Tympääntynyt olen... Ei tahdo kusella käynti onnistua, ja ikää on 19 vuotta. Suihku on heikko ja välillä ei onnistu ollenkaan asioiden tekeminen, mikä on erittäin tuskallista ja etenkin ärsyttävää. Myös kusella käymisen jälkeen tulee housuihin vaikka kuinka yritän tyhjentää niin tyhjäksi kuin mahdollista. Pienenä kävin lääkärissä ko. asiasta, kun sain naama punaisena juuri asiasta kerrottua.. lääkäri ei tehnyt muuta, kuin katsoi oliko esinahka tiukka ja se siitä. Mutta kun huolestuttaa nämä eturauhasjutut, kun luen oireita niin ne tuntuvat täsmäävän aika hyvin omiin oireisiini. Sitten on toki tuo "ahdas virtsatie" -juttu, mitä luin miesklinikan sivuilta - ja tämä vaatisi tähystyksen, joka kuulemma on kivulias. Toisaalta pitäisi saada varmennus asialle... Koska tämä vaiva on pahentunut jonkin verran ala-asteajoista. Pystyisikö tuota eturauhasta tunnustelemaan itse, että onko siellä mitään erityistä (joo, tiedän kyllä minkä kautta...) vai olisiko syytä mennä lääkäriin?
Lääkäriin?
maalaispoika90
1
467
Vastaukset
- Vanha hoitaja
Jos et urologille pääse, asia selviää . Tähystys ei ollut lainkaan kivulias, ne puuduttavat vitrsaputken. HOida nyt itsesi äläkä kiduta turhaan mieltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028