mutta ei hoidoista (vaihtoehtoisista) tai ennaltaehkäisystä.
Ennaltaehkäisyssä ruokavalio on kaiken A ja O, ei siitä sen enempää.
Mutta miksi ihmiset uskoo lääketieteeseen jonka tarkoituksena on vain ylläpitää terveyttä/sairautta jotta saatais maksimaaliset voitot? Kun ihmisellä todetaan syöpä niin se hoidetaan yleensä leikkauksella jos se on mahdollista. Sitten jos leikkaus ei onnistu niin kemoterapia ja solumyrkyt. Nuo tavat on oikeita raha samboja.
Syövästä pystyy paranemaan muuttamalla ruokavalion normaaliksi (luonnolliseksi). Esimerkiksi luonnossa itsestään löytyy jo lääkkeitä syövälle, mutta niistä tahdotaan vain vaieta.
Tässä vanha dogumentti B17 vitamiinistä http://video.google.com/videoplay?docid=4312930190281243507#
Toinen poppakonsti mitä tulee mieleen on koivuntuhkavesi.
Nuo kaksi edellä mainittua on täälä suomen leveysasteella helpoiten saatavilla luonnosta.
Kirja jota myös suosittelen on Salainen asiakirja no2 Terveyden vaarat.
http://www.pp.kpnet.fi/salainenasiakirja/terveyden_vaarat.html
Paljon keskustelua syövistä,
2
423
Vastaukset
- gradus
omakohtaisia kokemuksia tästä;"Syövästä pystyy paranemaan muuttamalla ruokavalion normaaliksi (luonnolliseksi)." Mikä syöpä sinulla parani PELKÄLLÄ ruokavalion muutoksella??
Koivuntuhkavesi...hmm...
Ihan tosissasiko olet asian suhteen, siis tuon huuhaa-kirjan ym. suhteen? (kyllä, olen lukenut sen) Vai provokotämä on? Surkea sellainen En halua millään tavalla provosoida mutta rivien välistä lueskelin että et arvatenkaan ole itse syöpää koskaan sairastanut? Mielestäni on hiukan "kevytkenkäistä" kirjoittaa asioista jos ei ole tarpeeksi tietoa. Esimerkiksi kemoterapiaa ja sytostaattihoitoa ei käytetä ainoastaan silloin kun leikkaus epäonnistuu. Esimerkiksi minulle kemoterapiaa annettiin ennaltaehkäisevänä jatkohoitona täysin onnistuneelle leikkaukselle. Minusta ei tunnu että olisin euroakaan laittanut hukkaan kun sijoitin omaan terveyteeni. Ja kunniallinen veronmaksaja minäkin olen.
Sitäpaitsi tuollaiset salaliittoteoriat että terveydenhuolto haluaisi vaieta luonnosta löytyvistä lääkkeistä syövälle ovat tuulesta temmattuja. Oletko kenties seurannut uutisia tai asioinut paikallisessa terveyskeskuksessasi? Luuletko tosiaan että kunnallinen terveydenhuolto haluaisi lisätä työtaakkaansa muutenkin kiireisinä aikoina? Mikäli tämä kuitenkin olisi totta niin asia johtuu siitä että kemoterapialle ja sytostaattihoidoille on tutkimuksellinen peruste kun taas esimerkiksi koivuntuhkavedelle ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165