Tuolta booky.fi:stä saa useimmat kirjat halvemmalla, mutta mikäli saattekin väärän kirjan kannattaa miettiä lunastatteko kirjan vai ostatteko jatkossa muualta.
Minä sain väärän kirjan ja luonnollisesti palautin kirjan kun olin vielä etukäyteen varmentanut, että kyseessä on juuri täsmälleen oikea kirja. Valitettavasti sen jälkeen booky.fi on katsonut asialliseksi heivata minun tunnukset..... no saahan niitä kirjoja muualtakin, mutta tiedoksi niille, jotka aikovat tilata booky.fi:stä.
Mikäli tilaatte booky.fi:stä
10
2317
Vastaukset
- hakijapakia
Itse tilasin uusimman Galenoksen tuolta. Oli ainakin kympin halvempi kuin akateemisesta.
- ikuinen opiskelija
Olin vaihtanut (siis yrittänyt vaihtaa) sähköpostiosoitteen, mutta jostain syystä sen vaihtaminen ei ollut onnistunut ja sen seurauksena sisään kirjautuminen ei onnistunut. Jostain syystä sähköpostiosoitteen vaihtaminen ei onnistu samoin kuten muissa nettikirjakaupoissa.
Eivät siis olleet heivanneet tunnuksiani tuosta yhdestä palautuksesta, vaikka ovat sen oikeuden itselleen varanneet. - jööris
Tilasin uuden Galenoksen booky.fi:stä kans. Käsittääkseni ihan oikee kirja on ja parissa päivässä sen sain..:) no problem.
- Nevermore Booky
Oma karvas kokemukseni Bookystä on, että tilasin 6 sähkö- ja kylmätekniikkaa käsittelevää kirjaa heiltä koska jokaisen kohdalla luvattu 1-3 päivän toimitusaika sopi hienosti lyhyellä varoitusajalla järjestyneeseen koulutukseen. Tämä oli nopein luvattu toimitus verrattuna kaikkiin muihin kirjakauppoihin. Annoin heille jopa mahdollisuuden osittain epäonnistua tilaamalla korkeammilla kustannuksilla nuo 6 kirjaa kolmessa eri tilauksessa. 4 arkipäivän jälkeen ei ainuttakaan kirjaa ollut käsissäni ja kävin kurssin ilman kirjallisuutta. Neljännen päivän jälkeen heiltä tuli viesti jossa he olivat ymmärtäneet että toimitusaika osille kirjoista ei tule pitämään paikkaansa. Eli toimitusaika koski ilmeisesti sitä hetkeä milloin he voivat toimittaa tiedon että sinua on huijattu vähintään toimitusajan suhteen. Odotan rikosilmoitus liipaisimella vielä pari päivää sitä onko minulta huijattu yli 200€.
- tajppåiio
Kaikki nettikaupat ilmoittavat toimitusajaksi sen ajan, jonka aikana tilaus käsitellään. Jos toimitusaika on 1-3 päivää, niin varatossa oleva kirja lähetetään tuossa ajassa. Olen tilannut lukuisia kirjoja aina sieltä mistä halvimmalla saa enkä ole koskaan saanut kirjaa 1 -3 päivän kuluessa.
Minäkin ymmärtäisin tuo toimitusajan siksi ajaksi, jolloin kirja on minulla. Minun mielestä olisi täsmällisempää kun ilmoittaisivat "tilauksen käsittelyajan" tuon "toimitusajan" tilalla.
Erikoista kuitenkin on 2 - 3 viikon toimitusajat, jotka voivat saapua nopeammin tai hiiiitaaaammin. Esim. Bookplussalla erään kirjan lopullinen toimitusaika taisi olla suurinpiirtein 2 kuukautta. Luennot oli ja meni. Tenttikin oli viikkoja ennen kirjan saapumista. - Kallepoika
Minä ostin kerran kirjoja, jotka maksoin ennakkoon. Sen jälkeen en ole maksanut ennakkoon - enkä tilaa sellaisesta paikasta, jossa pitäisi maksaa ennakkoon.
Kun kauppias on saanut rahat, niin kauppiaalla ei ole mitään motivaatiota toimittaa maksettuja tuotteita. Oma logiikkani, jonka peruteella kuvittelisin kauppiaan toimittavan jo maksetun tuotteen nopeasti ja moittettomana ei vastaa kauppiaan logiikkaa.
- Nevermore Booky
Lupaan ja vannon etten tilaa Bookystä enää koskaan mitään. Selitys alempana viestissä "Booky lupaa mitä sattuu".
- Laadukasta palvelua
Aika jännä, että sinulla on ollut noin paljon ongelmia Booky.fi kanssa???!! Olen itse käyttänyt samaa netti kirjakauppaa 4-vuoden ajan, eikä koskaan ole ollut ongelmia!!! Kirjat ovat edullisia ja saapuvat aina ajoissa. Palvelu on ollut aina hyvää ja laadukasta=) Suosittelen itse ostamaan kirjat sieltä!!!
- palvelusta äimänä
Tilasin Booky.fi nettikaupasta kirjan 24.3.2010. Toimitusaika 3 - 8 arkipäivää.
Sain väärän kirjan 6.4.2010. Pyysin toimittamaan oikean kirjan mahdollisimman nopeasti.
Sain toisen väärän kirjan 23.4.2010.
Nyt kuukausi myöhemmin olen edelleen ilman kirjaa.
Hyvissä ajoin tuolta Booky.fi:stä pitää tilata eikä luottaa toimitusaikoihin.- vakiaasiakas
Eihän tuossa bookyssa ainakaan itselläni ole ollut valittamista, kun olen kaiken tilannut reilusti etukäteen. Oma kantani on, että jos haluaa kirjan parin päivän varoitusajalla, on joko mahdollisuuksien mukaan mentävä "oikeaan kauppaan" jossa se on hyllyssä tai sitten vain varmistua, että nettikaupalla sitä todella on varastossa.
Mutta itse siis olen täysin tyytyväinen, koska hinnat ovat tilaamissani kirjoissa olleet erittäin huokeita verrattuna siihen, mitä olen niiden ansiosta oppinut. Tietenkin voisin toivoa isompia varastoja bookylle, mutta varsinkin harvinaisia kirjoja menee varmaan suhteellisen harvakseltaan, joten bisnesmielessä homma ei toimisi. Kirjojen hinnat siinä vain nousisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161