Pohjaranta on näköjään taas perustanut uuden yrityksen nimellä Maxi Taxi Nordic. Aina löytyy noita hyväuskosia höynäytettäviä, joitten nimissä sen voi tehdä, tällä kertaa tyttöystävä. Taas virma pyörii pari vuotta ja kaikki pystyyn ja sitten nurin, eipä se haittaa vaikka siinä menee morsmaikun maine ja nimi, karavaani kulkee.
Maxi Taxi Nordic
7
1046
Vastaukset
- rahjapontti
tässä tiedot http://www.yritystele.fi/i/Maxi Taxi Nordic Oy Ltd/2196596
- venkulat linnaan
Firmassa myös kuuluisa Pekka Orava, sitten joku kuopiolainen huijari. Siis tuon Pohjarannan lisäksi.
- JjKKgs
Toimialana "taksiliikenne" , Liikennettä ei vaan voi harjoittaa ilman asianmukaista taksiliikennelupaa!, eikä varsinkaan kuormaautolla!
- 5+12+?=?
JjKKgs kirjoitti:
Toimialana "taksiliikenne" , Liikennettä ei vaan voi harjoittaa ilman asianmukaista taksiliikennelupaa!, eikä varsinkaan kuormaautolla!
Vaihtaa reseptiä pääkaupunkiseudulla, kun ne kuorkit ei toiminut.
Onneksi joku sentää tekee jotain että ala menisi eteenpäin. Hieman ummehtunutta ollutkin jo pisemmän aikaa.
Ei muuta kuin pitkiä puita uuniin vaan! - ??????????????
JjKKgs kirjoitti:
ja kyllä yrityksen voi perustaa j alaittaa toimialaksi taksiliikenteen, ei siihen mitään lupia tarvita. Mutta itse liikennöinti onkin sitten ihan eri asia, siihen tarvitaan luvat.
Ja onhan se TJP onnistunut saamaan "tyttö"ystävänsä Mäntsälästä uuteen yritykseen kun kerran asuu hänen luonaan. Vaihdettiinhan niitä oravannahkojan.... - halitulijallaa
?????????????? kirjoitti:
ja kyllä yrityksen voi perustaa j alaittaa toimialaksi taksiliikenteen, ei siihen mitään lupia tarvita. Mutta itse liikennöinti onkin sitten ihan eri asia, siihen tarvitaan luvat.
Ja onhan se TJP onnistunut saamaan "tyttö"ystävänsä Mäntsälästä uuteen yritykseen kun kerran asuu hänen luonaan. Vaihdettiinhan niitä oravannahkojan....Lukekaa viesti Kihlat, ..Vantaan isäntä ymmärsi että henkilö on renki..renki olet aina kun poliisit vie vaikka omistat firman jonka konttori on Metsälässä...Olihan MaxiTaksi viime sunnuntain lehdessä myytävänä...sopimuksineen...heh..heh
- Valehtelu SEIS
JjKKgs kirjoitti:
Voihan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255