punaviini jouluun asti, jos käyn tänään ostamassa? Missä sen säilytän, pysty vai vaakasuorassa?
ja ihan halppis viinistä on kyse, jos sillä on merkitystä..
Säilyykö
4
424
Vastaukset
- ....
Osta vaan, laita vaaka-asentoon, niin korkki ei turhaan kuivu. Tosin tällä 3 viikon ajalla tuskin on merkitystä, voi olla parempikin säilyttää pystyssä. Osta samaa viiniä ainakin 2 pulloa, jos yksi riittäisi. On noita korkkivikaisia tullut sen verran vastaan, että harmittaisi, jos siinä ainoassa pullossa olisi huonoa viiniä.
Miksi ostat ihan halpisviiniä jouluksi? Tai miksi minä sitä kyselen.....- ei mitään tietoa
no missä sen säilytän? jääkapissa, huoneenlämmössä vai kellarin kylmiös?
- jooooooooooo
ei mitään tietoa kirjoitti:
no missä sen säilytän? jääkapissa, huoneenlämmössä vai kellarin kylmiös?
Montako pulloa viiniä olet nähnyt alkossa jääkaapissa/kylmässä ?
Vie pullo ihan tavalliseen kaappiin ja anna olla sielä.
- ohjeet aloittelijall
Tavallinen komero on täysin sopiva tarkoitukseen, kunhan siellä on pimeää eikä se tärise. Jollei kaappi ole tarpeeksi viileä, riittää että lämpötila on tasaisesti 8-21'C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714