Kukahan on kautta aikain kaunein iisalmelainen? Lasketaan tähän mukaan kaikki nykyiset ja entisetkin asukkaat jotka vaan ovat täällä edes jonkun aikaa asuneet? luulisi heitäkin joskus tänne korpeen eksyneen...joten ehdotuksia?
kaunein iisalmelainen?
35
5378
Vastaukset
- Joo o
Vuonna 1981 oli toisena perintöprinsessana miss suomi kisoissa ja valittiiin lehdistön ihannetytöksi.
- GGG>RRH
Johanna
- ...
kukahan johanna iisalmessa on kaunein?! :D
- campper
... kirjoitti:
kukahan johanna iisalmessa on kaunein?! :D
ei kukaan johanna. poista vaan "ha" siitä keskeltä pois niin tiedät kuka on kaunein ;)
- ...
campper kirjoitti:
ei kukaan johanna. poista vaan "ha" siitä keskeltä pois niin tiedät kuka on kaunein ;)
no kuka jonna sitten? :D
- MINÄ !!!!!!!!!!!!!!!
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
- näin on
iisalmen. tori on kaunein.
- Värisytä
ken hän on. Alla naamionko ?
- peevel
Vastaus on Jonna, joka on itseasiassa kauneimpia suomalaisia ikinä. Harmi vaan kun meni muuttamaan hesaan muutama vuosi sitten.
- jooseppisin
se minustanähen on kyllä tuo holokin Hilima sieltä Pösänmäestä, vae mistä se oel.
Seon niin haaskan näkönen! - oooooooo44o
siitä kyssäreines
- aaaaaaaaaa44o
sinneppä on vaikee suksilla mennä. Pitääkö monot jalkahan laittaa.
- Kaivos-Jukka
aaaaaaaaaa44o kirjoitti:
sinneppä on vaikee suksilla mennä. Pitääkö monot jalkahan laittaa.
se ole ex-missi eli nykyinen manageri. On vieläkin aika sexy!
- Veli Kulta
Eräällä kirpputorilla on myyjänä kaunein näkemäni Iisalmelaisnainen.
- Kultainen peili
Minä olen kaunein, kauniimpi kuin taivas, ihana on peilissä näkyvyys. Kuljen tuoll kaupungis, kaikki mua katsoo silmiään mä häikäisen.
- tiedän
Kultainen peili kirjoitti:
Minä olen kaunein, kauniimpi kuin taivas, ihana on peilissä näkyvyys. Kuljen tuoll kaupungis, kaikki mua katsoo silmiään mä häikäisen.
Eräs Minna on kyllä yliveto!
- Oli Iisalmelainen
tiedän kirjoitti:
Eräs Minna on kyllä yliveto!
Tarja Smura .
- roskaportti
Oli Iisalmelainen kirjoitti:
Tarja Smura .
ei muuten ollut iisalmelainen, oli vain täällä opiskelemassa
- främling
Minkä näköinen on tämä kaunis kirpputorin myyjä, millä kirpparilla ?
- 16+14
främling kirjoitti:
Minkä näköinen on tämä kaunis kirpputorin myyjä, millä kirpparilla ?
Kivirannalla..
- Se oo
Piikkinokka!
- X,X.X .
Sehän on tietysti yks Kirsi, sillä on hymy kuopatki.
- hoksasin
Ajeli vihreällä saabilla joskus
- NAINEN VUOSIMALLIA87
EIKÖHÄN SE KAUNEUS OLE KATSOJAN SILMISSÄ? EI VOI SANOA ETTÄ "KUKA ON IISALMEN KAUNEIN?" KUN KAUNEUTTAKIN ON NIIN MONENLAISTA...P.S EN OLE MIKÄÄN YLIPAINOINEN ITSEENSÄ KYLLÄSTNYT NAINEN.
- ihastunu
yks teboilin vaalee hiuksinen myyjä
- Siwassa
kaunein myyjätär kisa seuraavaksi. Makkaralahden Siwa johtaa tällä hetkellä.
- ihmehiihtäjäG
Siwassa kirjoitti:
kaunein myyjätär kisa seuraavaksi. Makkaralahden Siwa johtaa tällä hetkellä.
josephina tai malli-jonna tai pitkäsääri linda tai uimaritytöt tai maxin myyjä tai ihana jenny
- joku vaan
jos tarkotat sitä nuorehkoo blondia. tällä viikolla kävin tankkaamassa ja kassalle mennessä oli ihana hymy ja oikeen mukava palveluhenkinen ihminen tiskillä, mielellään makso täyen tankin polttoainetta näilläkii hinnoilla
- nammis
kaunein on sellainen tummahiuksinen lyhythiuksinen nainen...
- tyytikki
Kuka niistä monista tummatukkasista joilla on lyhyet hiukset.Ois hyvä tietää ikä haarukka onko keski-teini vai laho suojattu.Täällä iisalmessa pyörii paljon kauniita typyköitä.
- Torkaahu
Ee kaepoo hirveetä haevenpehkoo ku on korree nuamaltaa. Hyi helevetti sitte että on rumia nuo lespoakat, jotka ovat sinklanneet takatukkasa ku miehet, siitähä sen tunnistaaki ne ovat miehiä tae evustaavat miestä siinä lespoliitossa.
sitte jos on ne silimälasit vielä ja muute kovaiäninen huutaja ja polttaa tupakkoo ylleesellä paekalla tae kulukiissaan kavula niin näkköö kyllä mikä on. ee oo korree,.ee. - enkerro...
Torkaahu kirjoitti:
Ee kaepoo hirveetä haevenpehkoo ku on korree nuamaltaa. Hyi helevetti sitte että on rumia nuo lespoakat, jotka ovat sinklanneet takatukkasa ku miehet, siitähä sen tunnistaaki ne ovat miehiä tae evustaavat miestä siinä lespoliitossa.
sitte jos on ne silimälasit vielä ja muute kovaiäninen huutaja ja polttaa tupakkoo ylleesellä paekalla tae kulukiissaan kavula niin näkköö kyllä mikä on. ee oo korree,.ee.niin kerro mikä on?entäs sellanen mies joka vetää yleisellä paikalla tupakkaa,mikä se on miehiään.kummaa naisten mollausta!!jokainen kai päättää päässään olevista hiuksista millaiset ne SAAVAT olla?täällä iisalmessa tuntuu tosiaan asustavan ....ihmisiä.
- että tietty näin
enkerro... kirjoitti:
niin kerro mikä on?entäs sellanen mies joka vetää yleisellä paikalla tupakkaa,mikä se on miehiään.kummaa naisten mollausta!!jokainen kai päättää päässään olevista hiuksista millaiset ne SAAVAT olla?täällä iisalmessa tuntuu tosiaan asustavan ....ihmisiä.
Helena Koistinen ja mun koira Pepi ja vanha hevonen Impi,,,,
- kävijä
Sitä Pottu-puavoo.
- kaunotarmiss
Lippiksen vaalea tukkainen neitokainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251