Sammakon hankinta, AUTTAKAA TYYPPIÄ HÄDÄSSÄ!

sammakko pöpi

HEIPPA VAAN!

Olen tässä jo muutaman vuoden katsonut sohvan edessä olevaa tyhjää tilaa, ja viimein saanut päätettyä että sammakonhan siinä kuuluu asustaa. Eli sammakon koto on tulossa paikoilleen joulukuun lopussa, ja asukas siihen sitten ensivuoden alussa, mahdollisesti :D

Ja sammakko on KIINANKELLOSAMMAKKO.

Eli onko kellään mitään tietoa, paljonko tälläiset kurnuttajat maksavat?! Aikeissa olisi hommata kaksi tyttöä, jotta ei tarvitsisi yksin sitten möllöttää akvaterran nurkassa :)

Toinen ongelma on se, että en meinaa millään löytää niitä täältä pääkaupunkiseudulta!!! En nyt ole vielä niin aktiivisesti etsinytkään, koska ensivuonnahan olisi ne tarkoitus ostaa, mutta ihan vaan mielenkiinnosta ihmetellyt mistä niitä saa.

JOTEN PLIIS, kaikki pienikin tieto auttaa minua eteenpäin. Kertokaa toki ihmeessä mielellään omia kokemuksianne näistä veijareista :)

2

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijjaariii
    • Joonas@Sammakkolampi

      Kiinankellosammakoita näkyy säännöllisesti myynnissä Faunatar-myymälöissä. Itäkeskuksessa on heidän suurin liikkeensä, ja siellä "kelliksiällä" on myös oikeanlainen akvaterraario. Mutta kannattaa kysellä muistakin ketjun liikkeistä, mikäli Itis on kaukana. Hinnat vaihtelevat liikkeestä toiseen, mutta siellä parin kympin tietämillä ne suunnilleet kai ovat. Jos löydät kasvattajan (vaikkapa Herppi.netin kautta), voit saada eläimiä edullisemmin.

      Hyvin harva eläinkauppa muuten pystyy erottamaan koiraita luotettavasti naaraista. Niinpä kahden naaraan tarkoituksellinen osto voi olla yllättävän vaativaa, tai jopa mahdotonta. Mutta aina kannattaa yrittää, ja itse etukäteen selvittää kuinka sukupuolet määritetään. Pelkästään kaupan sanaan ei yleensä kannata luottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe