Palaan vuorelleni.
Kapuan korkealle huipulle.
Näen aavani mustana.
Kuin kutsuisi minua.
Miksi.
Miksi myrskyää sieluni.
Leijailee levottomana.
Liekö kaipaa.
Tuota kaarnalaivaa.
Horisontin takaa.
Auringon polttamalta lahdelta.
Kapteenia.
Kuin unessa palaan.
Takaisin.
Olen väsynyt.
Hiivin hiljaa pois.
Kuin unessa
10
381
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kun muuta ovat jossakin.. askeleet käy verkkaan
paikkaan josta näkee tien unelman luokse
sen ihanimman ja rakkaimman - yli horisontin - ajatus kulkee..
Mutta niin kaukana - on palattava takaisin - vaan
sydämessä säilyy, ei haihdu pois - uni tulee,, saapuu hänkin.. :)
Aikaisessa aamussa Murukulta huiskuttaa, on tehtävää.. ja sitten kipitettävä kurssille.
vaan nauti tuoksuva aamuteesi tai kahvit..sopivine lisukkeineen.. ja vietä hieno pvä! :)Olin poissa vain hetkisen.
Vilkutan kiitoksen.
Tässä kupponen tietenkin.
Sinulle kaffeet.
Minulle teet.
Ja Fatzerinnaa
Minkäs teet:)
- Minanoita
Toinen väsynyt huutaa vuoreltansa:)
Kovin koskettava on runosi Margitta... Suomia hetkiä,
rakentaa sieluumme retkiä.
Margitta!
On väsymys hetkessä poissa,
kerrompas sinulle,
edesmennyt mieheniki
unessa halus liittomme vahvistaa
kädessään hällä sormus
Uni jäi pitkään vaikuttamaan,
minäki.
"Hiivin hiljaa pois"
Sytytellääs nyt kynttilöitä,
kohta me ollaan vuorenhuipulla
ja aurinko kultaa, lämmittää.Itsenäistä Suomea.
Laita palamaan minullekin.
Kynttilä ikkunallesi.
Ja onnea tuomaan,
rauhaa suomaan
Kun Joulu on
Kiitos Liisukka
Minä olen kait tonttutomera,,,
Olisinkohan kuitenkaan.
Laiskamato,,,usko vaan
jolta huudan itseni pois menneisyyden tuulista,
joka harmaana on lausunut nimeni
rakkauden hellille kentille.
Vaikka myrskyt vielä etsivät sataman suojaa
niin kaipaan tuota elämäni hiljaista,
kaarnalaivaa johon puhalsit tuulesi
rakkauden kirjaimin.
Seisot yhä tuon kaarnalaivan kannella
josta auringon säteet heijastuvat sieluuni,
merkkinä rakkauden suuruudesta
elämän kapteenina.
Jos nämä ovat unelmiani ?
Sinä olet todellisuus,
josta en luovu koskaan.
Ihanaa luettavaa Margitta.
Terv: JokkeKuiskasit vuorelleni.
Kaarnalaivani Kapteeni.
Miksi sydän raivoaa.
Tuon myrskyn silmässä.
Kun en nää mitään.
En ketään.
Sumuverhon läpi hämärtää.
Sumutorveni pasuuna.
Kiirii kauaksi tuon ulapan.
Odotan toivon ja unelmoin.
On syli sataman rauhaisan.Hyvää Itsenäistä Suomea.
Nyt sinulle toivotan.
Juhlitaan.
Vaikka tuössä ololla.
Mut kiitos kaunis kaikesta.
Niiaan ja ojennan valkoisen ruusun.
- laiva olli
myrskyille ei maha mittää
ne on sisäistä voimaa
pulputen pinnalle jättäen kauniin kaipauksen
onnen odotuksen
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
laivaruno sai purjeet putoamaan
sanoja ihailemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664