Onko kellää pikku geen numbaa?

Pikku G fani

Onko jollai pikku geen numeroo?! :) oi se o nii söpö sit ku se oli tääl järvenpääs ni se oli viel ihanampi.. ku haluisin tulla johonki pikku geen uutee biisii mukaa... :) ni voisko joku antaa sen numeron? jos tietää sen numero..? :) ilmoittele jos tunnet OIKEASTI Pikku Geen, edes... Tai numerosta jotai... :) t:Pikku G fani :b

23

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      tuskimpa kukaan antaa pikku g"een oikeata numeroa.
      se varmasti pysyy salassa ja visusti....

      • MULLA ONKIN!

        mulla ihan OIKEESTI on!
        koska mun kaveri yks henna on perhetuttu henkan perheen kaa ni sit pöllin henkan numeron sen kännyst. mut mä en sori voi antaa sitä;)


    • tiuku

      Ja nyt sulki!!! 0700-123123!
      Ole HyVÄ!

    • olisi

      Katoz mä niinQ tunnen niinQ tän Henkan..!!1!11! Paljoz niinQ magzat niinQ että mä antazin zulle zen niinQ numban??22!! gato niinQ ilmazex mä enniinQ anna zitä zulle niinQ!!11!!!11!

    • julia

      mää tunnen olen pikku geen serkku

    • Telekniikko

      Eli soita numeroon 0415133969 sitten sieltä kuuluu nauha ja jos haluut jättää viestin puhelinvastaajaan paina sitten 0 tai jos haluat soittaa paina 268 ja numesosi kolme viimeistä numeroa.

    • Dj Gangsta Mv Rap Ab Oy

      0700 - 123 123, soitellaan!

    • PikkuG

      Eli 0700-10010
      Taattua Pikku-Gay jutustelua!

      • -latzu-

        no voi.....sanonko pahan sanan:)
        mitä järkee on hakee sit pikkug:n numbaa!
        jättäkää se jätkä rauhaa!sil on varmasti ihan hirveetä kun fanit ei anna sille rauhaa!!!>:(
        oon itekin sen fani. käyny keikalla jne.
        sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!!


      • -latzu-
        -latzu- kirjoitti:

        no voi.....sanonko pahan sanan:)
        mitä järkee on hakee sit pikkug:n numbaa!
        jättäkää se jätkä rauhaa!sil on varmasti ihan hirveetä kun fanit ei anna sille rauhaa!!!>:(
        oon itekin sen fani. käyny keikalla jne.
        sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!!

        vaikka olenkin fani niin en silti kuolaa sen perää kuin joku koira!!:(


      • pikku g fani
        -latzu- kirjoitti:

        no voi.....sanonko pahan sanan:)
        mitä järkee on hakee sit pikkug:n numbaa!
        jättäkää se jätkä rauhaa!sil on varmasti ihan hirveetä kun fanit ei anna sille rauhaa!!!>:(
        oon itekin sen fani. käyny keikalla jne.
        sil on varmasti helvetillinen olo kun fanit vainoo sitä! jättäkää se rauhaa!!!!!!!!!!!!

        sil pikku geen laulul me ollaan nuoriso mun sisko pääs eteenpäin.se uskals sanoo äitille vastaa ja se kulki sen oman työn ja en tiiä geen numeroo haluisin taavt sen livenä ja gee sai ehdon alast.mut pikku g on auttanu mun siskoo tietämättää joten kiitos pikku g


    • Principal

      "Onko jollai pikku geen numeroo?! :) oi se o nii söpö sit ku se oli tääl järvenpääs ni se oli viel ihanampi.. ku haluisin tulla johonki pikku geen uutee biisii mukaa... :) ni voisko joku antaa sen numeron? jos tietää sen numero..? :) ilmoittele jos tunnet OIKEASTI Pikku Geen, edes... Tai numerosta jotai... :) t:Pikku G fani :b "
      se on vaan levy yhtiöiden tapa saada alle kymmenen vuotiaiden(ja vähän yli) kaikki rahat

      tuuppa vaan katsoon mua, mä se vasta ilmestys olen... ;)

      • Räyhä

        Et taida käyttää päätä yhtään. Sen jätkän numero pysyy takuul salaisena ettei kukaan lemmenkipeiä pikkutyttö soita sille ja jauha paskaa ja eihän sellaista kukaan jaksa kuunnella.


      • mauku
        Räyhä kirjoitti:

        Et taida käyttää päätä yhtään. Sen jätkän numero pysyy takuul salaisena ettei kukaan lemmenkipeiä pikkutyttö soita sille ja jauha paskaa ja eihän sellaista kukaan jaksa kuunnella.

        luuletko ett täält netist sitä numeroo saat. tiekkö ei pikku g varmaa jaksa ett kaikki pikkuteinit soittelee sille.ehkä seki haluu omaa rauhaa. iha näin tiedoks.mä e kyl oo ite mikää pikku g fani mut silti.


    • Dr. Buää Buää

      Bagu Bagu. Numero on 002.
      Kiikuri Vasaralle terviisiä.

    • henkan äiti

      Ja minähän en suvaitse että meidän pikku kultamussukkamme numeroa levitellään netissä! Jos joku vielä kysyy sitä, niin tungen kaulimen sen prseeseen!

      • hah=]

        miten mukamas henkan äiti tuli tänne sanomaan ton? mistä se muka tietää tosta??


      • nakki

        sen numero on 112 sitte ku siellä vastataan pitää sanoo että on hirvee hätä ja pitää saada sanoo pikku geelle moi.

        ei vittu,hankkikaa ny oikeesti OMA elämä,ketää pikku geetä oikeesti kiinnosta kuka sen fani on ja kuka 10vuotias sitä rakastaa :)


      • kiinnostavaa
        hah=] kirjoitti:

        miten mukamas henkan äiti tuli tänne sanomaan ton? mistä se muka tietää tosta??

        ihanko totta... kukaa ei voi olla noi tyhmä..


    • BlackHeartAngel

      Sitä voisi kysellä jostain muualta, jos välttämättä tarvitsee..
      Esimlevy-yhtiöstä tms..!?
      Tuskin suomi24 ihan oikea paikka keskustella moisesta..

      • henkan veli

        mun veli henkka on paras tyyppi maailmassa ja tunkekaa sen numero hanuriinne!
        mut..soitelkaa mulle ;)
        0408553624 ;)


      • huijareittenpoistaja
        henkan veli kirjoitti:

        mun veli henkka on paras tyyppi maailmassa ja tunkekaa sen numero hanuriinne!
        mut..soitelkaa mulle ;)
        0408553624 ;)

        et ees oikeesti oo sen veli vittu hanki elämä vittu kuka tommose ny vittu menis homo


      • Pikku J
        huijareittenpoistaja kirjoitti:

        et ees oikeesti oo sen veli vittu hanki elämä vittu kuka tommose ny vittu menis homo

        Luulettekste että Henkka antais sen numeron täällä? Ei se niin urpo oo että haluis et jotku 8 v. taaperot soittais sille kertoakseen, että " mä rakastan sua, Pikku G" tai jotain tollast!! mä lähetin Facebookissa fanmeiliä ja Henkka sano että sillä on joitaki juttuja tuotantopuolella yms. sellasta en muista ulkoo, mutta se on totta! Mä tiiän, mikä Henkka on Facbookissa mutta en ny mee levittelemään sitä kaikille. Mutei se sitä numeroa anna, uskokaa mua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe