen tuttavani, tapasimme ensi kerran, kun olin kymmenvuotias, koska äitimme tunsivat toisensa. Sitten tapasimme kun olin 20-vuotias, hän on uskovainen ja pyysin häneltä apua, hän sanoi ettei voi. Seuraavan kerran olin tekemisissä 30-vuotiaana, sitten 40-vuotiaana, kielsin ettei hän saa tulla uuteen kotiini. Viimeinen kerta oli kun olin 50-vuotias, tunsin mielipahaa. Hän on koko ajan vihannut minua, mutta ei ole ikinä kertonut syytä, hänen perheensäkin ihmettelee. Kukaan ei ole voinut järjestää näitä tapauksia.
Sitten on kaksi naista, joiden kanssa olen ollut tekemisissä aina vuosilukuna, joka päättyy kuuteen, heistäkään en tiedä, mitä he tahtoivat.
On enemmän todennäköistä 7 vuoden jaksot.- ponpon
Nuo jaksot riippuvat yksilöistä, joillakin on kuuden tai seitsemän, joillakin kymmenen ja joillakin jopa 12 vuoden jaksotukset elämässään ja jaksot eivät seuraa tarkalleen samanpituisina elämässä ja varsinkin loppua kohden ne alkavat pidentymään koska varsinaisesti uutta ei tapahdu.
Yleensä ne menevät näin:
Lapsuus.
Kouluikä.
Murrosikä.
Opiskelut ammattiin.
Työ, vakava seurustelu ja perheen perustaminen.
Kasvatus ja aikuistuminen.
Ikääntyminen ja vanhuus.
Eläke ja rauhoittuminen.
Tyypillistä jaksojen alulle on innostuminen tai elämän piristyminen ja elämän nopea eteenpäin eteneminen, kunnes taas tasaantuu, ja loppua kohden voi puhjeta jopa sairauksia tai masennuksia, eroja tai muuta vastaavaa kun mitään ei tunnu tapahtuvan ja erityisesti henkinen kehittyminen tuntuu pysähtyneen. Sitten taas elämä saa potkua, jotakin uutta oppii, kokee tai huomaa, ja sama rutiini jatkuu hieman eri näkökulmasta kuitenkin...
Vanhemmat ihmiset jotka olette kokeneet useampia jaksoja, tarkastelkaa ystävien lukumäärää ja ystävien vaihtuvuutta ja huomaatte että juuri näin nämä jaksot toimivat. - Elämäni jaksot.
ponpon kirjoitti:
Nuo jaksot riippuvat yksilöistä, joillakin on kuuden tai seitsemän, joillakin kymmenen ja joillakin jopa 12 vuoden jaksotukset elämässään ja jaksot eivät seuraa tarkalleen samanpituisina elämässä ja varsinkin loppua kohden ne alkavat pidentymään koska varsinaisesti uutta ei tapahdu.
Yleensä ne menevät näin:
Lapsuus.
Kouluikä.
Murrosikä.
Opiskelut ammattiin.
Työ, vakava seurustelu ja perheen perustaminen.
Kasvatus ja aikuistuminen.
Ikääntyminen ja vanhuus.
Eläke ja rauhoittuminen.
Tyypillistä jaksojen alulle on innostuminen tai elämän piristyminen ja elämän nopea eteenpäin eteneminen, kunnes taas tasaantuu, ja loppua kohden voi puhjeta jopa sairauksia tai masennuksia, eroja tai muuta vastaavaa kun mitään ei tunnu tapahtuvan ja erityisesti henkinen kehittyminen tuntuu pysähtyneen. Sitten taas elämä saa potkua, jotakin uutta oppii, kokee tai huomaa, ja sama rutiini jatkuu hieman eri näkökulmasta kuitenkin...
Vanhemmat ihmiset jotka olette kokeneet useampia jaksoja, tarkastelkaa ystävien lukumäärää ja ystävien vaihtuvuutta ja huomaatte että juuri näin nämä jaksot toimivat.Kymmenvuotisjaksot estävät astrologin ennusteiden toteutumisen, siis kahden astrologin.
Nyt oleva astrologi tekee tulkintaa, joka osuu kohdalleen, kymmenvuotisjakso on päättymässä ja tuo uusi astrologi osuu uuden alkuun. Hyvä korvaa pahan, nyt on hyvän aika elämässäni. Kymmenen vuotta tätä hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982