Kuin unessa

Margitta

Palaan vuorelleni.
Kapuan korkealle huipulle.
Näen aavani mustana.
Kuin kutsuisi minua.

Miksi.
Miksi myrskyää sieluni.
Leijailee levottomana.
Liekö kaipaa.
Tuota kaarnalaivaa.

Horisontin takaa.
Auringon polttamalta lahdelta.
Kapteenia.

Kuin unessa palaan.
Takaisin.
Olen väsynyt.

Hiivin hiljaa pois.

10

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kun muuta ovat jossakin.. askeleet käy verkkaan
      paikkaan josta näkee tien unelman luokse
      sen ihanimman ja rakkaimman - yli horisontin - ajatus kulkee..
      Mutta niin kaukana - on palattava takaisin - vaan
      sydämessä säilyy, ei haihdu pois - uni tulee,, saapuu hänkin.. :)

      Aikaisessa aamussa Murukulta huiskuttaa, on tehtävää.. ja sitten kipitettävä kurssille.
      vaan nauti tuoksuva aamuteesi tai kahvit..sopivine lisukkeineen.. ja vietä hieno pvä! :)

      • Olin poissa vain hetkisen.
        Vilkutan kiitoksen.
        Tässä kupponen tietenkin.
        Sinulle kaffeet.
        Minulle teet.
        Ja Fatzerinnaa
        Minkäs teet:)


    • Minanoita

      Toinen väsynyt huutaa vuoreltansa:)

      Kovin koskettava on runosi Margitta...

      • Kiitokseksi pastillin.
        Olisikohan Marjanne:)
        Mut niiaan kuitenkin,,,,,,


    • Suomia hetkiä,
      rakentaa sieluumme retkiä.

      Margitta!

      On väsymys hetkessä poissa,
      kerrompas sinulle,
      edesmennyt mieheniki
      unessa halus liittomme vahvistaa
      kädessään hällä sormus

      Uni jäi pitkään vaikuttamaan,
      minäki.

      "Hiivin hiljaa pois"

      Sytytellääs nyt kynttilöitä,
      kohta me ollaan vuorenhuipulla
      ja aurinko kultaa, lämmittää.

      • Itsenäistä Suomea.
        Laita palamaan minullekin.
        Kynttilä ikkunallesi.
        Ja onnea tuomaan,
        rauhaa suomaan
        Kun Joulu on
        Kiitos Liisukka
        Minä olen kait tonttutomera,,,
        Olisinkohan kuitenkaan.
        Laiskamato,,,usko vaan


    • jolta huudan itseni pois menneisyyden tuulista,
      joka harmaana on lausunut nimeni
      rakkauden hellille kentille.

      Vaikka myrskyt vielä etsivät sataman suojaa
      niin kaipaan tuota elämäni hiljaista,
      kaarnalaivaa johon puhalsit tuulesi
      rakkauden kirjaimin.

      Seisot yhä tuon kaarnalaivan kannella
      josta auringon säteet heijastuvat sieluuni,
      merkkinä rakkauden suuruudesta
      elämän kapteenina.

      Jos nämä ovat unelmiani ?
      Sinä olet todellisuus,
      josta en luovu koskaan.

      Ihanaa luettavaa Margitta.

      Terv: Jokke

      • Kuiskasit vuorelleni.
        Kaarnalaivani Kapteeni.

        Miksi sydän raivoaa.
        Tuon myrskyn silmässä.
        Kun en nää mitään.
        En ketään.
        Sumuverhon läpi hämärtää.

        Sumutorveni pasuuna.
        Kiirii kauaksi tuon ulapan.
        Odotan toivon ja unelmoin.
        On syli sataman rauhaisan.


      • Hyvää Itsenäistä Suomea.
        Nyt sinulle toivotan.
        Juhlitaan.
        Vaikka tuössä ololla.
        Mut kiitos kaunis kaikesta.
        Niiaan ja ojennan valkoisen ruusun.


    • laiva olli

      myrskyille ei maha mittää
      ne on sisäistä voimaa
      pulputen pinnalle jättäen kauniin kaipauksen
      onnen odotuksen


      ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
      laivaruno sai purjeet putoamaan
      sanoja ihailemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe