Mistä voisi olla kyse kun mulla yhtäkkiä puutui vasen käsi ja jalka? Käsi etenkin meni aivan "lötköksi", jalka ei niin pahasti. Todella pelottava tunne... Mistähän voisi johtua ja onko syytä ottaa lääkäriin yhteyttä?
Vasemman puolen puutuminen
4
1344
Vastaukset
- Piipaa piipaa
Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin. Kyllä tuo on huolestuttavaa kun käsi meni lötköksi. Jotain neurologista...
- Merimeri
Siis kyllä mun käsi liikkuu mutta sillain lötkösti... Aivan kuin se olisi puutunut koko ajan vaikkei se ole puutunut kun alkoi ihan yhtäkkiä. Vaikea selittää, mutta pystyn tuolla kädellä kyllä tarttumaankin.
- Varmuuden vuoksi
Merimeri kirjoitti:
Siis kyllä mun käsi liikkuu mutta sillain lötkösti... Aivan kuin se olisi puutunut koko ajan vaikkei se ole puutunut kun alkoi ihan yhtäkkiä. Vaikea selittää, mutta pystyn tuolla kädellä kyllä tarttumaankin.
"Tia-oireet käden ja jalan puutuminen".
Mielestäni sinunkin kannattaisi lukea mitä siellä asiasta kerrotaan ja tutkia muutenkin Tia-oireita. - Merimeri...
Varmuuden vuoksi kirjoitti:
"Tia-oireet käden ja jalan puutuminen".
Mielestäni sinunkin kannattaisi lukea mitä siellä asiasta kerrotaan ja tutkia muutenkin Tia-oireita.Ei noi oikein täsmää... tai täsmää osittain! Mulla nimittäin on noi oireet edelleenkin ja alkoi siis eilen illalla. Soitin päivystykseen kun lopulta pääsin läpi sinne, ja ne sanoi että koska mun puhe toimii, ja kasvojen liikkeet toimii, kyse voi olla ihan hermostollisesta jutusta joka olisi ihan viaton. Mulla ei siis särje päätä eikä ole pahoinvointia, eikä ole mitään perussairauksia. Soitan taas uudestaan lääkäriin josko nyt pitäisi käydä siellä kun oire jatkuu vaan... Mutta silti pystyn toimimaan ihan normaalisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701