olen päässyt työpaikkaan joka on omasta mielestäni liian vaikea itselleni.jännityksen vuoksi ja en pysty keskittymään työhön ja vatsa on sekaisin aamuisin ja oksettaa ja olo on todella kamala karsean jännittämisen vuoksi. Nämä ovat kaikkein pahimmat oireet enkä niinkään punastele tai mitään tärise mutta en vain pysty keskittymään kun jännitän. Työpaikkani on myös iso ja siellä on paljon ihmisiä joten sekin ahdistaa. Syön xanoria ahdistukseen(olen jo monta vuotts syönyt) ja tuntuu että nyt en pärjää enää sillä määrällä mitä on määrätty päivässä. Tosin lääkäri viimeksi sanoi että määräni on pieni. Mitä konsteja olisi jännittämiseen varsinkin kun oksettaa ja mikään ruoka ei mene alas?
Oksettaa ja ruoka ei maistu
4
2385
Vastaukset
- pro73
Olin joku viikko sitten samassa tilanteessa, ruoka ei mennyt alas ja oksetti. Jännittäminen oli päivä päivältä kasvanut aivan mielettömiin mittasuhteisiin. Nyt on olo vähäsen parempi, mutta ilman lääkkeitä en olisi varmaan pärjännyt. Joudun n. kerran vuodessa tekemään pienen mielialalääkkenkuurin, että pystyn taas jaksamaan. Eli otan 1/2 remeroni tabletin illalla, se nukuttaa ja antaa ruokahalua. Välillä kun tunnen jännitysta kasvamassa, otan Xanoria 0,25. Mutta tärkein mitä teen on ajattelutavan muuttaminen, eli turha murehtiminen pois, kun huomaan, että aloitan jonkun asian vatvomisen ja analysoinnin, niin heti stop! Ja aina kun ahdistusta pukka päälle, niin älä pelkää sitä, ei se tapa, anna sen tulla. Ajattele niin, että jokaisella sun työkaverilla on joku ongelma, ei ne mitään täydellisia ole, turhaan sä niitä jännität. Kyllä olen kokenut, että ajattelutavan muutoksella saa paljon aikaan!
Tsemppia!- vatsa sekaisin
kiitos kannustuksesta! tuota kahvia mietin pitäiskö se jättää vähemmälle kun se pistää muutenkin jo vessareissulle liian usein. Viikonlopun jälkeen maanantaiaamu on kauhea ja silloin on huonoin olo.
- ex-kofeinisti
Jos käytät kofeiinia, lopeta se täydellisesti, olet kunnossa muutamassa kuukaudessa.
- jennab
tästä on jo yli kuukausi, kun minulla tuli ensimmäinen oire, rupesin tärisemään, huimasi, heikotti ja tuli lievä huonon olon tunne, myös sellainen tunne että pyörtyisi sekä kuolemanpelko. nuo oireet viittaavat kyllä siihen, että kyseessä voisi olla paniikkihäiriö, mutta ku se on jatkunut jo kuukauden , sitten kävin myös lääkärissä sekä testeissä, mutta tuloksissa ei näkynyt mitään. lisäksi eilen minulle kävi niin, että iski nälättömyys, siis ruoka ei kertakaikkiaan maistu, ajattelu tekee jo huonon olon ja väkisin syöminen ei onnistu, tänään se oli sitten hieman pahempi, alkoi heti aamusta ja kesti sen päälle 4 tuntia, ei ollenkaan nälkä, koko ajan sellainen tunne että oksentaa, ei pystynyt kuin paikallaan olemaan ja makaamaan,tärinä siihen päälle, kyllä oli pelottavaa kun ei tiennyt mikä oli ja kesti niin kauan.
kaipailen vinkkejä, onko kellään ollut samanlaista, mitä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779