Rossi 2 rallissa!

FunRallye

Huippunimiä ralleissa, Rossi voitti Grönholminkin! Kubica 29 eri rallissa, eli kevyen sarjan kuski, Kimi oli parhaimmillaan sentään 15 maailman kovimmassa sorarallissa!
Rossi second at Monza Rally Show
Seven-time MotoGP champion Valentino Rossi finished second at the Monza Rally Show at the weekend, driving a Ford Focus RS WRC.

The Italian, and his co-driver Carlo Cassina, won the event in 2006 and looked on course to notch up a second victory before a spin dropped them behind the eventual winner, factory Audi driver Rinaldo Capello, in a Citroen C4 WRC.

Double world rally champions Marcus Gronholm and co-driver Timo Rautiainen finished fourth in a Subaru Impreza World Rally Car.

Rossi, 30, is a long-time supporter of the Monza event, which his first tackled in 1995 after he won the 125cc world championship. A keen rally fan, Rossi has since tackled three WRC rallies alongside Cassina, with his best result coming on Rally New Zealand in 2006, where he finished 11th in a Subaru Impreza WRC.

Rossi is expected to make a fourth WRC appearance on next year's Rally Mexico.

The Leon-based March event runs before his MotoGP seasons starts - and the Italian is thought most likely to return to a Ford Focus RS WRC, following the positive links he developed while finishing 12th on last year’s Rally GB.

1

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l.jklk,

kinostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1057
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      971
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      758
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe