Suru saapui taloon!

Sanaton suru

Kaikki piti olla hyvin
Hän suunnitteli
viikko sitten
lomamatkaa
oli iloinen ja nauroi
oli tulossa käymään
niinkuin aina..
mutta
sain puhelun...
Rakas ystäväni
oli mennyt pois
lähti
sanomatta sanakaa
ei viestiä
ei mitään..
en ymmärrä
olen pois tolaltani
mietin vain..
miksi
minkä takia
miksi et kertonut
teinkö jotain väärin
toivon
että tulet uniini
haluan
Hyvästellä

8

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä todella satuttaa,kun ihminen juuri hän,hyvä Ystävä,
      jonka tuntee kuin pitää itselleen elävänä,poistuu yhtäkkiä
      mitään sanomatta/ilmoittamatta.
      Ehkä lähtijälle helpompi mutta jälkeen jääville hyvinkin
      traumaattinen kokemus että siitä toipuminen eräällä tavalla
      - Hyvästeleminen - myös itselleen,ottaa oman aikansa... jotta
      voisi ymmärtää / hyväksyä.
      Aikoinaan oma vanhempani poistui tällä tavoin.

      Koskaan ei tiedä milloin "itsestään selvyyttä" ei ole enään.

      En tämän enempää etten kirjoita vääriä sanavalintoja.

      Hyvää Toivon Sinulle ... että ehkä joskus tämänkin
      ymmärtää luonnollisella tavalla.

      • Sanaton Suru

        Miksi miksi,,vain pyörii mielessäni, ei löydy sanoja, Hän oli lapsuuden ystäväni,tunsimme toisimme,tai luulin niin.. ei meinaa uskoa todeksi.
        Kiitos Sinulle kauniista sanoista!

        Aika parantaa haavat..


    • Olen mukana ajatuksin,
      olen kokenut aivan saman
      tiedän miten raskaalta se tuntuu.

      Hän varmasti Sinua unissasi muistaa.

      Toivon paljon voimia Sinulle.

      J

      • Sanaton Suru

        Voimia tässä tarvitaan, kaikki on niin epäuskottavaa.
        Miksi niin piti tapahtua,ei se kuitenkaan ole helppo päätös..
        Kiitos Sinulle.


    • helinäkeijuu

      Kaikella on aina tarkoitus, mutta mikä tarkoitus on kun ihminen riistää hengen itseltään ??
      Onko se heikkoutta vai elämän pelkoa ei uskalleta elää ??
      Tekeekö mieli kepposen
      Kamalaa se on niille ketkä jäävät!
      Tälläisiä ajatuksia tuli runosta!

      • sanaton suru

        Kiitos paljon!


    • joskus ihminen pakenee elämää kuolemaan...

      Ei tavallaan pelkää Kuolla, mutta pelkää Elää !
      ja se on surullista...

      • sanaton suru

        Kiitos paljon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe