kaunein iisalmelainen?

campper

Kukahan on kautta aikain kaunein iisalmelainen? Lasketaan tähän mukaan kaikki nykyiset ja entisetkin asukkaat jotka vaan ovat täällä edes jonkun aikaa asuneet? luulisi heitäkin joskus tänne korpeen eksyneen...joten ehdotuksia?

35

5378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo o

Vuonna 1981 oli toisena perintöprinsessana miss suomi kisoissa ja valittiiin lehdistön ihannetytöksi.

• GGG>RRH

Johanna

• ...

kukahan johanna iisalmessa on kaunein?! :D

• campper
        ... kirjoitti:

kukahan johanna iisalmessa on kaunein?! :D

ei kukaan johanna. poista vaan "ha" siitä keskeltä pois niin tiedät kuka on kaunein ;)

• ...
        campper kirjoitti:

ei kukaan johanna. poista vaan "ha" siitä keskeltä pois niin tiedät kuka on kaunein ;)

no kuka jonna sitten? :D

• MINÄ !!!!!!!!!!!!!!!

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ

• näin on

iisalmen. tori on kaunein.

• Värisytä

ken hän on. Alla naamionko ?

• peevel

Vastaus on Jonna, joka on itseasiassa kauneimpia suomalaisia ikinä. Harmi vaan kun meni muuttamaan hesaan muutama vuosi sitten.

• jooseppisin

se minustanähen on kyllä tuo holokin Hilima sieltä Pösänmäestä, vae mistä se oel.
      Seon niin haaskan näkönen!

• oooooooo44o

siitä kyssäreines

• aaaaaaaaaa44o

sinneppä on vaikee suksilla mennä. Pitääkö monot jalkahan laittaa.

• Kaivos-Jukka
        aaaaaaaaaa44o kirjoitti:

sinneppä on vaikee suksilla mennä. Pitääkö monot jalkahan laittaa.

se ole ex-missi eli nykyinen manageri. On vieläkin aika sexy!

• Veli Kulta

Eräällä kirpputorilla on myyjänä kaunein näkemäni Iisalmelaisnainen.

• Kultainen peili

Minä olen kaunein, kauniimpi kuin taivas, ihana on peilissä näkyvyys. Kuljen tuoll kaupungis, kaikki mua katsoo silmiään mä häikäisen.

• tiedän
        Kultainen peili kirjoitti:

Minä olen kaunein, kauniimpi kuin taivas, ihana on peilissä näkyvyys. Kuljen tuoll kaupungis, kaikki mua katsoo silmiään mä häikäisen.

Eräs Minna on kyllä yliveto!

• Oli Iisalmelainen
        tiedän kirjoitti:

Eräs Minna on kyllä yliveto!

Tarja Smura .

• roskaportti
        Oli Iisalmelainen kirjoitti:

Tarja Smura .

ei muuten ollut iisalmelainen, oli vain täällä opiskelemassa

• främling

Minkä näköinen on tämä kaunis kirpputorin myyjä, millä kirpparilla ?

• 16+14
        främling kirjoitti:

Minkä näköinen on tämä kaunis kirpputorin myyjä, millä kirpparilla ?

Kivirannalla..

• Se oo

Piikkinokka!

• X,X.X .

Sehän on tietysti yks Kirsi, sillä on hymy kuopatki.

• hoksasin

Ajeli vihreällä saabilla joskus

• NAINEN VUOSIMALLIA87

EIKÖHÄN SE KAUNEUS OLE KATSOJAN SILMISSÄ? EI VOI SANOA ETTÄ "KUKA ON IISALMEN KAUNEIN?" KUN KAUNEUTTAKIN ON NIIN MONENLAISTA...P.S EN OLE MIKÄÄN YLIPAINOINEN ITSEENSÄ KYLLÄSTNYT NAINEN.

• ihastunu

yks teboilin vaalee hiuksinen myyjä

• Siwassa

kaunein myyjätär kisa seuraavaksi. Makkaralahden Siwa johtaa tällä hetkellä.

• ihmehiihtäjäG
        Siwassa kirjoitti:

kaunein myyjätär kisa seuraavaksi. Makkaralahden Siwa johtaa tällä hetkellä.

josephina tai malli-jonna tai pitkäsääri linda tai uimaritytöt tai maxin myyjä tai ihana jenny

• joku vaan

jos tarkotat sitä nuorehkoo blondia. tällä viikolla kävin tankkaamassa ja kassalle mennessä oli ihana hymy ja oikeen mukava palveluhenkinen ihminen tiskillä, mielellään makso täyen tankin polttoainetta näilläkii hinnoilla

• nammis

kaunein on sellainen tummahiuksinen lyhythiuksinen nainen...

• tyytikki

Kuka niistä monista tummatukkasista joilla on lyhyet hiukset.Ois hyvä tietää ikä haarukka onko keski-teini vai laho suojattu.Täällä iisalmessa pyörii paljon kauniita typyköitä.

• Torkaahu

Ee kaepoo hirveetä haevenpehkoo ku on korree nuamaltaa. Hyi helevetti sitte että on rumia nuo lespoakat, jotka ovat sinklanneet takatukkasa ku miehet, siitähä sen tunnistaaki ne ovat miehiä tae evustaavat miestä siinä lespoliitossa.
        sitte jos on ne silimälasit vielä ja muute kovaiäninen huutaja ja polttaa tupakkoo ylleesellä paekalla tae kulukiissaan kavula niin näkköö kyllä mikä on. ee oo korree,.ee.

• enkerro...
        Torkaahu kirjoitti:

Ee kaepoo hirveetä haevenpehkoo ku on korree nuamaltaa. Hyi helevetti sitte että on rumia nuo lespoakat, jotka ovat sinklanneet takatukkasa ku miehet, siitähä sen tunnistaaki ne ovat miehiä tae evustaavat miestä siinä lespoliitossa.
        sitte jos on ne silimälasit vielä ja muute kovaiäninen huutaja ja polttaa tupakkoo ylleesellä paekalla tae kulukiissaan kavula niin näkköö kyllä mikä on. ee oo korree,.ee.

niin kerro mikä on?entäs sellanen mies joka vetää yleisellä paikalla tupakkaa,mikä se on miehiään.kummaa naisten mollausta!!jokainen kai päättää päässään olevista hiuksista millaiset ne SAAVAT olla?täällä iisalmessa tuntuu tosiaan asustavan ....ihmisiä.

• että tietty näin
        enkerro... kirjoitti:

niin kerro mikä on?entäs sellanen mies joka vetää yleisellä paikalla tupakkaa,mikä se on miehiään.kummaa naisten mollausta!!jokainen kai päättää päässään olevista hiuksista millaiset ne SAAVAT olla?täällä iisalmessa tuntuu tosiaan asustavan ....ihmisiä.

Helena Koistinen ja mun koira Pepi ja vanha hevonen Impi,,,,

• kävijä

Sitä Pottu-puavoo.

• kaunotarmiss

Lippiksen vaalea tukkainen neitokainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3087
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2944
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2489
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      21
      1504
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13