4-5vuotta vanhojen tila-autojen ryhmässä Seat Alteassa oli vähiten vikoja. Toisena on Mersun tila-auto.
Sisarautoista VW Touran oli kymmenes.
Näin kirjoitti HS saksalaisen tutkimuksen perusteella.
Ei tämä minua yllättänyt, kun on kokemusta Seat Altea XL:stä. Ehkä joitain muita
Seat Altea kestävin tila-auto
8
1283
Vastaukset
- äksäl
tila-auto Altea on? Ihan tavallinen viiden hengen perheauto!
- mitä väliä
Altean kuulumisen perusteista tila-autoluokkaan voitkin kysellä saksalaisilta, jotka tutkimuksen ovat tehneet...
- ÄÖ=Ohoi
Onkos sulla päässyt tuo lukutaito ruosteeseen? Mulla ainakin ihan rekisteriotteessa lukee MPV = Multi purpose viehicle = tila-auto.
- Seatmies
75000 km ajettu 07 mallilla ja polttimot on vain tarvinnut vaihtaa, lienee normaalia..... Ja onhan se hyvä ajella ja kitkoilla talvella pärjää. Ja menipä kesäkeleillä alle 5l/100km:llä. Ja mistäpä muusta löytyy niin reilua tilaa takapenkkiläiselle?
- Jareta
Ostin itselleni Altea XL:n vähän silleen periaatteella, että ostanpa halpisauton epsanjasta ja katson miten kestää. Toki se että merkki on osa VAG konsernia lupasi hyvää.
Ihan ilman moitteita ei 25 000 km ole mennyt. Eras pakkasaamu meinasi jättää käynnistymättä kun varoitteli öljynpaineesta, mutta pienellä kikkailulla lähti käyntiin ja sen jälkeen toiminut.- Altea XL 2008
Vähän samalla periaatteella myös hankin Altea XL:n kuin nimimerkki "Jareta". Minulla on nyt takana 1v ja 3 kuukautta ja 45000 km, eikä ole muuta kuin huolto-ohjelman mukaiset huollot tehty. Hyvin on pelittänyt.
- kille1
Olen entinen audi ja vw kuski ja ostin seat alltean ja olen hämmästynyt, että kuinka paljon saa nimestä pöljä maksaa jos ostaa audin tai vw:n.
Altean saa huomattavasti halvemmalla, mutta moottorit, varustetasot ym..ovat yhtä hyvät, kuin em:ssa. Nuo tm:n ja muiden testit, joissa valta-autot valitaan testivoittajiksi jo etukäteen tiedetään. Minulla ei ole tuollaista käsitystä Altteasta.
Itselläni on Seat Alttea stylance 2.0 fsi ja olen todella tyytyväinen. Ei jää autolla jalkoihin.- 4+12
"Nuo tm:n ja muiden testit, joissa valta-autot valitaan testivoittajiksi jo etukäteen tiedetään."
Onko Altea ollut joskus mukana jossain testissä? En muista nähneeni...
Testeihin valitut autot valitaan monesti pelkästään yleisyyden tai myyntimenestyksen perusteella.
Onhan sekin tietysti ymmärrettävää, mutta joskus toivoisi pienempienkin markkinaosuuksien autojen testausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841