laulavat katsomossa? Ai nii, se meni joteski näin: "Porkkana on meil perseessä... porkkanan muoto on siihen oikea, sillä se on sopivan soikea..."
Mitäs ne
7
388
Vastaukset
- Tapparafanijaylpeä!
Koitat pilkata toisia, etkä keksi ees mitään parempaa?
- Simi. S
Kiitos porkkanapöksyjen....
- Imago Man
Simi. S kirjoitti:
Kiitos porkkanapöksyjen....
Tapparasta on muotoutunut hiljalleen koko liigan vitsi. Pitäisi tehdä jotain seuran imagolle. Tämä mielipide on vallalla koko maassa.
- myydä...
Imago Man kirjoitti:
Tapparasta on muotoutunut hiljalleen koko liigan vitsi. Pitäisi tehdä jotain seuran imagolle. Tämä mielipide on vallalla koko maassa.
ruåttiin... kai niistä ainaki pari erkkarullaa ja ämpärillisen kiekkoja sais!?!
- Tappara !!!!!!1
myydä... kirjoitti:
ruåttiin... kai niistä ainaki pari erkkarullaa ja ämpärillisen kiekkoja sais!?!
Tappara on kunnon joukkue ja liigan yksi parhaimmista joukkueista. Onko nimimiehiä muissa joukkueissa? Yhtä uskollisia pelaajia, kun ojanen? Ei, muut menee rahan perässä.
- taas sitä
Tappara !!!!!!1 kirjoitti:
Tappara on kunnon joukkue ja liigan yksi parhaimmista joukkueista. Onko nimimiehiä muissa joukkueissa? Yhtä uskollisia pelaajia, kun ojanen? Ei, muut menee rahan perässä.
Aamulehteä väärin päin! Käännä se oikein päin, nii huomaat et Kahvara on sarjataulukon loppupäässä!
- Tappara !!!
taas sitä kirjoitti:
Aamulehteä väärin päin! Käännä se oikein päin, nii huomaat et Kahvara on sarjataulukon loppupäässä!
Itseasiassa ihan oikein päin sitä Aamulehteä kattelen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398