Lumihiutaleena

Minanoita

niin se vaeltaa
sydämestäni
sinun sydämeesi

tunne jota on
vaikea kuvailla

kuin pieni kaunis
lumiuntuva
joka osuessaan
valoon
haluaa hetken loistaa

ennen kuin sulaa
kiinni sinuun

10

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi jos tuota hiutaleen muotoisia höyheniä sataisi,
      voisi rakentaa itselleen siivet,vaikka suoja lumesta
      ja liihoitella untuvina maailmojen kartoilla

      valona loistaen
      kiinnyttyen Onneen.

      Tämä runostasi kuin tervehdyksenä Sinulle ja sen
      että edelliseen myös ... heikkouskin on voimaa,eikä
      kukaan jaksa olla aina vahva,sillä "heikkoudessakin"
      ihminen voi uudistua, keräten voimaa.

      Hyvää viikkoa Sinulle.

      • Minanoita

        Lumihiutaleista
        valkoisia höyheniä
        sään kestäviä
        eivät sulaisi sateella
        eivät paisteella

        ei tarvitsisi noita enään
        luutamobiilia
        siivet saisi kursittua
        jotka ylettyisivät korkeuksiin

        toisivat onnea
        jota sitten voisin ripotella
        teille kaikille
        suuren suuresta korista:)))

        Dolan, noita kumartaa ja kiittää sinua:)))


    • "ennen kuin sulaa
      kiinni sinuun"

      Kevyenä leijailee
      luokses , kiitos runos loi
      talvisen tunteen

      • Minanoita

        Sinä ilahduttava vieraani,
        kiitos kun luonani vierailit:)

        Tää noita rakastaa vuodenajoista
        kaikkein eniten talvea, nimenomaan sellaista
        valkoista lumenpaljoutta...arvaa kärsinkö mie täällä vesisateessa, nyyh..

        Täytyy toivoa että tännekkin sataisi lunta ennen joulua:))


    • *MURUKULTA*

      "lumiuntuva", kuinka 'pehmeä' sana - ihana ypylipypylisana! :D
      ja mikäs lumiuntuvien on sulaa - toisiinsa,,, ;þ
      Mukavan kevyenhellyyttävä runo
      Nyt minä jään tuijotaan pimiään ja oottamaan niitä lumiuntuvia..
      ♫ 'lumiuntuvia hiljalleen sataa maahan' ♪....mmmm...

      • Minanoita

        ..vettä...mutta onneksi on luvassa pakkaskeliä, minulla on paljon valkoisia toivomuksia,
        paaaaaljoooon lumiuntuvia kevyesti leijailevia, huokaa:))

        Murukulta, sinua kiitän mä, tässä tiistain synkässä illassa vierailit
        iloisena valotuikkuna:)))


    • verditti

      Rauhallinen ja pysähtynyt tunnelma.
      Ei ole galleriassanikaan näkynyt mitään adrenaalimyrskyä aiheuttavaa.

      • Minanoita

        Äläs nyt hätäänny, tekeillä on, kunhan aikaa löytyisi, nämä yhden päivän
        tyhmät vapaat menee kuin siivillä...Meänkieliset täyttävät galleriasi adrenaalikynnykset
        oitis kun pääsen kunnolla niitä sorvaamaan, tiedä vaikka joululahjaksi:))))

        Sinua kiitän mie :)))


    • Lumi..... untuva.....
      jahaz.. että semmonen pumpulipallo jostakin putkahti
      tähän runoon:)))

      Sanoisinko nyt oikein reilusti... helvetin hyvä ja kaunis sana,
      kuten koko runokin, nätti kui sikalunssapossu pienenä ;D

      • Minanoita

        Mää kattosin sen suomiukrainaazerbaitzanilaisest sanakirjast,
        koin hianoksi uuveksi ja raikkaaks sanax, nääks:)
        Ja tää ryhvelisikapossu piänenä lähtee kohta maate, kissat on maalattu ja kaali
        on runoist empty:))) Soromnoo ja kiitos sanoo noita ja kapuaa uuninpankolle z z z z z z z z z


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe