Olen kuullut, että krav maga pohjautuu aika pitkälle moderneihin jujutsutyyleihin. Mitä tekniikoita tai vastaavia maga sitten sisältää, joita ei jujutsussa ole (vaikkapa jujutsu2000 tai hokutoryussa)?
Jujutsu ja Krav maga
2
563
Vastaukset
- Vanha Kampp.
Hei! siitä on jo vuosia kun harjoittelin jujutsua ja tämän päivän tilanetta en tiedä,, kun siirryin jujutusta Krav magaan vuonna 1998, niin tuli paljon vastaan uusia asioita, taktinen puoli, putkinäön rikkominen ym, tekniikoissa krav magassa pistivät silmään aseenriistot ja yleensä asetorjunnat, joissa oli ajateltu asiaa ja ne ovat järkeviä, samaa löytyi muissa tekniikoissa kuin jujutsussakin, krav magassa vain pyritään yksinkertaiseen ja nopeaan tekniikkaan. Itsepuolustusmielessä moderni jujutsu ja krav maga ovat molemmat hyviä vaihtoehtoja.
- nieminen klp
maga on tehokkaampaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574