..vaikka,,,hyvänen aika. Ennen oli kirjekavereita ja lähti jopa 700 kilometrin päähän köyhänä "poikana" tytön perään. Kyllä se avartaa maailmaa jos on kiva tyttö ootamassa. Minne ne muinaisajan kirjekaverit katos? Mikä lie maailman tilanne nykyään mutta ennen oli kivaa. Järki päässä tietty. Seikkailu, matkailu ja kokemuksia. Kukaan ei enää kirjoittele kellekään. Minkä kasvatuksen tulos tää nyt on? Oikeesti. Nykyään yksinäinen ilman sydänystävää mutta onnellinen siitä että eli aikoja kun kaikki kiva oli ujolle ja hiljaisellekin mahdollista. Kyllä tekis mieli sanoo jotain..mutta korrekti kun oon en sano.
Nimim:yksi joka voisi hyvin olla mukana miitissä (jos siellä on vapaita tyttöjä/naisia"
Järjestäkää nyt miittejä
16
327
Vastaukset
- Uneton naisihminen
Ihana nimimerkki sulla ajatellen näitä miittejä. :) Tuollaiset miitit voisivat olla ihan kivoja. Itse olen kyllästynyt baaritarjontaan varsinkin kun asun aika pienessä kapungissa. Ja olisihan se ihan kiva ihan muutenvaankin tutustua uusiin ihmsiin vaikkei siitä mitään seurustelusuhdetta tulisikaan. Miittejen järjestäminen on vaikeaa, vaikka se on ajatuksena kiva olisiko sinne rohkeita tulijoita? Pitäisikö vinkata Suomi 24:lle että järjestäisi jonkun ystävätapahtuman?
..kuulla että joku on sitä mieltä että nimimerkkini ei ole "vain" outo. En tiiä kenelle pitäs vinkata kun kukaan ei tunnu haluavan tehdä mitään. Suuressa kaupungissa itse asustelen eikä tuo baarisysteemi enää toimi täälläkään eikä pahemmin kiinnostakaan. Noh ehkä jotkut joulutontut kuulee mun toiveen ja joulupukki järjestää miitin. Esim niille jotka ovat yksinäisiä parisuhteen puutteesta. Sinkkumiitti rauhallisille tai yksinäisille ujoille??? En tiedä mutta tarttis tehdä jotain..
Tonttu mustassa lakissaan.- menninkäisnainen
pervokki kirjoitti:
..kuulla että joku on sitä mieltä että nimimerkkini ei ole "vain" outo. En tiiä kenelle pitäs vinkata kun kukaan ei tunnu haluavan tehdä mitään. Suuressa kaupungissa itse asustelen eikä tuo baarisysteemi enää toimi täälläkään eikä pahemmin kiinnostakaan. Noh ehkä jotkut joulutontut kuulee mun toiveen ja joulupukki järjestää miitin. Esim niille jotka ovat yksinäisiä parisuhteen puutteesta. Sinkkumiitti rauhallisille tai yksinäisille ujoille??? En tiedä mutta tarttis tehdä jotain..
Tonttu mustassa lakissaan.Täällä eräs erakko-yksinäinen-peikko-menninkäis-nainen. :D Kakskytkaks vee.
...joka olis kiinnostunut myöskin miitistä.
Mutta asun aikalailla keskellä ei mtään, "perähikiällä".
Tosin mielellään kyl lähen täält vaikka Helsinkiin, Tampereelle tms. isoon kaupunkiin miitteilemään. =)
Kannatettava idea siis!!!!!! - venla72_
menninkäisnainen kirjoitti:
Täällä eräs erakko-yksinäinen-peikko-menninkäis-nainen. :D Kakskytkaks vee.
Tosin mielellään kyl lähen täält vaikka Helsinkiin, Tampereelle tms. isoon kaupunkiin miitteilemään. =)
Kannatettava idea siis!!!!!!ideaa selaisessa, että pitäisitte miitin vaikka laivaristeilyllä Tallinnaan?
Alkoholia ottaa kuka tahtoo ja ei ota kuka ei tahdo.
Tutustutte uusiin ihmisiin ja tuo voisi olla hyvä tapa ystävystyä tai ties vaikka mitä :) - vdsdsa
venla72_ kirjoitti:
ideaa selaisessa, että pitäisitte miitin vaikka laivaristeilyllä Tallinnaan?
Tutustutte uusiin ihmisiin ja tuo voisi olla hyvä tapa ystävystyä tai ties vaikka mitä :)Risteily on aika kallis ja hankala vaihtoehto, etenkin kun ei tiedä yhtään millaisia tyyppejä paikalle tulee. Tavallisiin Helsinki-miitteihin löytyy varmasti enemmän osallistujia.
menninkäisnainen kirjoitti:
Täällä eräs erakko-yksinäinen-peikko-menninkäis-nainen. :D Kakskytkaks vee.
Kannatettava idea siis!!!!!!sopii miitti vähintäänkin Stadiin. Periaatteessa Tallinnaankin siis risteilylle.Ehkä semmonen mesta josta on hyvä päästä pois jos ei porukka kiinnosta. Tarttee kyllä olla aikamoista sakkia jos meikä ei toimeen tule. Mutta kyllä kannatan miittiä. Kunhan on vapaita tyttöjä.
venla72_ kirjoitti:
ideaa selaisessa, että pitäisitte miitin vaikka laivaristeilyllä Tallinnaan?
Tutustutte uusiin ihmisiin ja tuo voisi olla hyvä tapa ystävystyä tai ties vaikka mitä :)..mulle sopii. Revin vaan jostain rahat. Eiköhän halpisristeilyjä löydy.
vdsdsa kirjoitti:
Risteily on aika kallis ja hankala vaihtoehto, etenkin kun ei tiedä yhtään millaisia tyyppejä paikalle tulee. Tavallisiin Helsinki-miitteihin löytyy varmasti enemmän osallistujia.
..se tietty riippuen mistä päin tulee. Mutta ei kai niin hirveän kallis kuitenkaan? Välttämättä.
- Uneton naisihminen
pervokki kirjoitti:
sopii miitti vähintäänkin Stadiin. Periaatteessa Tallinnaankin siis risteilylle.Ehkä semmonen mesta josta on hyvä päästä pois jos ei porukka kiinnosta. Tarttee kyllä olla aikamoista sakkia jos meikä ei toimeen tule. Mutta kyllä kannatan miittiä. Kunhan on vapaita tyttöjä.
Mun mielestä tuo risteily olisi ihan hyvä idea. Silloin on yöpaikkakin tiedossa jos tulet pitkän matkan takaa. Aika monet matkatoimistot myyvät pakettiristeilyjä joihin kuuluu kuljetus Helsinkiin omalta kotipaikkakunnalta. Esim Lehtimäen liikenteeltä saa varattua myös kuljetuksen, jolloin se tulee edullisemmaksi. Kyllä mullakin täytyy olla jo melkoisia mennikäisiä jos en toimeen tule.
- venla72_
Uneton naisihminen kirjoitti:
Mun mielestä tuo risteily olisi ihan hyvä idea. Silloin on yöpaikkakin tiedossa jos tulet pitkän matkan takaa. Aika monet matkatoimistot myyvät pakettiristeilyjä joihin kuuluu kuljetus Helsinkiin omalta kotipaikkakunnalta. Esim Lehtimäen liikenteeltä saa varattua myös kuljetuksen, jolloin se tulee edullisemmaksi. Kyllä mullakin täytyy olla jo melkoisia mennikäisiä jos en toimeen tule.
Nyt minäkin haluan teidän kanssa risteilylle :D
No, en toki tule sillä olen perheellinen, mutta toivottavasti pidätte hauskaa jos menette risteilemään :) - vdsdsa
pervokki kirjoitti:
..se tietty riippuen mistä päin tulee. Mutta ei kai niin hirveän kallis kuitenkaan? Välttämättä.
Laivalla viityville risteily ei varmaan kallis olekaan, mutta kuinka moni muu tahtoo maksaa hankalasta koko päivän risteilystä, kun ei ole mitään tietoa siitä tuleeko muiden kanssa juttuun vai jääkö yksin koko risteilyn ajaksi? Laivaihmisille risteilymiitti on kyllä hyvä vaihtoehto ja hyvä se vaan on jos sellainen järjestetään, mutta ei kannata ihmetellä jos osallistujien määrä jää vähäiseksi.
- shaded
Uneton naisihminen kirjoitti:
Paikallistako mainostat? :)
- uneton naisihminen
shaded kirjoitti:
Paikallistako mainostat? :)
Kiitos Venla. Tuu vaan saat olla risteilyemäntä. :) Paikallista on pakko mainostaa kun en muista järjestäjistä tiedä. Mutta tarkoitin että joskus noita reissuja saa ylättävän halvalla.
- venla72_
uneton naisihminen kirjoitti:
Kiitos Venla. Tuu vaan saat olla risteilyemäntä. :) Paikallista on pakko mainostaa kun en muista järjestäjistä tiedä. Mutta tarkoitin että joskus noita reissuja saa ylättävän halvalla.
Ihan risteilyemäntänä, vau :) Tai jos puhemiehenä ujoille, laitan kyllä teidät "pariutumaan".
- rölöhosu
venla72_ kirjoitti:
Ihan risteilyemäntänä, vau :) Tai jos puhemiehenä ujoille, laitan kyllä teidät "pariutumaan".
Ei tuosta mitään tule; yksinäisyys tarttuu. Yksinäisten ei kannata miitata. Tyytykää osaanne, kiitos. Oikeasti, tekee pahaa kun yksinäiset yrittää tutustua.
- uneton naisihminen
rölöhosu kirjoitti:
Ei tuosta mitään tule; yksinäisyys tarttuu. Yksinäisten ei kannata miitata. Tyytykää osaanne, kiitos. Oikeasti, tekee pahaa kun yksinäiset yrittää tutustua.
Hui hirveetä muutaman tänne palstalle rekisteröityneen miinusäänethän ovatkin suuri totuus. Etenkin kun lueskellut joidenkin viestejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun419007T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331981Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261789- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941160Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75787