Olen tässä p-ähkäillyt, kummalla moottorilla ottaisin i20. Melkein kaikki ajot ajan pienessä kaupungissa yksin, kesällä jonkun verran maantie ajoa n.2000km. Moottori 1.2 = 12,9s, 18,5s, kulutus 6,4l. Moottoria 1,4 = 11,6s, 18s, kulutus 7,2l. Kiihtyvyys =100m, 400m, kulutus kaupunkiajo. Kiitos mielipiteitä.
Hyundai i20
6
1538
Vastaukset
- Hanna.
Normaalissa käytännön ajossa on tuo 1,2 aivan hyvä valinta; siinä riittää potkua tavalliseen ajoon.
Itse olen ajanut vuodesta 2003 Getzin 1,1:llä päivittäin sekä maantiellä että moottoritiellä, enkä ole jalkoihin jäänyt - päin vastoin.
En keksi mitään tarvetta enemmälle teholle kuin mitä tuossa 1,2:ssa on.- fhyhf
ja tuossa 1.2 kun on tehoja ja kiihtyvyyttä selvästi enemmän.Syksyllä ostan joko 1.2 I20 TAI 1.4 I30 Hyundain.Aika näyttää.
- i20 crdi
Ja maanteilläkin pärjää hienosti pienellä kuormalla. Hyvä auto ei tarvitse korjaamolla vikojen takia juosta.
- yummyshe
i20 1.2 mootorilla vie n. 6.9 l kaupunkiajossa. Ajotapana minulla lähteä joskus valoista kaasu pohjassa, joten taloudellisuuus ei aina peruskriteeri. Ajoa päasiassa kaupungissa, pari kertaa viikoossa motarilla kauemmaksi (>80 km/h). i20 (nyt mittarissa 5400 km) toiminut todella moitteettomasti, ei moitittavaa!!!! Peräpään likaantuminen ( joka aikaisemmissa viestissä) ainoa miinus...
- teeki
On mukavampi tienpäällä pääsee ohi jne... Itselläni 1.4 automaatti, kiva peli.
- automaatista
Ookko ollut muuten tyytyväinen automaattiin. Moottorinteho riittää automaatille, vaihtaa pehmeästi, kulutus kaupungissa, kierrokset motarilla ...?
Itsekkin vähän miettinyt moista peliä kunhan toi auris on ajettu loppuun.
T: Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701