Kyyneleiden Sanat !

Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet
jos lukea niitä taitaa ?
Nuo kosteena poskille vierineet
on tunteiden raja aitaa.

Ne kertoo surusta sydämen
tai ilosta ihmismielen,
ne kertoo tunteista ihmisen
ja kaipuusta sydämen pienen.

Ne vuotaa kun sydän nauraa saa
ne vuotaa kun sydän itkee,
ne vuotaa kun ihminen rakastaa
tai ruusuista ohdakkeet kitkee.

Ne kertoa monta vois tarinaa
hauskaa ja surullista,
ne odottaa vain yhtä kuulijaa
on elämä niin mutkallista.

14

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris-62

      voi,nämä sinun runot on aivan kuin lauluja rakkaudesta!
      kiitos paljon:)

      • Oikein hyvää Joulun odotusta Sinulle.

        J


    • Olet mestari runoilemaan.

      Minä räpellän perässä.
      Kiskon rekeä.
      Painavaakin välillä.

      Mut kun laitan kyntteliä
      Jo alkaa hyräillä
      luistokin.
      No taitavin olet sinä.
      Olkoon niin.

      Sinä kertoilit.
      Minä vastailin.

      Ihanaa luettavaa.
      Tunteilla kyyneliin hukuttavaa.
      Niin.
      Kaihomielin hiivin.
      Unen suloisen tuudittajaan.
      Ja vilkutan,,,
      Hyvää yötä ja huomenta.

      • Älä aliarvioi omia tekstejäsi,
        ne ovat tosi hyviä,usko pois.

        Oikein hyvää viikonloppua Sinulle.

        J


    • Tiirailija

      oli runosi kaipuusta.
      suuret kiitokset lukuhetkestä.

      • Toivon Sinulle oikein kivaa
        Joulunalus aikaa Tiirailija.

        J


    • Voi sydän itkeä sisällän,
      vaikka hymy ois huulillain.
      Myös onnesta itkeä vain
      kun tunnekuohun sen sain.
      On hieno runosi tuo, se
      monen elämän luo.

      Tämän runon piti lukea monta kertaa se ei päästänyt pois.

      http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8

      • Kiitos musiikista joka oli ihan
        oikea valinta.

        Hyvää viikonloppua sekä
        Joulun odotusta.

        T J


    • *saaga*

      Olet suotaan ihmisen tunneminän
      kuvannut
      ihan sieluun saakka iskee
      runosi sun
      aivan kuin se siirtyisi
      minuun.

      • Joskus sanat koskettaa,
        niin ne ovat koskettaneet
        kirjoittajaakin.

        Kiva kun pidit.

        Hyvää Joulukuuta Sinulle. J


    • Kyynelvirta, paljon puhuva
      surun, ilon, tuskan, kaipuun
      kaiken kantava, tunteita tunteva

      jos ja kun kyynel poskelle vierähtää
      tunnetta helpottaen tai kohottaen
      silloin sisällä sydän tunteista värähtää.

      Tunteiden purkamista kyynelein, on hyvä muistaa, ehkä
      pintaa hieman raapaisten, mutta patoutumista helpottaen.

      • pystyttävä puhumaan,
        nehän ovat meidän jokaisen
        elämässä joskus,myös iloisissa
        asioissa.

        Kiitän vastarunostasi.

        Hyvää Joulun odotusta Sinulle. J


    • minut * pakotettiin * tänne, niin en missään nimessä
      voi ohittaa Sinunkaan runoasi.

      Kyynel/kyyneleet on aika usein olleet runoissasi
      elementteinä, mutta niinhän ne on osana ihmiseloakin.
      Ihan samalla tavoin, kuin ilo ja surukin, jonka myötä ne
      kyyneleet useimmiten myös syntyy.

      Riimittelytaitosi on kadehdittavan täsmällistä, sitä on aina
      ilo lukea näissä liikuttavissakin runoissasi.

      Kiitos paljon ja lämpimiä, jouluisia ajatuksia Sinulle.

      • Kyyneleiden takana paistaa
        kuitenkin aina aurinko,
        joka lämmöllään ne kuivaa.

        Joulun odotusta Sinulle Ystävä. J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe