niin se vaeltaa
sydämestäni
sinun sydämeesi
tunne jota on
vaikea kuvailla
kuin pieni kaunis
lumiuntuva
joka osuessaan
valoon
haluaa hetken loistaa
ennen kuin sulaa
kiinni sinuun
Lumihiutaleena
10
319
Vastaukset
Voi jos tuota hiutaleen muotoisia höyheniä sataisi,
voisi rakentaa itselleen siivet,vaikka suoja lumesta
ja liihoitella untuvina maailmojen kartoilla
valona loistaen
kiinnyttyen Onneen.
Tämä runostasi kuin tervehdyksenä Sinulle ja sen
että edelliseen myös ... heikkouskin on voimaa,eikä
kukaan jaksa olla aina vahva,sillä "heikkoudessakin"
ihminen voi uudistua, keräten voimaa.
Hyvää viikkoa Sinulle.- Minanoita
Lumihiutaleista
valkoisia höyheniä
sään kestäviä
eivät sulaisi sateella
eivät paisteella
ei tarvitsisi noita enään
luutamobiilia
siivet saisi kursittua
jotka ylettyisivät korkeuksiin
toisivat onnea
jota sitten voisin ripotella
teille kaikille
suuren suuresta korista:)))
Dolan, noita kumartaa ja kiittää sinua:)))
"ennen kuin sulaa
kiinni sinuun"
Kevyenä leijailee
luokses , kiitos runos loi
talvisen tunteen- Minanoita
Sinä ilahduttava vieraani,
kiitos kun luonani vierailit:)
Tää noita rakastaa vuodenajoista
kaikkein eniten talvea, nimenomaan sellaista
valkoista lumenpaljoutta...arvaa kärsinkö mie täällä vesisateessa, nyyh..
Täytyy toivoa että tännekkin sataisi lunta ennen joulua:))
- *MURUKULTA*
"lumiuntuva", kuinka 'pehmeä' sana - ihana ypylipypylisana! :D
ja mikäs lumiuntuvien on sulaa - toisiinsa,,, ;þ
Mukavan kevyenhellyyttävä runo
Nyt minä jään tuijotaan pimiään ja oottamaan niitä lumiuntuvia..
♫ 'lumiuntuvia hiljalleen sataa maahan' ♪....mmmm...- Minanoita
..vettä...mutta onneksi on luvassa pakkaskeliä, minulla on paljon valkoisia toivomuksia,
paaaaaljoooon lumiuntuvia kevyesti leijailevia, huokaa:))
Murukulta, sinua kiitän mä, tässä tiistain synkässä illassa vierailit
iloisena valotuikkuna:)))
- verditti
Rauhallinen ja pysähtynyt tunnelma.
Ei ole galleriassanikaan näkynyt mitään adrenaalimyrskyä aiheuttavaa.- Minanoita
Äläs nyt hätäänny, tekeillä on, kunhan aikaa löytyisi, nämä yhden päivän
tyhmät vapaat menee kuin siivillä...Meänkieliset täyttävät galleriasi adrenaalikynnykset
oitis kun pääsen kunnolla niitä sorvaamaan, tiedä vaikka joululahjaksi:))))
Sinua kiitän mie :)))
Lumi..... untuva.....
jahaz.. että semmonen pumpulipallo jostakin putkahti
tähän runoon:)))
Sanoisinko nyt oikein reilusti... helvetin hyvä ja kaunis sana,
kuten koko runokin, nätti kui sikalunssapossu pienenä ;D- Minanoita
Mää kattosin sen suomiukrainaazerbaitzanilaisest sanakirjast,
koin hianoksi uuveksi ja raikkaaks sanax, nääks:)
Ja tää ryhvelisikapossu piänenä lähtee kohta maate, kissat on maalattu ja kaali
on runoist empty:))) Soromnoo ja kiitos sanoo noita ja kapuaa uuninpankolle z z z z z z z z z
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638