Huomasin juuri että 2v sopimus tullut täyteen. Jatkuuko se normaalisti, mutta laitteen hintaa ei vaan enää peritä?
Mokkula on E220. Alueella on umts 900 verkko, kannattaako ostaa esim. E160E? Toimiiko niin että kortti vaan sisään?
Elisan mokkula 2v
3
547
Vastaukset
- q
Katso siitä sopimuksesta miten homma menee.
Minulla tuli ongelma kun muutin kuntaan jossa on Elisan UMTS 900Mhz verkko. Mokkulani on alle vuoden vanha (2v sopimuksella) . Kyseinen mokkula tukee ainostaan UMTS 2100 Mhz verkkoa. Mokkula toimii GSM/EDGE nopeudella 50-100 kbps eli surkean hitaasti vaikka asun 3g alueen keskustassa. Olen ottanut yhteyttä Elisan asikaspalveluun ja tekniseen tukeen ja saanut vastaukseksi,että osta uusi Mokkua joka tukee molempia G3 verkkoja. Minun tapauksessani nopeuden nostostakaan ei ole mitään hyötyä. Mokkulan vaihto ei tule kysymykseen kun rahalla. Se on ainakin varmaa,että kun sopimus loppuu niin vaituu myös operaattori.
- em-83
Hankin E160E itse, löytyi netistä 60e postikuluineen. 900 verkko toimii. Liittymällekään ei ole tarvinnut tehdä mitään, viimeisimmästä laskusta oli laitteen kk-maksu pois kuten pitikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809