Onko kukaan teistä ärtynyttä suolta potevista laihtunut?
Ärtynyt suoli-laihtuminen?
14
7119
Vastaukset
- mirellao6
ja myös oksennellut.
- kysmys
Saako udella mitä oireita sulla on ollut? Ja miten on tutkittu?
- mirellao6
kysmys kirjoitti:
Saako udella mitä oireita sulla on ollut? Ja miten on tutkittu?
mulla oireina ripuli, pahoinvointi, oksentelu ,päänsärky ja väsymys. tutkittu on ultralla, magneettikuvalla, röntgenillä ja tähystetty molemmista päistä. verikokeita on myös otettu paljon. ärtyvään suoleen ei yleensä kuulu oksentelu. siksi mun tutkimuksia viellä jatketaan. mitään suuria poikkeavuuksia multa ei ole löydetty tai ainakaan mikään mikä selittäisi oireilun. onkentelu on mulla kutenkin joka viikkoista.
- tiiipi
olen laihtunut 25 kg vuodessa...
- kysmys
myös haluaisin udella oireita ja mitä tutkimuksia on tehty :)?
- tiiipi
kysmys kirjoitti:
myös haluaisin udella oireita ja mitä tutkimuksia on tehty :)?
Kipuja jotka ovat saaneet itkemään, turvotus joka tuntuu välillä siltä että maha repeää, välillä ripulia, välillä ummetusta, vessassa saa juosta monta kertaa päivässä eikä suoli tyhjene koskaan kuitenkaan kunnolla, joskus tulee verta.
Tutkimuksia: laktoosikoe ja keliakiakoe. Kummastakaan ei löytynyt mitään, lisätutkimuksiin eivät lääkärit suostu, vaan kuittaavat että ärtynyt suoli.
- kysmys
molemmille vastaajille....
täällä minun tarinaa enemmälti jos joku haluaa lukea....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8609520- kysmys
olen laihtunutkin vuodessa laihduttamatta 10kg noiden muiden oireiden ohessa....
- tiiipi
kysmys kirjoitti:
olen laihtunutkin vuodessa laihduttamatta 10kg noiden muiden oireiden ohessa....
Puhuitko lääkärille laihtumisesta/kommentoiko asiaa? Itseäni vaivaa kovasti se, ettei ärtyneen suolen oireyhtymään pitäisi kuulua laihtuminen, ja kuitenkin paino vain tippuu ja tippuu vaikka kuinka paljon söisi. Pelottaa että jotain on OIKEASTI vialla ja pahasti. Mitä tehdä kun lääkäri ei ota vakavasti? Vihjaili jopa anoreksiasta tai syömisen jälkeen tahallaan oksentamisesta kun paino niin rankasti tippunut. Kummastakaan ei todellakaan ole kyse. Toivoisin että tutkittaisiin kunnolla ja menisin mielelläni tähystykseen, mutta ei, lääkäri on vakaasti päättänyt että vika on päässä.
- Anonyymi
Tämä on aika vanha ketju, mutta haluan kertoa, että mulla myös ärtynyt suoli. 7 vuotta sitten laihduin aluksi, mutta valitettavasti nykyään pelkästään turvotusta ja paino noussut vuosien kuluessa.
- Anonyymi
Mistähän johtuu vaihteleva tutkimustapa näissä vatsaongelmissa kun jotkut kertovat samanlaisita vaivoista on lähetetty magneettikuvaukseen ja toiset taas tähystykseen?
Joillakin on löytynyt divertikkeleitä magnettikuvauksessa ja aloitettu tarvittava hoito ja joillakin sama diagnoosi tähystämällä.- Anonyymi
Näkyyköhän magneettikuvauksessa jotain erilaista? En edes tiennyt, että sellainen mahdollista tehdä vatsaongelmien kohdalla. Voisiko lääkärin pyytää tekemään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyyköhän magneettikuvauksessa jotain erilaista? En edes tiennyt, että sellainen mahdollista tehdä vatsaongelmien kohdalla. Voisiko lääkärin pyytää tekemään?
Itellä siis tehty tähystys, mutta ei koskaan magneettikuvausta.
- Anonyymi
Koirat kanttaa kaikkia paskatauteja jotka tarttuu ihmiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788