Mailojen takuu

Hörsy

Ostin tuossa pari viikkoo sitte bauer x:60 mailan ja rikkihän se meni ja takuuseen ottivat ja uus maila kouraan. Mutta eivät luvanneet uudelle mailalle enää takuuta jos rikki saittuis sekin menemään. Eikö sillekkin pitäisi takuu olla jos siinäkin valmistusvirhe on? Onko teillä kokemuksia mailojen takuista ja monestikko antaa uuden?

19

11306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hokkey

      Myös tällä uudella mailalla on takuu. Jos kaupassa on muuta väitetty, niin se ei pidä paikkaansa. Eli jos uuteen mailaan tulee jotain 4 viikon aikana, niin viet vain takaisin kauppaan. Maila-asioista meidän perheessä on pitkät kokemukset, joten tiedän mistä puhun.

      • hdhdf

        Mistä kaupasta ostit mailan????


      • juice 8

        Meillä on Bauerin kanssa ollun asia ,noin vuoden kuluttajavirastossa odottamassa päätöstä
        Emme osta mitään Bauerin tuotetta enään ikinä


    • Hörsy

      Maxi kondintukusta kajaanista, mutta eivät antaneet enää kuittia tai ostotodistetta siitä että uuden olen saanut etten voisi enää takuusen sitä viedä.

      • Dolomite

        Saitko heti uuden mailan käteen. Vein eilen pojan mailan liikkeeseen ja sanoivat "lähettävänsä" sen johonkin.

        Hieman epäilyttää näiden normimailojen lähettäminen tarkastettavaksi rikkoutumisen jälkeen. Onko vaan jokin keino saada korvaus evättyä?


      • EASTON S7
        Dolomite kirjoitti:

        Saitko heti uuden mailan käteen. Vein eilen pojan mailan liikkeeseen ja sanoivat "lähettävänsä" sen johonkin.

        Hieman epäilyttää näiden normimailojen lähettäminen tarkastettavaksi rikkoutumisen jälkeen. Onko vaan jokin keino saada korvaus evättyä?

        eli mulla on tollanen eastonin maila ostin 4 päivää sitten lapaan tuli LÄMÄRISTÄ halkeama lavan taka puolelle eli kannattaako viedä kauppaan nyt kun on pieni halkeama vai pelata pari viikkoa ja viedä lapa poikki sinne.. takuu jutuista ei ole ollut mitään juttua kun ostin mutta mun muistaaksenijääkiekkomailoissa on (kaikissa?) 30 päivän takuu ja onhan tossa eastonin mailassa se viiva koodi juttu mitä ei saa ottaa pois tai takuu raukeaa?


      • Stefunäiti
        EASTON S7 kirjoitti:

        eli mulla on tollanen eastonin maila ostin 4 päivää sitten lapaan tuli LÄMÄRISTÄ halkeama lavan taka puolelle eli kannattaako viedä kauppaan nyt kun on pieni halkeama vai pelata pari viikkoa ja viedä lapa poikki sinne.. takuu jutuista ei ole ollut mitään juttua kun ostin mutta mun muistaaksenijääkiekkomailoissa on (kaikissa?) 30 päivän takuu ja onhan tossa eastonin mailassa se viiva koodi juttu mitä ei saa ottaa pois tai takuu raukeaa?

        Noita Eastoneita on mennyt samalla tavalla kymmeniä tuttavapiirissä. Joku isompi erä tullut paskaa tehtaalta.


      • Gravis
        EASTON S7 kirjoitti:

        eli mulla on tollanen eastonin maila ostin 4 päivää sitten lapaan tuli LÄMÄRISTÄ halkeama lavan taka puolelle eli kannattaako viedä kauppaan nyt kun on pieni halkeama vai pelata pari viikkoa ja viedä lapa poikki sinne.. takuu jutuista ei ole ollut mitään juttua kun ostin mutta mun muistaaksenijääkiekkomailoissa on (kaikissa?) 30 päivän takuu ja onhan tossa eastonin mailassa se viiva koodi juttu mitä ei saa ottaa pois tai takuu raukeaa?

        Joo, itellä kanssa tommonen Easton S3 meni parien treenien jälkeen varresta poikki, palautin InterSportiin ja sanoivat lähettävänsä Eastonin tehtaille tutkittavaksi... Mieleen vain nousee kysymys saako tästä nyt sitä uutta mailaa, sillä voivat olla tiukkoja noiden rikkoutumisien kanssa.


      • Maltsejevski
        Dolomite kirjoitti:

        Saitko heti uuden mailan käteen. Vein eilen pojan mailan liikkeeseen ja sanoivat "lähettävänsä" sen johonkin.

        Hieman epäilyttää näiden normimailojen lähettäminen tarkastettavaksi rikkoutumisen jälkeen. Onko vaan jokin keino saada korvaus evättyä?

        Tuomio: Kosteusvaurio, ei kuulu takuun piiriin.


      • tonde33
        Gravis kirjoitti:

        Joo, itellä kanssa tommonen Easton S3 meni parien treenien jälkeen varresta poikki, palautin InterSportiin ja sanoivat lähettävänsä Eastonin tehtaille tutkittavaksi... Mieleen vain nousee kysymys saako tästä nyt sitä uutta mailaa, sillä voivat olla tiukkoja noiden rikkoutumisien kanssa.

        yks pieni taklaus siihe mailaa nii poikki. tehtaalle lähti en usko että uutta saan uuden vaikka sanoin että oli lämäri,josta poikki meni. bauerit ei kai vaan kestä mitää kaverilla meni kans total one samois treeneis poikki jos ei tuu uutta niin aion kyl vedota siihe et ku pelaa sm tasol jokerit-95 joukkuees nii ei kyl kuka enää ostais bauerin mailoi jokereis jos ei tuu takuut ja kuluttaja virastoon aion viedä


      • juu..ei mikää paras
        EASTON S7 kirjoitti:

        eli mulla on tollanen eastonin maila ostin 4 päivää sitten lapaan tuli LÄMÄRISTÄ halkeama lavan taka puolelle eli kannattaako viedä kauppaan nyt kun on pieni halkeama vai pelata pari viikkoa ja viedä lapa poikki sinne.. takuu jutuista ei ole ollut mitään juttua kun ostin mutta mun muistaaksenijääkiekkomailoissa on (kaikissa?) 30 päivän takuu ja onhan tossa eastonin mailassa se viiva koodi juttu mitä ei saa ottaa pois tai takuu raukeaa?

        Sain jouluna uuden mailan EASTONIN mut 2 viikkoo sen jälkee lapa poikki .BAUER x60 meni lavasta myös hajalle.ostin Warior Banditon mut 2 viikkoo sen jälkee lapa hajalla mut voi sil viel pelata paris reeneis ehkä parissa pelissäki.. ):


    • 14tuumanen

      minulla katkennut tuossa viime kaudella 4 uutta mailaa eikä yhestäkään takuuta joten ei varmasti korvaa jos menee hajalle

    • mitä vaan

      reebokeis on sellanen 30 päivän takuu ja tietenkin maila meni rikki 40 päivänä.piti mennä kanadaan ja sain reebok 8k:on 4:koon tilalle

    • reilumeiniki.fi

      Takuusta saatua mailaa ei enää korvata vaikka se hajoaisi saman tien. Käsittämätöntä! :(

      Komposiittimailojen ja -varsien takuumenettely

      Maahantuojat ovat luoneet yhteisen takuumenettelykäytännön asiakaspalvelun parantamiseksi ja täsmentämiseksi. Mikäli meiltä ostetuissa tuotteissa ilmenee mielestänne takuun arvoisia vikoja, ottakaa yhteyttä puhelimitse (03) 225 0000.

      Ohjeet ovat seuraavat:

      1. Varsi tai komposiittimaila pitää olla ostettu 30 päivän sisällä tuotereklamaation esittämisestä.

      2. Takuukäsittelyn ehtona on ostokuitti tai muu pitävä todiste ostohetkestä ja paikasta.

      3. Varsi tai komposiittimaila pitää palauttaa kokonaisena.

      4. Takuu koskee vain materiaali- ja valmistusvirhettä, takuu ei koske pelitilanteessa sattunutta normaalia vaurioitumista, esim. luistimen viiltoa. Takuu ei myöskään koske vartta, jossa lapavaihto on tehty käyttäen avoliekkiä.

      5. Vaihdettaessa lapa irtovarteen, on se tehtävä vähintään neljä tuntia ennen käyttöönottoa, jotta varsi ehtii jäähtyä normaalitilaansa.

      6. Varsi tai komposiittimaila korvataan vain kerran.

      Mikäli tuote korvataan, myyjä toimittaa tilalle vastaavanlaisen tuotteen.

      Nämä ehdot koskevat seuraavien valmistajien edustamia komposiittimailoja ja -varsia:
      • NikeBauer
      • KHF Finland Oy (CCM, RBK)
      • Montreal Sports Oy (Montreal)
      • Sultrade Oy (Easton)
      • Puckchaser Oy (Warrior, Ballistik)

    • aspuckis

      noist puheist päätellen kaikki komposiitti mailat on paskaa

    • Bauer surkea

      Onnelisia, ku saatte mailoja,

      minä oon Bauerin maahantuojan kanssa 3 kuukautta koittanut saada korvaavaa tilalle, lupaavaat uuden tilalle, muttaa eivät saa toimitettua.

      maahantuojan nimi Nieminen

      En suosittele ko maahantuojaa.

      • EI Baueria

        Pojan maila lähtenyt 2.5kk sitten kolmen käyttökerran jälkeen maahantuojalle - vielä ei ole kuulunut sanaakaan.... Yrittänyt soittaa useaan kertaan pariinkin numeroon - ei vastata. Kerran vastattu ja lyöty luuri korvaan. Ruotsiksi saa ohjeita painella eri numeroita... Onpa hyvää asiakaspalvelua
        En suosittele


    • jouuyiy

      ei oo enää sitä kk:n takuuta olemassa..taino ainakaa kauaa.. itellä meni warriorin dynasty poikki nilkasta. vein liikkeesee sano että aika varmaa uus tulee mut maila käy maahantuojalla mutkan. mailan kunnon perusteella alkaa toimii nuo takuut homma piakkoin.. eli jos se on iha iskemätön maila ja oot ostanu sen vaikka puol vuotta sitte ni sillä ei oo mitää välii.. ja vaikka tuo kk takuu homma on viel olemassa seki o paskaa, nimittäi jos sen riitauttaa niin saat varmaa uuden mailan.. nimin. 2kk takuu menny yli eikä ongelmaa.

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe