Onko jollai pikku geen numeroo?! :) oi se o nii söpö sit ku se oli tääl järvenpääs ni se oli viel ihanampi.. ku haluisin tulla johonki pikku geen uutee biisii mukaa... :) ni voisko joku antaa sen numeron? jos tietää sen numero..? :) ilmoittele jos tunnet OIKEASTI Pikku Geen, edes... Tai numerosta jotai... :) t:Pikku G fani :b
Onko kellää pikku geen numbaa?
23
3486
Vastaukset
- hmm...
tuskimpa kukaan antaa pikku g"een oikeata numeroa.
se varmasti pysyy salassa ja visusti....- MULLA ONKIN!
mulla ihan OIKEESTI on!
koska mun kaveri yks henna on perhetuttu henkan perheen kaa ni sit pöllin henkan numeron sen kännyst. mut mä en sori voi antaa sitä;)
- tiuku
Ja nyt sulki!!! 0700-123123!
Ole HyVÄ! - olisi
Katoz mä niinQ tunnen niinQ tän Henkan..!!1!11! Paljoz niinQ magzat niinQ että mä antazin zulle zen niinQ numban??22!! gato niinQ ilmazex mä enniinQ anna zitä zulle niinQ!!11!!!11!
- julia
mää tunnen olen pikku geen serkku
- Telekniikko
Eli soita numeroon 0415133969 sitten sieltä kuuluu nauha ja jos haluut jättää viestin puhelinvastaajaan paina sitten 0 tai jos haluat soittaa paina 268 ja numesosi kolme viimeistä numeroa.
- Dj Gangsta Mv Rap Ab Oy
0700 - 123 123, soitellaan!
- PikkuG
Eli 0700-10010
Taattua Pikku-Gay jutustelua!- -latzu-
no voi.....sanonko pahan sanan:)
mitä järkee on hakee sit pikkug:n numbaa!
jättäkää se jätkä rauhaa!sil on varmasti ihan hirveetä kun fanit ei anna sille rauhaa!!!>:(
oon itekin sen fani. käyny keikalla jne.
sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!! - -latzu-
-latzu- kirjoitti:
jättäkää se jätkä rauhaa!sil on varmasti ihan hirveetä kun fanit ei anna sille rauhaa!!!>:(
sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!!vaikka olenkin fani niin en silti kuolaa sen perää kuin joku koira!!:(
- pikku g fani
-latzu- kirjoitti:
sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!!sil pikku geen laulul me ollaan nuoriso mun sisko pääs eteenpäin.se uskals sanoo äitille vastaa ja se kulki sen oman työn ja en tiiä geen numeroo haluisin taavt sen livenä ja gee sai ehdon alast.mut pikku g on auttanu mun siskoo tietämättää joten kiitos pikku g
- Principal
"Onko jollai pikku geen numeroo?! :) oi se o nii söpö sit ku se oli tääl järvenpääs ni se oli viel ihanampi.. ku haluisin tulla johonki pikku geen uutee biisii mukaa... :) ni voisko joku antaa sen numeron? jos tietää sen numero..? :) ilmoittele jos tunnet OIKEASTI Pikku Geen, edes... Tai numerosta jotai... :) t:Pikku G fani :b "
se on vaan levy yhtiöiden tapa saada alle kymmenen vuotiaiden(ja vähän yli) kaikki rahat
tuuppa vaan katsoon mua, mä se vasta ilmestys olen... ;)- Räyhä
Et taida käyttää päätä yhtään. Sen jätkän numero pysyy takuul salaisena ettei kukaan lemmenkipeiä pikkutyttö soita sille ja jauha paskaa ja eihän sellaista kukaan jaksa kuunnella.
- mauku
Räyhä kirjoitti:
Et taida käyttää päätä yhtään. Sen jätkän numero pysyy takuul salaisena ettei kukaan lemmenkipeiä pikkutyttö soita sille ja jauha paskaa ja eihän sellaista kukaan jaksa kuunnella.
luuletko ett täält netist sitä numeroo saat. tiekkö ei pikku g varmaa jaksa ett kaikki pikkuteinit soittelee sille.ehkä seki haluu omaa rauhaa. iha näin tiedoks.mä e kyl oo ite mikää pikku g fani mut silti.
- Dr. Buää Buää
Bagu Bagu. Numero on 002.
Kiikuri Vasaralle terviisiä. - henkan äiti
Ja minähän en suvaitse että meidän pikku kultamussukkamme numeroa levitellään netissä! Jos joku vielä kysyy sitä, niin tungen kaulimen sen prseeseen!
- hah=]
miten mukamas henkan äiti tuli tänne sanomaan ton? mistä se muka tietää tosta??
- nakki
sen numero on 112 sitte ku siellä vastataan pitää sanoo että on hirvee hätä ja pitää saada sanoo pikku geelle moi.
ei vittu,hankkikaa ny oikeesti OMA elämä,ketää pikku geetä oikeesti kiinnosta kuka sen fani on ja kuka 10vuotias sitä rakastaa :) - kiinnostavaa
hah=] kirjoitti:
miten mukamas henkan äiti tuli tänne sanomaan ton? mistä se muka tietää tosta??
ihanko totta... kukaa ei voi olla noi tyhmä..
- BlackHeartAngel
Sitä voisi kysellä jostain muualta, jos välttämättä tarvitsee..
Esimlevy-yhtiöstä tms..!?
Tuskin suomi24 ihan oikea paikka keskustella moisesta..- henkan veli
mun veli henkka on paras tyyppi maailmassa ja tunkekaa sen numero hanuriinne!
mut..soitelkaa mulle ;)
0408553624 ;) - huijareittenpoistaja
henkan veli kirjoitti:
mun veli henkka on paras tyyppi maailmassa ja tunkekaa sen numero hanuriinne!
mut..soitelkaa mulle ;)
0408553624 ;)et ees oikeesti oo sen veli vittu hanki elämä vittu kuka tommose ny vittu menis homo
- Pikku J
huijareittenpoistaja kirjoitti:
et ees oikeesti oo sen veli vittu hanki elämä vittu kuka tommose ny vittu menis homo
Luulettekste että Henkka antais sen numeron täällä? Ei se niin urpo oo että haluis et jotku 8 v. taaperot soittais sille kertoakseen, että " mä rakastan sua, Pikku G" tai jotain tollast!! mä lähetin Facebookissa fanmeiliä ja Henkka sano että sillä on joitaki juttuja tuotantopuolella yms. sellasta en muista ulkoo, mutta se on totta! Mä tiiän, mikä Henkka on Facbookissa mutta en ny mee levittelemään sitä kaikille. Mutei se sitä numeroa anna, uskokaa mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579