Lumihiutaleena

Minanoita

niin se vaeltaa
sydämestäni
sinun sydämeesi

tunne jota on
vaikea kuvailla

kuin pieni kaunis
lumiuntuva
joka osuessaan
valoon
haluaa hetken loistaa

ennen kuin sulaa
kiinni sinuun

10

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi jos tuota hiutaleen muotoisia höyheniä sataisi,
      voisi rakentaa itselleen siivet,vaikka suoja lumesta
      ja liihoitella untuvina maailmojen kartoilla

      valona loistaen
      kiinnyttyen Onneen.

      Tämä runostasi kuin tervehdyksenä Sinulle ja sen
      että edelliseen myös ... heikkouskin on voimaa,eikä
      kukaan jaksa olla aina vahva,sillä "heikkoudessakin"
      ihminen voi uudistua, keräten voimaa.

      Hyvää viikkoa Sinulle.

      • Minanoita

        Lumihiutaleista
        valkoisia höyheniä
        sään kestäviä
        eivät sulaisi sateella
        eivät paisteella

        ei tarvitsisi noita enään
        luutamobiilia
        siivet saisi kursittua
        jotka ylettyisivät korkeuksiin

        toisivat onnea
        jota sitten voisin ripotella
        teille kaikille
        suuren suuresta korista:)))

        Dolan, noita kumartaa ja kiittää sinua:)))


    • "ennen kuin sulaa
      kiinni sinuun"

      Kevyenä leijailee
      luokses , kiitos runos loi
      talvisen tunteen

      • Minanoita

        Sinä ilahduttava vieraani,
        kiitos kun luonani vierailit:)

        Tää noita rakastaa vuodenajoista
        kaikkein eniten talvea, nimenomaan sellaista
        valkoista lumenpaljoutta...arvaa kärsinkö mie täällä vesisateessa, nyyh..

        Täytyy toivoa että tännekkin sataisi lunta ennen joulua:))


    • *MURUKULTA*

      "lumiuntuva", kuinka 'pehmeä' sana - ihana ypylipypylisana! :D
      ja mikäs lumiuntuvien on sulaa - toisiinsa,,, ;þ
      Mukavan kevyenhellyyttävä runo
      Nyt minä jään tuijotaan pimiään ja oottamaan niitä lumiuntuvia..
      ♫ 'lumiuntuvia hiljalleen sataa maahan' ♪....mmmm...

      • Minanoita

        ..vettä...mutta onneksi on luvassa pakkaskeliä, minulla on paljon valkoisia toivomuksia,
        paaaaaljoooon lumiuntuvia kevyesti leijailevia, huokaa:))

        Murukulta, sinua kiitän mä, tässä tiistain synkässä illassa vierailit
        iloisena valotuikkuna:)))


    • verditti

      Rauhallinen ja pysähtynyt tunnelma.
      Ei ole galleriassanikaan näkynyt mitään adrenaalimyrskyä aiheuttavaa.

      • Minanoita

        Äläs nyt hätäänny, tekeillä on, kunhan aikaa löytyisi, nämä yhden päivän
        tyhmät vapaat menee kuin siivillä...Meänkieliset täyttävät galleriasi adrenaalikynnykset
        oitis kun pääsen kunnolla niitä sorvaamaan, tiedä vaikka joululahjaksi:))))

        Sinua kiitän mie :)))


    • Lumi..... untuva.....
      jahaz.. että semmonen pumpulipallo jostakin putkahti
      tähän runoon:)))

      Sanoisinko nyt oikein reilusti... helvetin hyvä ja kaunis sana,
      kuten koko runokin, nätti kui sikalunssapossu pienenä ;D

      • Minanoita

        Mää kattosin sen suomiukrainaazerbaitzanilaisest sanakirjast,
        koin hianoksi uuveksi ja raikkaaks sanax, nääks:)
        Ja tää ryhvelisikapossu piänenä lähtee kohta maate, kissat on maalattu ja kaali
        on runoist empty:))) Soromnoo ja kiitos sanoo noita ja kapuaa uuninpankolle z z z z z z z z z


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe