Paljon keskustelua syövistä,

13+10=?

mutta ei hoidoista (vaihtoehtoisista) tai ennaltaehkäisystä.
Ennaltaehkäisyssä ruokavalio on kaiken A ja O, ei siitä sen enempää.
Mutta miksi ihmiset uskoo lääketieteeseen jonka tarkoituksena on vain ylläpitää terveyttä/sairautta jotta saatais maksimaaliset voitot? Kun ihmisellä todetaan syöpä niin se hoidetaan yleensä leikkauksella jos se on mahdollista. Sitten jos leikkaus ei onnistu niin kemoterapia ja solumyrkyt. Nuo tavat on oikeita raha samboja.
Syövästä pystyy paranemaan muuttamalla ruokavalion normaaliksi (luonnolliseksi). Esimerkiksi luonnossa itsestään löytyy jo lääkkeitä syövälle, mutta niistä tahdotaan vain vaieta.

Tässä vanha dogumentti B17 vitamiinistä http://video.google.com/videoplay?docid=4312930190281243507#

Toinen poppakonsti mitä tulee mieleen on koivuntuhkavesi.

Nuo kaksi edellä mainittua on täälä suomen leveysasteella helpoiten saatavilla luonnosta.
Kirja jota myös suosittelen on Salainen asiakirja no2 Terveyden vaarat.
http://www.pp.kpnet.fi/salainenasiakirja/terveyden_vaarat.html

2

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gradus

omakohtaisia kokemuksia tästä;"Syövästä pystyy paranemaan muuttamalla ruokavalion normaaliksi (luonnolliseksi)." Mikä syöpä sinulla parani PELKÄLLÄ ruokavalion muutoksella??

Koivuntuhkavesi...hmm...

Ihan tosissasiko olet asian suhteen, siis tuon huuhaa-kirjan ym. suhteen? (kyllä, olen lukenut sen) Vai provokotämä on? Surkea sellainen

• En halua millään tavalla provosoida mutta rivien välistä lueskelin että et arvatenkaan ole itse syöpää koskaan sairastanut? Mielestäni on hiukan "kevytkenkäistä" kirjoittaa asioista jos ei ole tarpeeksi tietoa. Esimerkiksi kemoterapiaa ja sytostaattihoitoa ei käytetä ainoastaan silloin kun leikkaus epäonnistuu. Esimerkiksi minulle kemoterapiaa annettiin ennaltaehkäisevänä jatkohoitona täysin onnistuneelle leikkaukselle. Minusta ei tunnu että olisin euroakaan laittanut hukkaan kun sijoitin omaan terveyteeni. Ja kunniallinen veronmaksaja minäkin olen.

Sitäpaitsi tuollaiset salaliittoteoriat että terveydenhuolto haluaisi vaieta luonnosta löytyvistä lääkkeistä syövälle ovat tuulesta temmattuja. Oletko kenties seurannut uutisia tai asioinut paikallisessa terveyskeskuksessasi? Luuletko tosiaan että kunnallinen terveydenhuolto haluaisi lisätä työtaakkaansa muutenkin kiireisinä aikoina? Mikäli tämä kuitenkin olisi totta niin asia johtuu siitä että kemoterapialle ja sytostaattihoidoille on tutkimuksellinen peruste kun taas esimerkiksi koivuntuhkavedelle ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3181
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      38
      2910
    3. 150
      2378
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1980
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      399
      1793
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      115
      1746
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      325
      1640
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1502
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe