Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet
jos lukea niitä taitaa ?
Nuo kosteena poskille vierineet
on tunteiden raja aitaa.
Ne kertoo surusta sydämen
tai ilosta ihmismielen,
ne kertoo tunteista ihmisen
ja kaipuusta sydämen pienen.
Ne vuotaa kun sydän nauraa saa
ne vuotaa kun sydän itkee,
ne vuotaa kun ihminen rakastaa
tai ruusuista ohdakkeet kitkee.
Ne kertoa monta vois tarinaa
hauskaa ja surullista,
ne odottaa vain yhtä kuulijaa
on elämä niin mutkallista.
Kyyneleiden Sanat !
14
514
Vastaukset
- Kauris-62
voi,nämä sinun runot on aivan kuin lauluja rakkaudesta!
kiitos paljon:) Olet mestari runoilemaan.
Minä räpellän perässä.
Kiskon rekeä.
Painavaakin välillä.
Mut kun laitan kyntteliä
Jo alkaa hyräillä
luistokin.
No taitavin olet sinä.
Olkoon niin.
Sinä kertoilit.
Minä vastailin.
Ihanaa luettavaa.
Tunteilla kyyneliin hukuttavaa.
Niin.
Kaihomielin hiivin.
Unen suloisen tuudittajaan.
Ja vilkutan,,,
Hyvää yötä ja huomenta.Älä aliarvioi omia tekstejäsi,
ne ovat tosi hyviä,usko pois.
Oikein hyvää viikonloppua Sinulle.
J
- Tiirailija
oli runosi kaipuusta.
suuret kiitokset lukuhetkestä. Voi sydän itkeä sisällän,
vaikka hymy ois huulillain.
Myös onnesta itkeä vain
kun tunnekuohun sen sain.
On hieno runosi tuo, se
monen elämän luo.
Tämän runon piti lukea monta kertaa se ei päästänyt pois.
http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8- *saaga*
Olet suotaan ihmisen tunneminän
kuvannut
ihan sieluun saakka iskee
runosi sun
aivan kuin se siirtyisi
minuun.Joskus sanat koskettaa,
niin ne ovat koskettaneet
kirjoittajaakin.
Kiva kun pidit.
Hyvää Joulukuuta Sinulle. J
Kyynelvirta, paljon puhuva
surun, ilon, tuskan, kaipuun
kaiken kantava, tunteita tunteva
jos ja kun kyynel poskelle vierähtää
tunnetta helpottaen tai kohottaen
silloin sisällä sydän tunteista värähtää.
Tunteiden purkamista kyynelein, on hyvä muistaa, ehkä
pintaa hieman raapaisten, mutta patoutumista helpottaen.pystyttävä puhumaan,
nehän ovat meidän jokaisen
elämässä joskus,myös iloisissa
asioissa.
Kiitän vastarunostasi.
Hyvää Joulun odotusta Sinulle. J
minut * pakotettiin * tänne, niin en missään nimessä
voi ohittaa Sinunkaan runoasi.
Kyynel/kyyneleet on aika usein olleet runoissasi
elementteinä, mutta niinhän ne on osana ihmiseloakin.
Ihan samalla tavoin, kuin ilo ja surukin, jonka myötä ne
kyyneleet useimmiten myös syntyy.
Riimittelytaitosi on kadehdittavan täsmällistä, sitä on aina
ilo lukea näissä liikuttavissakin runoissasi.
Kiitos paljon ja lämpimiä, jouluisia ajatuksia Sinulle.Kyyneleiden takana paistaa
kuitenkin aina aurinko,
joka lämmöllään ne kuivaa.
Joulun odotusta Sinulle Ystävä. J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
