HEIPPA VAAN!
Olen tässä jo muutaman vuoden katsonut sohvan edessä olevaa tyhjää tilaa, ja viimein saanut päätettyä että sammakonhan siinä kuuluu asustaa. Eli sammakon koto on tulossa paikoilleen joulukuun lopussa, ja asukas siihen sitten ensivuoden alussa, mahdollisesti :D
Ja sammakko on KIINANKELLOSAMMAKKO.
Eli onko kellään mitään tietoa, paljonko tälläiset kurnuttajat maksavat?! Aikeissa olisi hommata kaksi tyttöä, jotta ei tarvitsisi yksin sitten möllöttää akvaterran nurkassa :)
Toinen ongelma on se, että en meinaa millään löytää niitä täältä pääkaupunkiseudulta!!! En nyt ole vielä niin aktiivisesti etsinytkään, koska ensivuonnahan olisi ne tarkoitus ostaa, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ihmetellyt mistä niitä saa.
JOTEN PLIIS, kaikki pienikin tieto auttaa minua eteenpäin. Kertokaa toki ihmeessä mielellään omia kokemuksianne näistä veijareista :)
Sammakon hankinta, AUTTAKAA TYYPPIÄ HÄDÄSSÄ!
2
674
Vastaukset
- veijjaariii
Tässä on hyvä linkki http://www.herpetomania.fi/marikan_herppisivut/kiinankellosammakko.html
Kannattaa kysyä eläinkaupasta, että voisivatko he hommata sinulle sammakon. - Joonas@Sammakkolampi
Kiinankellosammakoita näkyy säännöllisesti myynnissä Faunatar-myymälöissä. Itäkeskuksessa on heidän suurin liikkeensä, ja siellä "kelliksiällä" on myös oikeanlainen akvaterraario. Mutta kannattaa kysellä muistakin ketjun liikkeistä, mikäli Itis on kaukana. Hinnat vaihtelevat liikkeestä toiseen, mutta siellä parin kympin tietämillä ne suunnilleet kai ovat. Jos löydät kasvattajan (vaikkapa Herppi.netin kautta), voit saada eläimiä edullisemmin.
Hyvin harva eläinkauppa muuten pystyy erottamaan koiraita luotettavasti naaraista. Niinpä kahden naaraan tarkoituksellinen osto voi olla yllättävän vaativaa, tai jopa mahdotonta. Mutta aina kannattaa yrittää, ja itse etukäteen selvittää kuinka sukupuolet määritetään. Pelkästään kaupan sanaan ei yleensä kannata luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137