Haluaisin laittaa nettisivulle videon, mutta jos laitan sen sinne wmv- tai mpg-muodossa, on tiedoston latausaika melkoisen pitkä. Pystyykö flashin avulla saamaan aikaiseksi kevyempiä videoita? Näin olen kuullut mainittavan.
Flashilla kevyt video
4
508
Vastaukset
Kyllä saa.
- nettisivuille
Linkkejä, vinkkejä jne, miten?
nettisivuille kirjoitti:
Linkkejä, vinkkejä jne, miten?
No Youtube nyt esimerkiksi kun siellä käytetään myös Mpeg-4:sta..
Itse en ole Flashin käyttöön jaksanut perehtyä kun se on kuoleva tekniikka, mutta eiköhän se Adobe itse kerro miten niitä kodekkeja käytetään siinä ja ohjeitakin varmaan löytyy.M-Kar kirjoitti:
No Youtube nyt esimerkiksi kun siellä käytetään myös Mpeg-4:sta..
Itse en ole Flashin käyttöön jaksanut perehtyä kun se on kuoleva tekniikka, mutta eiköhän se Adobe itse kerro miten niitä kodekkeja käytetään siinä ja ohjeitakin varmaan löytyy.Mikä siitä kuolevan tekniikan tekee? Ei oikein ole kilpailijoitakaan jos kunnon multimediaa sivuille aikoo.
Shockwavella nyt voi jotain tehdä eli directorilla, mutta se on enemmänkin pienien sovelluksien tekemiseen.
Ja sitten kysykymseen. Perjaatteessa tuo onnistuu useammallakin ohjelmalla.
flashilla exportataan vain swf muotoon movie. Swf muoto on myös pakattua videota, ja pakkautuu todella hyvin. Flash tukee myös mov ja avi, mutta nämähän ovat tiedostokoollisesti suuria ja ainakin avi pakkaamatonta.
Toinen keino on etsiä googlettamalla joku ilmainen converter esim. avi:sta mpg4 muotoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853588Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34871- 44801
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30790Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60734Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3716- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676