Onko katkeruus turhaa ja onko se oikeutettua ?

mitä tehdä?

Hei!
Jonkin aikaa sitten tutustuin paremmin mieheen jonka olin tiennyt jo kauan kavereideni kautta. Molemmat ihastuttiin nopeasti toisiimme ja ajattelin että tämä on sitä salamarakkautta! Mies oli minulle todella ihana ja kokoajan hehkutti että olen niin tärkeä ja kuinka paljon minusta välittää!
Olin onneni kukkuloilla ja haaveilin jo tulevaisuudesta.. Yhtäkkiä mies pamautti minulle ettei ole päässyt yli entisestä naisestaan. Kuulemma hän ei voi kuvitella mitään vakavaa kun vain hänen kanssaan.. Hän ei edes seurustellut kyseisen naisen kanssa vaan tapaili jonkin aikaa etenemättä mihinkään. Minulla ei ollut hajuakaan, että miehelläni voisi olla joku toinen mielessään. Hän oli todella pahoillaan ja toivoi että voisimme olla ystäviä..

Tämä tilanne oli todellinen shokki minulle, mutta pakkohan se oli koittaa ymmärtää. Mies vielä pitää minuun yhteyttä ja kyselee kuulumisia ja suunnittelee että tehtäisiin jotain kaveriporukalla ja nähtäisiin. Tottakai minusta tuntuu pahalta, mutta ajattelen että parempi pysyä kaverina. Olisitteko itse tässä tilanteessa antaneet anteeksi?

Tämä nainen on saanut minulle vielä katkeramman olon koko tilanteesta. Hän ei ole koskaan halunnutkaan suhdetta ja on puoli vuotta pyöritellyt miehiä tahtonsa mukaan. Nyt kun nainen kuuli että miehellä oli joku toinen nainen (eli siis minä) niin häntä yhtäkkiä rupesikin kiinnostamaan. Nyt minä ja jotkut kaverini ovat nähneet heidät yhdessä päivittäin ja heillä selvästi on säpinää. Saanko olla tässä tilanteessa katkera? Minusta olen miehelle hieman liian reilu. Tuntuu aivan kun hän olisi halunnut minun avullani herättää exänsä kiinnostuksen. Siinä onnistuikin..
Eniten inhottaa kun mies tulee hyväntuulisena juttelemaan vaikka facebookissa minulle ja kertoo kuulumisiaan! Todella raskasta esittää että pysyisin kasassa enää ja jaksaisin esittää iloista ja mukavaa kaveria. Toisaalta jos olen ilkeä ja sanon miehelle suorat sanat kuinka törkeästi hän teki niin menetän hänet varmaan kokonaan elämästäni..

2

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehäluuska

      äh, onpa tympeä tilanne.
      ei liene paljon vaihtoehtoja, helpointa olisi kai taikoa koko ukko unohduksiin.
      luultavasti jos alat kovin höykkyyttää häntä käytöksestään hän joko katoaa, tai käyttää tilaisuuden kadotakseen, jos tosiaan on yhtään tietoisesti käyttänyt sinua syöttinä miestennielijä-exälleen. pysy väleissä, eihän sitä ylettömän onnellinen ja tekopirteä tarvitse ukkoa kohtaan olla, mutta jos pelinainen jatkaa samaa kyytiä, mies tajuaa kyllä mistä löytyy parempaa. ehkä sen täytyy vaan ylipäästäkseen kokea karvaamman kautta entisensä törkeys, jos siitä on kyse.

    • lyöty

      ...mullekin kävi. Tapasin miehen, joka kyllä sanoi, että hän on eroamassa pitkäaikaisesta seurustelustaan, joka on pelkkää riitelyä, ja joka ei johda mihinkään. Nainen kuulema oli sanonut inhoavansa hänen kosketustaankin, ja seksiä heillä ei ollut ollut neljään vuoteen... Minä ilmoitin, että ota yhteyttä, kun olette eronneet, en tule tuohon väliin.

      Meni viikko, ja hän sanoi, että nyt ovat eronneet, ja me aloimme liikkua yhdessä. Pikku hiljaa, hän sanoi, hänen on vain saatava tuo ex pois mielestään ja sitten saan olla hänen kanssaan lopun elämää. Tapasimme viikonloppuisin ja aina kun kysyin, onko kaikki meidän välillämme hyvin, hän sanoi, että on ja haluaa olla minun kanssani.

      Yhtenä keskiviikkona sitten kävi niin, että hän tuli päivällä käymään luonani pikaisesti, joimme kaffet ja sovimme, että vietämme perjantain yhdessä, halasimme ja minä lähdin illaksi töihin. Kunnes kymmenen jälkeen illalla tuli textari, että HE ovat päättäneet vielä yrittää, ja minun kanssani ei voi enää "hengata". Ai siis kahden kuukauden tiivis rakkaussuhde, jossa olin saanut kuulla olevani ainutlaatuinen ja tärkeä, olikin ollut vaan hengaamista, kun tämä upea ilkeä ex olikin näyttänyt vihreää valoa. Siis nainen oli päättänyt, että he yrittävät, ei tämä mies. Sillä kai mies olisi jo päivällä kertonut asian minulle, jos olisi sen tiennyt.

      Tuli halpa ja hyväksikäytetty olo, huoramainen ja halpa. Olinko vain B-tyttö, jota käytettiin niin kauan kun odotettiin sitä vihreää valoa exältä? Ihan kuin minulla ei olisi tunteita ollenkaan! Miksi tällaisia on? Ja niin luvattiin ikuista elämää, paskan marjat. Mitä vikaa minussa tai miehissä on, kun tämä oli jo neljäs sarjassa!?! Miksen minä kelpaa, vaan aina se ruma ja ilkeä ex otetaan takaisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe