Tarjousta on vaikka miten halpaa - kahdeksi vuodeksi. Osaako kukaan kertoa, mistä saisi järjellisen hintaisen mobiililaajakaistan esimerkiksi kuukaudeksi? Laajakaista tulisi käyttöön Helsingissä.
Mobiililaajakaista kuukaudeksi Helsinkiin?
4
415
Vastaukset
- q
Kaikilla operaattoreilla näyttää olevan prepaid versio myynnissä.
- Käyttänyt usein
Hanki 3G puhelin, ellei jo ole ja sitä voi käyttää "Mokkulan" tilalla. Jo olemassa olevaan puhelinliittymään saa lisäpalveluna nettiyhteyden ja puhelin toimii tietokoneen modeemina. Nettiyhteys tai matkanetti tai millä nimellä se onkin, saa kytkettyä päälle heti ja lopettaa myös voi myymälässä heti. Laskutus on käyttöpäivien mukaan, ellei ole tasan kuukautta, kuukausimaksun mukaan jaettuna päivillä.
Olen käyttänyt näin nettiä tarvittaessa.
- Sulla on jo
Sulla on jo mobiililaajakaista: siinä on näyttö ja näppäimet ja mikrofoni sekä kuuloke ja sillä voi kilauttaa kaverille!
- sdfasdfsdf
vaikka saunalahdelta 10€/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868