Noniin mamman pienet mussukat : )

padme_amidala

..valot sammuu huuhaalta. Päivä on pulkassa jo : ) Nyt on aika käydä nukkumaan, että huomenna sitten taas jaksaa kiltisti touhuta ja leikkiä näppäimillä : )

Hyvää yötä ja oikein herttaisia unosia : )

Nukkuvia kisuleita :
http://www.youtube.com/watch?v=NOwPGqIzNwQ

19

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt on paiva pulkassa. viela kuntoilemaan.. ja sitten pari yøkaljaa. sittenhan on jo aamunen :-)

      go' natt...

    • ferlok
      • padme_amidala

        ..nukkuu jonkun verran kuitenkin : )

        Hyvää maanantaita : )


      • k.n
        padme_amidala kirjoitti:

        ..nukkuu jonkun verran kuitenkin : )

        Hyvää maanantaita : )

        KUKKUJA KYLLÄKIN EI TAHO MENETTÄÄ TUNTIAKAAN ELÄMÄSTÄÄN..


      • padme_amidala
        k.n kirjoitti:

        KUKKUJA KYLLÄKIN EI TAHO MENETTÄÄ TUNTIAKAAN ELÄMÄSTÄÄN..

        ..kun laitoin tän söpötyksen tänne, niin joku ikäänkuin säpsähti hereille ja alkoi takomaan alapeukkuja. Muutaman seurasin ja kävin nukkumaan : ) Vähän pettynyt olen, kun se lapsellinen alapeukuttaja ei jaksanut tuon enempää niitä laitella : )

        Mukavaa maanantainjatkoa : )


      • peukkuja?
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kun laitoin tän söpötyksen tänne, niin joku ikäänkuin säpsähti hereille ja alkoi takomaan alapeukkuja. Muutaman seurasin ja kävin nukkumaan : ) Vähän pettynyt olen, kun se lapsellinen alapeukuttaja ei jaksanut tuon enempää niitä laitella : )

        Mukavaa maanantainjatkoa : )

        Kaikkia te kans jaksatte seurata?


      • ei kiinosta
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kun laitoin tän söpötyksen tänne, niin joku ikäänkuin säpsähti hereille ja alkoi takomaan alapeukkuja. Muutaman seurasin ja kävin nukkumaan : ) Vähän pettynyt olen, kun se lapsellinen alapeukuttaja ei jaksanut tuon enempää niitä laitella : )

        Mukavaa maanantainjatkoa : )

        olet lapsellien ja huomion haukinen ja kopioit paljon .Lasket peukkuja ovatko ylös ja alas.


      • padme_amidala
        ei kiinosta kirjoitti:

        olet lapsellien ja huomion haukinen ja kopioit paljon .Lasket peukkuja ovatko ylös ja alas.

        ..arvaa piittanko : )


      • padme_amidala
        peukkuja? kirjoitti:

        Kaikkia te kans jaksatte seurata?

        ..lähdenkin tästä tärkeämpään puuhaan. Nimittäin hakemaan kupillisen kahvia, jospa tässä vielä jaksaisi vääntää päivän loppuun : )


      • Aamua!!!!!!!!!!
        padme_amidala kirjoitti:

        ..arvaa piittanko : )

        Päiväunet? Pitäskös tehdä ihan lailliseksi työlaiselle ..


      • padme_amidala
        Aamua!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Päiväunet? Pitäskös tehdä ihan lailliseksi työlaiselle ..

        ..kuulostaapa mukavalta. Olenkohan vääränlaisessa työssä, kun ei voi nukkua päivällä. Nääs kun teen töitä AIVOILLA, ei ole varaa torkahdella : )


      • k.n
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kuulostaapa mukavalta. Olenkohan vääränlaisessa työssä, kun ei voi nukkua päivällä. Nääs kun teen töitä AIVOILLA, ei ole varaa torkahdella : )

        yksikseen ja myös vastailee itselleen ..
        äö ei minulla kai kovin suuri mutta jospa minä vain kuvittelen


      • TheEagles
        padme_amidala kirjoitti:

        ..kun laitoin tän söpötyksen tänne, niin joku ikäänkuin säpsähti hereille ja alkoi takomaan alapeukkuja. Muutaman seurasin ja kävin nukkumaan : ) Vähän pettynyt olen, kun se lapsellinen alapeukuttaja ei jaksanut tuon enempää niitä laitella : )

        Mukavaa maanantainjatkoa : )

        sen peukuttajan hampaisiin. Katsos kohta kun meikä saa oikein ryöpyn alapeukkuja. Taitaa olla ihan teini se tapaus. No, lapsi on terve kun se leikkii. ;))
        Mä vedän nyt vähän aikaa matalampaa profiillia jos se yksi raivopää vaikka rauhoittuisi, edes Jouluksi.=)


      • Huuhaa innanen hihihhihi
        TheEagles kirjoitti:

        sen peukuttajan hampaisiin. Katsos kohta kun meikä saa oikein ryöpyn alapeukkuja. Taitaa olla ihan teini se tapaus. No, lapsi on terve kun se leikkii. ;))
        Mä vedän nyt vähän aikaa matalampaa profiillia jos se yksi raivopää vaikka rauhoittuisi, edes Jouluksi.=)

        http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4


      • padme_amidala kirjoitti:

        ..kuulostaapa mukavalta. Olenkohan vääränlaisessa työssä, kun ei voi nukkua päivällä. Nääs kun teen töitä AIVOILLA, ei ole varaa torkahdella : )

        Viimeisten syvääluotavien epämääräisten arvion mukaan sinut luokitellaan naiseksi ja naisilla(kin) on aivot.
        Itseasiassa kahdet....... sekin viimeaikaisten syvääluotaavien tutkimusten mukaan.
        Mutta missään ei ole todistettu että nainen käyttäisi niitä aivoja....ainakaan loogisesti.....joten kyllä sinä voit ottaa päiväunet vaikka oletkin työpaikalla.
        Mikä on todistettava; http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM


      • padme_amidala
        k.n kirjoitti:

        yksikseen ja myös vastailee itselleen ..
        äö ei minulla kai kovin suuri mutta jospa minä vain kuvittelen

        ..ei vaan tuossa peukkujen alapuolella on "VIESTIEN ESITYSTAPA" niistä jos hiirellä klikkaa vasemmanpuoleista kuvaketta saa nämä viestit näkymään paremmassa järjestyksessä, jossa näkyy, kuka kenellekin vastailee. Tässä uudessa palstan ulkonäössä se on välillä vaikea nähdä, jos on noista kuvakkeista valinnut oikeanpuoleisen : )

        Minä kirjoittelen aina tälleen rekkautuneena, joten minun omatekemät kirjoitukset on helppo erottaa : )


      • padme_amidala
        bar.sinistra kirjoitti:

        Viimeisten syvääluotavien epämääräisten arvion mukaan sinut luokitellaan naiseksi ja naisilla(kin) on aivot.
        Itseasiassa kahdet....... sekin viimeaikaisten syvääluotaavien tutkimusten mukaan.
        Mutta missään ei ole todistettu että nainen käyttäisi niitä aivoja....ainakaan loogisesti.....joten kyllä sinä voit ottaa päiväunet vaikka oletkin työpaikalla.
        Mikä on todistettava; http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM

        ..miehen ja naisen avoista : ) Naisena omani tunnenkin, mutta nyt sai oikein havainnollisesti tutustua mihene aivojen toimintaan. Tuollainen "nothing box" olisi hyvä olla naisellakin, voisi välillä pysäyttää aivonsa huilimaan ainaisesta huolehtimisesta : ) Onhan se aika rasittavaakin välillä, kun tekee montaa hommaa yhtäaikaa, niinkuin nyt autolla ajaessa ruuhkaliikenteessä neuloo sukkaa, ryyppii kahvia ja lukee aamulehteä ja lisäksi pitää hemaisevasti hymyillä ja vastailla kehteliaasti, kun edellä ajavan auton mieskuski tulee manailemaan jostakin rutistuneesta takavalostaan. Enko se nyt naisen syy, että miehet ostavat autoja, joissa on kehnot takavalot ja takapuskuri, niin että itsekseen vaurioituvat : )

        Mukavaa päivänjatkoa : )


      • padme_amidala
        TheEagles kirjoitti:

        sen peukuttajan hampaisiin. Katsos kohta kun meikä saa oikein ryöpyn alapeukkuja. Taitaa olla ihan teini se tapaus. No, lapsi on terve kun se leikkii. ;))
        Mä vedän nyt vähän aikaa matalampaa profiillia jos se yksi raivopää vaikka rauhoittuisi, edes Jouluksi.=)

        ..vaikuttaa tietynlaisiin ihmisiin. Silloin täällä palstallakin esiintyy epämääräistä luukehdintää enemmän : ) Tulee noita alapeukuja ja kummallisia viestejä enemmän : ) Palstalla jos alkaa vastailemaan kaikenlaisiin huomion hakuisiin pilaviesteihin, se on loputon suo. Minusta tuntuu, että niitä pellejä on enemmän, kuin yksi. Onhan tämä palsta kaikenikäisille avoinna, nuoriso innostuu, kun näkee että joku on aloittanut ja laumana kirjoittelevat soopaa. Enemmän kiusaa niille tekee, kun jättää vastaamatta. Itse ainakin yritän keskittyä olennaiseen, eli mukavampien juttujen kirjoittamiseen : )

        Rattoisaa tiistaita sinulle : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe