Minulla on ongelma tällä hetkellä. Seurustelin vuosi sitten miehen kanssa joka selvisi lopulta väkivaltaiseksi. Nostin kanteen seurustelun jälkeen. Syytteinä on 5 pahoinpitelyä (mustelmia, lihassärkyä ja henkistä) joista yksi johti keskenmenoon. En ole ollut aikaisemmin tälläisessa tilanteessa. Ja tarvisin vähän neuvoja. Kuinka tälläisestä tilanteesta voi pyytää korvauksia? Kuinka oikeusapua on mahdollisuus saada? Kun yksin en halua oikeuteen mennä. Toivoisin pikaisia vastauksia.
Pahoinpitelyä koskevia kysymyksiä.. ?
tiger.mom
1
415
Vastaukset
- olivia--
Otappas yhteyttä asuinkaupunkisi tai -kuntasi oikeusaputoimistoon, sieltä saat vastauksia näihin kysymyksiin.. Siellä ne osaa neuvoa mitkä on normaalikorvaukset kyseisissä tapauksissa. Niin ja tosiaan jos olet pienituloinen, saat täysin ilmaisen oikeusavustajan. Omavastuu nousee tulojen mukaan, mutta siis jos on esim. työtön, niin ilmainen avustus on varma, itse nimittäin olen myös ollut oikeusaputoimiston asiakkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491