Huomasin juuri että 2v sopimus tullut täyteen. Jatkuuko se normaalisti, mutta laitteen hintaa ei vaan enää peritä?
Mokkula on E220. Alueella on umts 900 verkko, kannattaako ostaa esim. E160E? Toimiiko niin että kortti vaan sisään?
Elisan mokkula 2v
3
632
Vastaukset
- q
Katso siitä sopimuksesta miten homma menee.
Minulla tuli ongelma kun muutin kuntaan jossa on Elisan UMTS 900Mhz verkko. Mokkulani on alle vuoden vanha (2v sopimuksella) . Kyseinen mokkula tukee ainostaan UMTS 2100 Mhz verkkoa. Mokkula toimii GSM/EDGE nopeudella 50-100 kbps eli surkean hitaasti vaikka asun 3g alueen keskustassa. Olen ottanut yhteyttä Elisan asikaspalveluun ja tekniseen tukeen ja saanut vastaukseksi,että osta uusi Mokkua joka tukee molempia G3 verkkoja. Minun tapauksessani nopeuden nostostakaan ei ole mitään hyötyä. Mokkulan vaihto ei tule kysymykseen kun rahalla. Se on ainakin varmaa,että kun sopimus loppuu niin vaituu myös operaattori.
- em-83
Hankin E160E itse, löytyi netistä 60e postikuluineen. 900 verkko toimii. Liittymällekään ei ole tarvinnut tehdä mitään, viimeisimmästä laskusta oli laitteen kk-maksu pois kuten pitikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1933764Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812056Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin731958Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva481906Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.701822Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b611597Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1411034Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem276946- 64829
Oikea mies ei katoa elämästä silloin
Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi98816