Tympääntynyt olen... Ei tahdo kusella käynti onnistua, ja ikää on 19 vuotta. Suihku on heikko ja välillä ei onnistu ollenkaan asioiden tekeminen, mikä on erittäin tuskallista ja etenkin ärsyttävää. Myös kusella käymisen jälkeen tulee housuihin vaikka kuinka yritän tyhjentää niin tyhjäksi kuin mahdollista. Pienenä kävin lääkärissä ko. asiasta, kun sain naama punaisena juuri asiasta kerrottua.. lääkäri ei tehnyt muuta, kuin katsoi oliko esinahka tiukka ja se siitä. Mutta kun huolestuttaa nämä eturauhasjutut, kun luen oireita niin ne tuntuvat täsmäävän aika hyvin omiin oireisiini. Sitten on toki tuo "ahdas virtsatie" -juttu, mitä luin miesklinikan sivuilta - ja tämä vaatisi tähystyksen, joka kuulemma on kivulias. Toisaalta pitäisi saada varmennus asialle... Koska tämä vaiva on pahentunut jonkin verran ala-asteajoista. Pystyisikö tuota eturauhasta tunnustelemaan itse, että onko siellä mitään erityistä (joo, tiedän kyllä minkä kautta...) vai olisiko syytä mennä lääkäriin?
Lääkäriin?
maalaispoika90
1
521
Vastaukset
- Vanha hoitaja
Jos et urologille pääse, asia selviää . Tähystys ei ollut lainkaan kivulias, ne puuduttavat vitrsaputken. HOida nyt itsesi äläkä kiduta turhaan mieltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883