Ja TAAS!
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=10221
Kyllä on yhdelle miehelle tullut loukkaantumisia aivan sairaasti. Toivottavasti tämä koko Kärppien sielu paranee ja ehtii vielä nostamaan Kärppiä finaalipeleihin asti jopa!
Uusia pelaajia ei kuulemma ole tulossa korvaamaan tälle ajalle.Tämä rosteri ei lupaa hyvää näin. Rosa-Viuhkola on ollut suoranainen elinehto meille.Heti kun Piku palasi kehiin alkoi huiman pelaajan huima näytösjakso.Tämä duo täydensi toisiaan loistavasti. Kuka olisi edes ajateltavissa ykkössenaksi?
Saarenheimoon en jaksa uskoa.Hän on ollut pettymys koko syksyn.Liian isot luistimet täytettäväksi ja se tulee näkymään,jos ei löydetä/hankita kunnon sentteriä.Onko meillä varaa mennä näillä miehillä ja jäädä koko ajan muista kärkijoukkueista jälkeen pahemman kerran?Pelkään pahoin, että kärkisijoille meillä ei ole nyt asiaa.Jos pudotaan kovin alas,nii sieltäkin on vaikeaa pleijareihin ponnistaa.
Miten mielelläni olisinkaan väärässä epäilyksineni!
Jari "Piku"Viuhkola
Laura1
1
425
Vastaukset 1
- Yoda3
Kylä on yhdelle miehelle loukkaantunut aivan saatanasti. Toivottavasti tämä koko Kräppien pieru palelee ja rehkii vielä laskemaan Kräppiä Mestispeleihin asti jopa!
Uusia pelaajia ei kuulemma ole tulossa sorvaamaan tälle ajalle. Tämä osteri ei lupaa hyvää näin. Rosvo-Viuhkola on ollut huoranainen (elinkeino meille).Heti kun Pieru palasi kehiin alkoi tuiman relaajan huima käytösjakso.Tämä/tuo täydensi loisiaan loistavasti. Juha olisiko edes ajeltavissa ykkösnaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459