Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet
jos lukea niitä taitaa ?
Nuo kosteena poskille vierineet
on tunteiden raja aitaa.
Ne kertoo surusta sydämen
tai ilosta ihmismielen,
ne kertoo tunteista ihmisen
ja kaipuusta sydämen pienen.
Ne vuotaa kun sydän nauraa saa
ne vuotaa kun sydän itkee,
ne vuotaa kun ihminen rakastaa
tai ruusuista ohdakkeet kitkee.
Ne kertoa monta vois tarinaa
hauskaa ja surullista,
ne odottaa vain yhtä kuulijaa
on elämä niin mutkallista.
Kyyneleiden Sanat !
14
514
Vastaukset
- Kauris-62
voi,nämä sinun runot on aivan kuin lauluja rakkaudesta!
kiitos paljon:) Olet mestari runoilemaan.
Minä räpellän perässä.
Kiskon rekeä.
Painavaakin välillä.
Mut kun laitan kyntteliä
Jo alkaa hyräillä
luistokin.
No taitavin olet sinä.
Olkoon niin.
Sinä kertoilit.
Minä vastailin.
Ihanaa luettavaa.
Tunteilla kyyneliin hukuttavaa.
Niin.
Kaihomielin hiivin.
Unen suloisen tuudittajaan.
Ja vilkutan,,,
Hyvää yötä ja huomenta.Älä aliarvioi omia tekstejäsi,
ne ovat tosi hyviä,usko pois.
Oikein hyvää viikonloppua Sinulle.
J
- Tiirailija
oli runosi kaipuusta.
suuret kiitokset lukuhetkestä. Voi sydän itkeä sisällän,
vaikka hymy ois huulillain.
Myös onnesta itkeä vain
kun tunnekuohun sen sain.
On hieno runosi tuo, se
monen elämän luo.
Tämän runon piti lukea monta kertaa se ei päästänyt pois.
http://www.youtube.com/watch?v=l4BKAF9HWW8- *saaga*
Olet suotaan ihmisen tunneminän
kuvannut
ihan sieluun saakka iskee
runosi sun
aivan kuin se siirtyisi
minuun.Joskus sanat koskettaa,
niin ne ovat koskettaneet
kirjoittajaakin.
Kiva kun pidit.
Hyvää Joulukuuta Sinulle. J
Kyynelvirta, paljon puhuva
surun, ilon, tuskan, kaipuun
kaiken kantava, tunteita tunteva
jos ja kun kyynel poskelle vierähtää
tunnetta helpottaen tai kohottaen
silloin sisällä sydän tunteista värähtää.
Tunteiden purkamista kyynelein, on hyvä muistaa, ehkä
pintaa hieman raapaisten, mutta patoutumista helpottaen.pystyttävä puhumaan,
nehän ovat meidän jokaisen
elämässä joskus,myös iloisissa
asioissa.
Kiitän vastarunostasi.
Hyvää Joulun odotusta Sinulle. J
minut * pakotettiin * tänne, niin en missään nimessä
voi ohittaa Sinunkaan runoasi.
Kyynel/kyyneleet on aika usein olleet runoissasi
elementteinä, mutta niinhän ne on osana ihmiseloakin.
Ihan samalla tavoin, kuin ilo ja surukin, jonka myötä ne
kyyneleet useimmiten myös syntyy.
Riimittelytaitosi on kadehdittavan täsmällistä, sitä on aina
ilo lukea näissä liikuttavissakin runoissasi.
Kiitos paljon ja lämpimiä, jouluisia ajatuksia Sinulle.Kyyneleiden takana paistaa
kuitenkin aina aurinko,
joka lämmöllään ne kuivaa.
Joulun odotusta Sinulle Ystävä. J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
