Elisan mokkula 2v

em-83

Huomasin juuri että 2v sopimus tullut täyteen. Jatkuuko se normaalisti, mutta laitteen hintaa ei vaan enää peritä?

Mokkula on E220. Alueella on umts 900 verkko, kannattaako ostaa esim. E160E? Toimiiko niin että kortti vaan sisään?

3

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Katso siitä sopimuksesta miten homma menee.

• Minulla tuli ongelma kun muutin kuntaan jossa on Elisan UMTS 900Mhz verkko. Mokkulani on alle vuoden vanha (2v sopimuksella) . Kyseinen mokkula tukee ainostaan UMTS 2100 Mhz verkkoa. Mokkula toimii GSM/EDGE nopeudella 50-100 kbps eli surkean hitaasti vaikka asun 3g alueen keskustassa. Olen ottanut yhteyttä Elisan asikaspalveluun ja tekniseen tukeen ja saanut vastaukseksi,että osta uusi Mokkua joka tukee molempia G3 verkkoja. Minun tapauksessani nopeuden nostostakaan ei ole mitään hyötyä. Mokkulan vaihto ei tule kysymykseen kun rahalla. Se on ainakin varmaa,että kun sopimus loppuu niin vaituu myös operaattori.

• em-83

Hankin E160E itse, löytyi netistä 60e postikuluineen. 900 verkko toimii. Liittymällekään ei ole tarvinnut tehdä mitään, viimeisimmästä laskusta oli laitteen kk-maksu pois kuten pitikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      275
      4790
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3576
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      28
      2977
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2370
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2279
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      93
      1566
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1326
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      76
      1304
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      976
    Aihe