yhteys poikki

tekn.tuen vastaus

Eli kyssäri noista linjahommista.
1.yhteys poikki keskivikkona (adsl valo vilkku) soitto ekaks AP:hen ja sieltä normi vastaukset(virta poismodeemist yms..)
nyt modeemit testattu frendil--TOIMII
vika ilmoitus tehty
linja testattu kahella modeemil - ei syty asdl valo
tekn.tuki testas ja sanoi etttä linja ylhäällä sitten siinä jonkin aikaa juteltiin (olin duunissa) ja heppu kysyi
että onhan modeemis virrat pällä ;;no siihen sanoin ei ole puhelin pistoke johto ainoastaan..ja heppu ihmetteli että sen Ei pitäis sillon edes saada yhtettä mun motukkaan???
Miten tää homma ny oikein toimii Kertokaas joku osaava?
sorry viel pilkut ja pisteet,,
T; veijo 15 (nimi,ikä,sukupuoli muutettu) :)

3

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku mättää

Miksi tekninen tuki alunperin olisi kysynyt onko modeemissa virrat päällä jos linja oli ylhäällä ja modeemi näkyi hänen laitteissaan

• aloittaja

niin siis soitin sinne ja se ekaks testas linjan ja sanoi et ois ok ,ja jotenki tuli puheeks toi modeemi ja kerroin että en ollu aamulla laittanu ees virtaa päälle(ainostaan linja johto oli kii) sen jälkeen alkoi ihmettelee mitäs ny, ja sanoi mulle että sen ei kuulemma pitäis edes saada silloin (yhtettä tai nähä linjaa) jompi kumpi noista..onko näin
        T:sama tyttö

• eeeeeeeeeee
        aloittaja kirjoitti:

niin siis soitin sinne ja se ekaks testas linjan ja sanoi et ois ok ,ja jotenki tuli puheeks toi modeemi ja kerroin että en ollu aamulla laittanu ees virtaa päälle(ainostaan linja johto oli kii) sen jälkeen alkoi ihmettelee mitäs ny, ja sanoi mulle että sen ei kuulemma pitäis edes saada silloin (yhtettä tai nähä linjaa) jompi kumpi noista..onko näin
        T:sama tyttö

Asia on juuri noin. Modeemia ei pitäisi näkyä ja koko adsl linjan pitäsi olla alhaalla. Ettei vaan pikkuveljesi olisi ostanut omaa modeemia huoneeseensa.
        Toinen mahdollisuus on että puhelinasentaja on kytkenyt pareja ristiin ristikytkennässä. Tee vikailmoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1867
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1570
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1021
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      923
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      866
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe