Kuin unessa

Margitta

Palaan vuorelleni.
Kapuan korkealle huipulle.
Näen aavani mustana.
Kuin kutsuisi minua.

Miksi.
Miksi myrskyää sieluni.
Leijailee levottomana.
Liekö kaipaa.
Tuota kaarnalaivaa.

Horisontin takaa.
Auringon polttamalta lahdelta.
Kapteenia.

Kuin unessa palaan.
Takaisin.
Olen väsynyt.

Hiivin hiljaa pois.

10

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kun muuta ovat jossakin.. askeleet käy verkkaan
      paikkaan josta näkee tien unelman luokse
      sen ihanimman ja rakkaimman - yli horisontin - ajatus kulkee..
      Mutta niin kaukana - on palattava takaisin - vaan
      sydämessä säilyy, ei haihdu pois - uni tulee,, saapuu hänkin.. :)

      Aikaisessa aamussa Murukulta huiskuttaa, on tehtävää.. ja sitten kipitettävä kurssille.
      vaan nauti tuoksuva aamuteesi tai kahvit..sopivine lisukkeineen.. ja vietä hieno pvä! :)

      • Olin poissa vain hetkisen.
        Vilkutan kiitoksen.
        Tässä kupponen tietenkin.
        Sinulle kaffeet.
        Minulle teet.
        Ja Fatzerinnaa
        Minkäs teet:)


    • Minanoita

      Toinen väsynyt huutaa vuoreltansa:)

      Kovin koskettava on runosi Margitta...

      • Kiitokseksi pastillin.
        Olisikohan Marjanne:)
        Mut niiaan kuitenkin,,,,,,


    • Suomia hetkiä,
      rakentaa sieluumme retkiä.

      Margitta!

      On väsymys hetkessä poissa,
      kerrompas sinulle,
      edesmennyt mieheniki
      unessa halus liittomme vahvistaa
      kädessään hällä sormus

      Uni jäi pitkään vaikuttamaan,
      minäki.

      "Hiivin hiljaa pois"

      Sytytellääs nyt kynttilöitä,
      kohta me ollaan vuorenhuipulla
      ja aurinko kultaa, lämmittää.

      • Itsenäistä Suomea.
        Laita palamaan minullekin.
        Kynttilä ikkunallesi.
        Ja onnea tuomaan,
        rauhaa suomaan
        Kun Joulu on
        Kiitos Liisukka
        Minä olen kait tonttutomera,,,
        Olisinkohan kuitenkaan.
        Laiskamato,,,usko vaan


    • jolta huudan itseni pois menneisyyden tuulista,
      joka harmaana on lausunut nimeni
      rakkauden hellille kentille.

      Vaikka myrskyt vielä etsivät sataman suojaa
      niin kaipaan tuota elämäni hiljaista,
      kaarnalaivaa johon puhalsit tuulesi
      rakkauden kirjaimin.

      Seisot yhä tuon kaarnalaivan kannella
      josta auringon säteet heijastuvat sieluuni,
      merkkinä rakkauden suuruudesta
      elämän kapteenina.

      Jos nämä ovat unelmiani ?
      Sinä olet todellisuus,
      josta en luovu koskaan.

      Ihanaa luettavaa Margitta.

      Terv: Jokke

      • Kuiskasit vuorelleni.
        Kaarnalaivani Kapteeni.

        Miksi sydän raivoaa.
        Tuon myrskyn silmässä.
        Kun en nää mitään.
        En ketään.
        Sumuverhon läpi hämärtää.

        Sumutorveni pasuuna.
        Kiirii kauaksi tuon ulapan.
        Odotan toivon ja unelmoin.
        On syli sataman rauhaisan.


      • Hyvää Itsenäistä Suomea.
        Nyt sinulle toivotan.
        Juhlitaan.
        Vaikka tuössä ololla.
        Mut kiitos kaunis kaikesta.
        Niiaan ja ojennan valkoisen ruusun.


    • laiva olli

      myrskyille ei maha mittää
      ne on sisäistä voimaa
      pulputen pinnalle jättäen kauniin kaipauksen
      onnen odotuksen


      ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
      laivaruno sai purjeet putoamaan
      sanoja ihailemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe