Kyyneleiden Sanat !

Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet
jos lukea niitä taitaa ?
Nuo kosteena poskille vierineet
on tunteiden raja aitaa.

Ne kertoo surusta sydämen
tai ilosta ihmismielen,
ne kertoo tunteista ihmisen
ja kaipuusta sydämen pienen.

Ne vuotaa kun sydän nauraa saa
ne vuotaa kun sydän itkee,
ne vuotaa kun ihminen rakastaa
tai ruusuista ohdakkeet kitkee.

Ne kertoa monta vois tarinaa
hauskaa ja surullista,
ne odottaa vain yhtä kuulijaa
on elämä niin mutkallista.

14

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris-62

      voi,nämä sinun runot on aivan kuin lauluja rakkaudesta!
      kiitos paljon:)

      • Oikein hyvää Joulun odotusta Sinulle.

        J


    • Olet mestari runoilemaan.

      Minä räpellän perässä.
      Kiskon rekeä.
      Painavaakin välillä.

      Mut kun laitan kyntteliä
      Jo alkaa hyräillä
      luistokin.
      No taitavin olet sinä.
      Olkoon niin.

      Sinä kertoilit.
      Minä vastailin.

      Ihanaa luettavaa.
      Tunteilla kyyneliin hukuttavaa.
      Niin.
      Kaihomielin hiivin.
      Unen suloisen tuudittajaan.
      Ja vilkutan,,,
      Hyvää yötä ja huomenta.

      • Älä aliarvioi omia tekstejäsi,
        ne ovat tosi hyviä,usko pois.

        Oikein hyvää viikonloppua Sinulle.

        J


    • Tiirailija

      oli runosi kaipuusta.
      suuret kiitokset lukuhetkestä.

      • Toivon Sinulle oikein kivaa
        Joulunalus aikaa Tiirailija.

        J


    • Voi sydän itkeä sisällän,
      vaikka hymy ois huulillain.
      Myös onnesta itkeä vain
      kun tunnekuohun sen sain.
      On hieno runosi tuo, se
      monen elämän luo.

      Tämän runon piti lukea monta kertaa se ei päästänyt pois.

      http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8

      • Kiitos musiikista joka oli ihan
        oikea valinta.

        Hyvää viikonloppua sekä
        Joulun odotusta.

        T J


    • *saaga*

      Olet suotaan ihmisen tunneminän
      kuvannut
      ihan sieluun saakka iskee
      runosi sun
      aivan kuin se siirtyisi
      minuun.

      • Joskus sanat koskettaa,
        niin ne ovat koskettaneet
        kirjoittajaakin.

        Kiva kun pidit.

        Hyvää Joulukuuta Sinulle. J


    • Kyynelvirta, paljon puhuva
      surun, ilon, tuskan, kaipuun
      kaiken kantava, tunteita tunteva

      jos ja kun kyynel poskelle vierähtää
      tunnetta helpottaen tai kohottaen
      silloin sisällä sydän tunteista värähtää.

      Tunteiden purkamista kyynelein, on hyvä muistaa, ehkä
      pintaa hieman raapaisten, mutta patoutumista helpottaen.

      • pystyttävä puhumaan,
        nehän ovat meidän jokaisen
        elämässä joskus,myös iloisissa
        asioissa.

        Kiitän vastarunostasi.

        Hyvää Joulun odotusta Sinulle. J


    • minut * pakotettiin * tänne, niin en missään nimessä
      voi ohittaa Sinunkaan runoasi.

      Kyynel/kyyneleet on aika usein olleet runoissasi
      elementteinä, mutta niinhän ne on osana ihmiseloakin.
      Ihan samalla tavoin, kuin ilo ja surukin, jonka myötä ne
      kyyneleet useimmiten myös syntyy.

      Riimittelytaitosi on kadehdittavan täsmällistä, sitä on aina
      ilo lukea näissä liikuttavissakin runoissasi.

      Kiitos paljon ja lämpimiä, jouluisia ajatuksia Sinulle.

      • Kyyneleiden takana paistaa
        kuitenkin aina aurinko,
        joka lämmöllään ne kuivaa.

        Joulun odotusta Sinulle Ystävä. J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe