Ei mene hyvin Tarjallakaan kun pitäs päästä EUhun syömään, järkätkää ainakin mikroateria sinne Tarjalle. Kyllä me maksetaan sen matka. Afganistaniin, pakolaisiin ja kaikkeen hyvään meidän rahoja avuliaana antaa. Kansa alkaa pettua kohta syödä. Ruokajonot jo on. Tyhmä kansa ei koskaan purnaa. Pakolainen tienaa enemmän kun minä (ilmainen asunto yms) kun yli 30v tein töitä ja kiltisti maksoin veroja. Nyt kun olen sairastanut eläkettä ei kela myönnä saan 650E päivärahaa. Naurussa on pitelemistä kun laskuja tulee laatikkoon ja pitäs syödäkkin.
Mutta Suomi on maailman kärkimaa ilmastonmuutos asiassakin, yrityksiltä viedään kilpailukyky. Se on aivan yks ja sama mitä 5miljoinainen kansa tekee. Menkää Tarjan kanssa kertomaan Kiinalaisille että kansa ei saa polttaa meidän tietokoneromuja ja laskee niitä saasteita vesistöön. Nämä Kiina,Intia,Amerikka,Venäjäkin ku Tarja saa kelkkaansa ja sinne vähimmäispalkka samaksi kun pakolaisella Suomessa niin minäkin voin äänestää Tarjaa.
MAAILMAN ANTELIAIN PRESSA ON MEIDÄN TARJA
0
169
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522