prekessio/progressio

v_mies

Astrologi-1 sanoo, että merkkinsä alkupäässä syntyneet ovat eniten merkkinsä näköisiä. Astrologi-2 sanoo, että oikeastaan prekession vuoksi syntymämerkki onkin 24 astetta aiemmin kuin syntymähetki, juu nou. Astrologia-3 sanoo, että progression vuoksi merkki siirtyykin 1 aste/vuosi ja siten merkkinsä alkupäässä syntynyt onkin omassa merkissään vasta 24-vuotiaana. Syntymäpäiväni on 21.1. joten olen nuoruuteni ollut vesimies tai ehkä sittenkin kauris.

13

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menestystä.

      Jos tuo tieto on sinulle tärkeä, etsit ja löydät astrologin, joka tietää vastauksen kysymykseesi. Minulla menossa yhdeksäs- tai kymmenes astrologi, en nyt laske, tämä on nyt hyvä. Nimimerkki : 29v astrologiassa.

      • v-mies

        Olen hieman tutkaillut astrologien tekstejä ja hakusessa onkin minulle sopiva auktoriteetti, johon parhaiten omat ajatukseni sopisivat. Lähtökohtana on varsin pitkälle menevä yksimielisyys minun ja ko. auktoriteetin kanssa. Yksi näyttäisi jo vihreää valoa, sillä olen hänen kanssaan varsin yksimielinen arvioinnissa kahden henkilön suhteen. Syntymäaikani ei täsmää näiden esimerkkihenkilöiden kanssa. Itse siis 21.1. syntynyt ja nämä referenssihenkilöt Jörn Johan Donner (s. 5. helmikuuta 1933 Helsinki on suomalainen kirjailija, elokuvaohjaaja sekä entinen kansanedustaja, Euroopan parlamentin jäsen ja diplomaatti) ja Ronald Reagan ( s. 6.2.1911 USA:n entinen presidentti, näyttelijä). Näistä on antanut mielestäni melko luotettavan arvion astrologi-X. "Vesimiehen karmallista vaihetta kuvaa parhaiten Jörn Donner, älyllinen ja henkinen aikuinen. Merkki edustaa luonnollisimmillaan maailmankansalaisuutta, universaalia veljeyttä ja yhteistyötä". Ronald Reaganista hän antaa vähemmän mairittelevan lausunnon. "Kun ajattelee Ronald Reaganin lukemattomia töräyksiä ydinsodan aloittamisesta, valtioiden sijoittamisesta vääriin maanosiin ja utopistisia puheita, joissa ei ole ollut järjen tai totuuden hiventäkään, niin voi ajatella, että kansakunnat ovat oppineet tuntemaan ja hyväksymään nämä vesimiesmäiset piirteet".

        Olen tainnut löytää oman astrologini, sillä tuohan on totta! Ai niin, mutta selviytyykö tämä astrologi minusta, joka on syntynyt 21.1.


      • cwqcqw
        v-mies kirjoitti:

        Olen hieman tutkaillut astrologien tekstejä ja hakusessa onkin minulle sopiva auktoriteetti, johon parhaiten omat ajatukseni sopisivat. Lähtökohtana on varsin pitkälle menevä yksimielisyys minun ja ko. auktoriteetin kanssa. Yksi näyttäisi jo vihreää valoa, sillä olen hänen kanssaan varsin yksimielinen arvioinnissa kahden henkilön suhteen. Syntymäaikani ei täsmää näiden esimerkkihenkilöiden kanssa. Itse siis 21.1. syntynyt ja nämä referenssihenkilöt Jörn Johan Donner (s. 5. helmikuuta 1933 Helsinki on suomalainen kirjailija, elokuvaohjaaja sekä entinen kansanedustaja, Euroopan parlamentin jäsen ja diplomaatti) ja Ronald Reagan ( s. 6.2.1911 USA:n entinen presidentti, näyttelijä). Näistä on antanut mielestäni melko luotettavan arvion astrologi-X. "Vesimiehen karmallista vaihetta kuvaa parhaiten Jörn Donner, älyllinen ja henkinen aikuinen. Merkki edustaa luonnollisimmillaan maailmankansalaisuutta, universaalia veljeyttä ja yhteistyötä". Ronald Reaganista hän antaa vähemmän mairittelevan lausunnon. "Kun ajattelee Ronald Reaganin lukemattomia töräyksiä ydinsodan aloittamisesta, valtioiden sijoittamisesta vääriin maanosiin ja utopistisia puheita, joissa ei ole ollut järjen tai totuuden hiventäkään, niin voi ajatella, että kansakunnat ovat oppineet tuntemaan ja hyväksymään nämä vesimiesmäiset piirteet".

        Olen tainnut löytää oman astrologini, sillä tuohan on totta! Ai niin, mutta selviytyykö tämä astrologi minusta, joka on syntynyt 21.1.

        Tuo astrologisihan vain harrasti jälkiviisastelua kun tunsi julkkiksen historian. Jälkiviisastelulla ei ole astrologian kanssa mitään tekemistä. Jokainen astrologi osaa "tulkita" vaikka minkälaisia karttoja jos tietää henkilön historian huolimatta siitä kenestä kartta on oikeasti tehty.


    • tähtitukki

      Joo ja astrologi-4 sanoo että tammikuun kauris on kaurismaisempi kuin joulukuun kauris. Astrologi-5 puolestaan toteaa, että merkin viimeisellä asteella syntynyt edustaa käytännössä jo seuraavaa merkkiä.

      Sekavaa on. Eikö olisi helpointa että kun aurinko on siinä merkissä niin sitten on eikä mitään kikkailuja.

      Progekartta tietysti erikseen.

    • moni kukka kukkii jo

      Vaadi astrologiltasi että hän selvästi ilmaisee edustaako hän sideeristä vaiko trooppista astrologiaa. Prekessiolla ei kaikessa astrologiassa ole merkitystä. Astrologioita on erilaisia, yhtä yhtenäistä astrologiaa ei ole olemassa.

      • Oma astrologia nyt.

        Kesti 29 vuotta ymmärtää, että astrologia on erilaista jokaisella astrologilla.


      • cwecw
        Oma astrologia nyt. kirjoitti:

        Kesti 29 vuotta ymmärtää, että astrologia on erilaista jokaisella astrologilla.

        Se kertoo siitä että astrologia ei toimi ja on täysin tulkinnanvarainen taikauskoon perustuva uskomusjärjestelmä.


      • Chiron yhtymä Uranus
        cwecw kirjoitti:

        Se kertoo siitä että astrologia ei toimi ja on täysin tulkinnanvarainen taikauskoon perustuva uskomusjärjestelmä.

        Kiitos. Neptunus alkaa jo luopua haavekuvastaan astrologien ihmeellisessä maailmassa. Huiputtajia on ollut olemassa ikiajoista lähtien. Hän, joka teki minulle ennusteen täydellisen ihanasta uudesta elämästä sielunkumppani kanssa, sanon sinulle : Tiedät, mitä toivon sinulle.
        Hän, joka teki minulle ennusteen elämäni olemisesta kunnossa vuonna 2007, sanon sinulle : Mitä elämäsi antaakin olemisesta ikuinen nuori laumassa, varmasti nautit siitä, toivon myös sinulle jotain oikein erikoista.


      • toinen vesimies
        Chiron yhtymä Uranus kirjoitti:

        Kiitos. Neptunus alkaa jo luopua haavekuvastaan astrologien ihmeellisessä maailmassa. Huiputtajia on ollut olemassa ikiajoista lähtien. Hän, joka teki minulle ennusteen täydellisen ihanasta uudesta elämästä sielunkumppani kanssa, sanon sinulle : Tiedät, mitä toivon sinulle.
        Hän, joka teki minulle ennusteen elämäni olemisesta kunnossa vuonna 2007, sanon sinulle : Mitä elämäsi antaakin olemisesta ikuinen nuori laumassa, varmasti nautit siitä, toivon myös sinulle jotain oikein erikoista.

        Tarkoittaako tuo neptunuksen luopuminen siirtymistä kalojen merkkiin. Ja mikä tuo haavekuva on? Vesimiesmäinen sekoilu vai mitä? Mitä tapahtuu sitten kaloille, kun sinne siirtyy neptunus omaan merkkiinsä. Silloin taitaa vasta sotku syntyä, itkua, tuskaa, harhoja, päihteitä... ? Kyllä tuo neptunus vesimiehessäkin sekoitti monen vesimiestyyppisen pään, sen olen havainnut ihan lähipiristä.


      • A stro logia
        cwecw kirjoitti:

        Se kertoo siitä että astrologia ei toimi ja on täysin tulkinnanvarainen taikauskoon perustuva uskomusjärjestelmä.

        Korkeintaan se voi kertoa siitä että jotkin astrologiat eivät toimi. Tämäkin vain sillä edellytyksellä että nuo astrologiat tuottavat toisensa pois sulkevia tuloksia. Jos eri astrologioiden tulokset eivät ole keskenään ristiriitaisia vaan täydentävät toisiaan niin silloin ne voivat kaikki olla oikeassa!


      • Omaa astrologiaa.
        A stro logia kirjoitti:

        Korkeintaan se voi kertoa siitä että jotkin astrologiat eivät toimi. Tämäkin vain sillä edellytyksellä että nuo astrologiat tuottavat toisensa pois sulkevia tuloksia. Jos eri astrologioiden tulokset eivät ole keskenään ristiriitaisia vaan täydentävät toisiaan niin silloin ne voivat kaikki olla oikeassa!

        Ennusteet ovat eri vuosikymmeniltä, jopa eri vuosituhansilta, koskevat eri aikaa elämässä joten, sorry, ei sittenkään pidä paikkaansa.


      • cwqcw
        A stro logia kirjoitti:

        Korkeintaan se voi kertoa siitä että jotkin astrologiat eivät toimi. Tämäkin vain sillä edellytyksellä että nuo astrologiat tuottavat toisensa pois sulkevia tuloksia. Jos eri astrologioiden tulokset eivät ole keskenään ristiriitaisia vaan täydentävät toisiaan niin silloin ne voivat kaikki olla oikeassa!

        Mikään astrologia ei voi pitää paikkaansa jos kerran yhtä astrologiaa tulkitsee jokainen astrologi erikseen omalla tavallaan.

        Vasta silloin kun järjestelmä on niin aukoton ja ehdoton että sitä ei voi kukaan tulkita miten sattuu on astrologia saavuttanut jotakin. Valitettavasti, silloin muut huomiot astrologiasta kumoavat sen uskottavuuden.


      • Lopen kyllästynyt.
        cwqcw kirjoitti:

        Mikään astrologia ei voi pitää paikkaansa jos kerran yhtä astrologiaa tulkitsee jokainen astrologi erikseen omalla tavallaan.

        Vasta silloin kun järjestelmä on niin aukoton ja ehdoton että sitä ei voi kukaan tulkita miten sattuu on astrologia saavuttanut jotakin. Valitettavasti, silloin muut huomiot astrologiasta kumoavat sen uskottavuuden.

        29 vuotta astrologiassa olleena ajattelin sen olevan minun juttuni, nyt täytyy luopua siitäkin. Ja myös luovun, Merkurius Härässä piti kauan kiinni astrologiasta. Olkaa hyvät hyvät herrat, pitäkää astrologianne. En kuitenkaan toivota teille onnea ja menestystä, koska työnne on kyseenalaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe