Joo, tää "herne" huomattiin jo joku vuosi sitten. Tosin nyt tuntuu siltä että se olisi vähän kasvanut...
Eli oikean kivekseni vieressä on sellainen irtonainen ja kovahko herne, joka liikkuu ja sen saa sormien väliin. Se on pussin sisällä muttei kiinni kiveksessä. Tosin saan silti siitä mielessäni kivessyövän kun ensioirehan on siinä joku patti.
Sperman mukana ei ole tullut verta, ei ole ollut kiveskipuilua eikä kives ole suurentunut, mutta mikä hitto tämä sitten voisi olla jos ei syöpä.
"Herne" kivespussissa
17
11307
Vastaukset
- pjik
hyvämies ole käynyt sitä lääkärille näyttämässä ja kuvaamassa?
- Huolestunut.........
Olen, mutta siellä sanottiin vain joksikin harmittomaksi kovettumaksi. Ei tällainen ole kyllä normaalia.
- Otella Ili
Jos se olisi kivessyöpä, sille oli tehty jo jotain. Ja se olisi tehnyt sulle jo jotain.
Googlaa spermatocele.
Omani tutkitin urologilla ja sain mielenrauhan siitä asiasta.- Huolestunut.........
Onko noi spermatocelet yleisiäkin? Ja onko ne aina kivesten vieressä (ei kiinni kiveksessä) niin että ne saa sormien väliin? Hitto kun tämä järkyttää aina jos alan sorkkimaan kiveksiäni... tuntuu jotenkin ylimääräiseltä.
- Otella Ili
Huolestunut......... kirjoitti:
Onko noi spermatocelet yleisiäkin? Ja onko ne aina kivesten vieressä (ei kiinni kiveksessä) niin että ne saa sormien väliin? Hitto kun tämä järkyttää aina jos alan sorkkimaan kiveksiäni... tuntuu jotenkin ylimääräiseltä.
Luultavasti yleisin ylimääräinen möykky, mikä kasseista löytyy.
Se on laajentunut siemennesterakkula.. ei vaadi hoitoa jos ei ole iso tai muuten haittaa.
Mulla oli vasemman kiveksen yläosassa ja ikäänkuin irrallaan itse kiveksestä.
Katso jack te man in vastaus: http://keskustelu.suomi24.fi/node/1172988
Siinä on paljon asiaa. Tuo järkytys kyllä hellittäisi jos hakisit asiantuntijalta varmistuksen, mutta kivessyöpää se ei ole. Kyllä lääkärit olisivat ottaneet möykyn tosissaan, jos sitä vähänkään olisivat epäilleet.
Tiedän tuon huolestumisen ja itse maltoin "odottaa" vain 4 kuukautta ennen kuin kävin hakemassa selvityksen:) - Huolestunut.........
Otella Ili kirjoitti:
Luultavasti yleisin ylimääräinen möykky, mikä kasseista löytyy.
Se on laajentunut siemennesterakkula.. ei vaadi hoitoa jos ei ole iso tai muuten haittaa.
Mulla oli vasemman kiveksen yläosassa ja ikäänkuin irrallaan itse kiveksestä.
Katso jack te man in vastaus: http://keskustelu.suomi24.fi/node/1172988
Siinä on paljon asiaa. Tuo järkytys kyllä hellittäisi jos hakisit asiantuntijalta varmistuksen, mutta kivessyöpää se ei ole. Kyllä lääkärit olisivat ottaneet möykyn tosissaan, jos sitä vähänkään olisivat epäilleet.
Tiedän tuon huolestumisen ja itse maltoin "odottaa" vain 4 kuukautta ennen kuin kävin hakemassa selvityksen:)Kiitos, nyt tuntuu vähän paremmalta. Joo... ei tuo nyt muuta ole kuin vähän kovettunut tämän vuoden aikana (kävin viimeksi urologilla näyttämässä tätä viime joulukuussa), jos se olisi syöpää niin varmaan olisi kasvanut aika paljonkin.
- Siellä se kulkee muk
Olen 60 v. Itselläni on ollut melko iso sellainen vuosikymmeniä. Noin kymmenen vuotta sitten se kipeyty selkäjumpan yhteydessä ja silloin epäilin sitä pahemmaksi. Jatkuva kokelu tietysti kipeytti lisää. Tutustuin kivessyövän oireisiin ja siinä yhteydessä näin jostakin ohjeen, jonka mukaan "lisäkivestä" voi katsoa pimeässä taskulampun valolla. Jos valo näkyy paakun läpi, ei pitäisi olla huolta. En ole lääkäri, enkä ota vastuuta ohjeesta, mutta tuolloin käydessäni urologilla, hänkin katsoi lampulla.
- Huolestunut.........
Ahaa... mulla se vain kosketti kivespussia ja liikutteli "hernettä" jolloin se sitten lillui edestakaisin. Ei katsonut taskulampulla, totesi vain tuon jälkeen että joku "harmiton spermakovettuma" (spermatoceleko sitten?).
- Huolestunut.........
Ahaa... mulla se vain kosketti kivespussia ja liikutteli "hernettä" jolloin se sitten lillui edestakaisin. Ei katsonut taskulampulla, totesi vain tuon jälkeen että joku "harmiton spermakovettuma" (spermatoceleko sitten?).
http://www.youtube.com/watch?v=ZqQvJio4LcA
Onko spermatocelet näinkin suuria?
- nyt lääkäriin ja pia
että kivespussissa....... meillä se on vaimon nenässä ja het pussillinen jos tarve vaatii.
- mene hyvä ihminen
lääkäriin ja vaadi uä tutkimusta. !
tuolla joku sanoi, että jos olisi kivessyöpä niin asialle olis tehty jotain. sanon kokemuksella ettei välttämättä.
mutta uskon, että jos kivessyöpä olisi kyseessä tämä "herne" olisi mahdollisesti kipeä, turvonnut ja tuskin täällä kyselisit asiasta. mutta suosittelen menemään lääkäriin ja vaatimaan lähetettä sinne uähän. jos entinen lääkärisi ei ota asiaa haluamallasi tavalla, mene yksityiselle. se on tottakai kalliimpaa, mutta se on sen arvoista !- Huolestunut.........
Joo kävin nyt lääkärissä tämän ja yhden toisen vaivan takia.. Ei epäilty mitään vakavaa eikä syöpää, mutta ultraan sain nyt silti lähetteen. Tiedä sitten mitä sieltä paljastuu..
- Huolestunut.........
Joo kävin nyt lääkärissä tämän ja yhden toisen vaivan takia.. Ei epäilty mitään vakavaa eikä syöpää, mutta ultraan sain nyt silti lähetteen. Tiedä sitten mitä sieltä paljastuu..
Voi ei ultra on kahden viikon päästä vasta.. nyt joudun miettimään koko joulun että onko se syöpä tai mikä lie.
- Otella Ili
Voi ei ultra on kahden viikon päästä vasta.. nyt joudun miettimään koko joulun että onko se syöpä tai mikä lie.
Tuo ultraäänitutkimus tehdään asian varmistamiseksi.. Olet turhaan huolissasi. Jos ja kun se sun hernees on huomattu jo vuosia sitten, niin kivessyövän kyseessä ollen, olisi varmaan vaivannut enemmän.
Sulla on stressi päällä tuon tai jonkun muun asian vuoksi ja siksi asiat tuntuvat suuremmilta kuin itse asiassa ovat.
Tuo, ei epäilty mitään vakavaa eikä syöpää, on se asia johon nyt voit luottaa. Ultra varmistaa sen, mitä lääkäri varmaan epäilee eli harmiton patti.
Kun sanoit, että on suurentunut, niin tuo spermatocele ainakin muuttaa kokoaan. Ainakin omani on pienentynyt niin, etten enää edes löydä sitä. - Huolestunut.........
Otella Ili kirjoitti:
Tuo ultraäänitutkimus tehdään asian varmistamiseksi.. Olet turhaan huolissasi. Jos ja kun se sun hernees on huomattu jo vuosia sitten, niin kivessyövän kyseessä ollen, olisi varmaan vaivannut enemmän.
Sulla on stressi päällä tuon tai jonkun muun asian vuoksi ja siksi asiat tuntuvat suuremmilta kuin itse asiassa ovat.
Tuo, ei epäilty mitään vakavaa eikä syöpää, on se asia johon nyt voit luottaa. Ultra varmistaa sen, mitä lääkäri varmaan epäilee eli harmiton patti.
Kun sanoit, että on suurentunut, niin tuo spermatocele ainakin muuttaa kokoaan. Ainakin omani on pienentynyt niin, etten enää edes löydä sitä.Okei kiitos paljon, helpottaa jo jonkun verran. Mut mietin vain että jos mulla on ollut tuo patti kivespussissa helposti yli vuoden aika muuttumattomana niin onko syövälle tällainen tyypillistä?
- Huolestunut.........
Okei kiitos paljon, helpottaa jo jonkun verran. Mut mietin vain että jos mulla on ollut tuo patti kivespussissa helposti yli vuoden aika muuttumattomana niin onko syövälle tällainen tyypillistä?
Olen helpottunut! se olikin vain joku kysta, ei siis mitään vaarallista.
- Otella Ili
Olen helpottunut! se olikin vain joku kysta, ei siis mitään vaarallista.
Hyvä kun kuittasit homman hoidetuksi...
Saattaa joku saman vaivan omaava saada lohtua:D
Mutta oikeasti kaikki ylimääräiset möykyt pitää tutkituttaa, juuri niin kuin teit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642